| Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | Kredi | AKTS | 
|---|---|---|---|---|---|
| İngilizce II | ING 150 | 2 | 3 + 0 | 3 | 3 | 
| Ön Koşul Dersleri | |
| Önerilen Seçmeli Dersler | |
| Dersin Dili | İngilizce | 
| Dersin Seviyesi | Lisans | 
| Dersin Türü | Zorunlu | 
| Dersin Koordinatörü | Öğr.Gör. UMUT KAYA | 
| Dersi Verenler | Öğr.Gör. MAHMUT BİRLİK, Öğr.Gör. TUBA PELİN ÖRS, Öğr.Gör. GÜLŞEN ÖZDEMİR, Öğr.Gör. NURDAN KARASU, Öğr.Gör. ZEHRA ÖZARFAT, Öğr.Gör. HÜLYA YILMAZ ÇAMUR, Öğr.Gör. ÖMER İLHAN, Öğr.Gör. AYŞE CELEPLİ, Öğr.Gör. UMUT KAYA, | 
| Dersin Yardımcıları | |
| Dersin Kategorisi | Diğer | 
| Dersin Amacı | Avrupa Dilleri Ortak Çerçeve Programı’na (CEFR) göre, öğrencilerin eğitim, iş ve günlük hayatlarında ihtiyaç duyabilecekleri İngilizce dil becerilerini B1 düzeyinde kazandırmak.  | 
                                
| Dersin İçeriği | Avrupa Dilleri Ortak Çerçeve Programı’na (CEFR) göre, öğrencilerin eğitim, iş ve günlük hayatlarında ihtiyaç duyabilecekleri İngilizce dil becerilerini B1 düzeyinde kazandırmak için gerekli basılı veya elektronik materyaller ile etkinliklerden oluşmaktadır.  | 
                                
| Kalkınma Amaçları | 
|---|
                             
                     | 
                
| # | Ders Öğrenme Çıktıları | Öğretim Yöntemleri | Ölçme Yöntemleri | 
|---|---|---|---|
| 1 | R1. The learner can understand texts that consist mainly of high frequency everyday or job-related language. | Tartışma, Anlatım, | Çoktan Seçmeli Testler, | 
| 2 | R2. The learner can understand the description of events, feelings and wishes in personal letters. | Soru-Cevap, Beyin Fırtınası, | Çoktan Seçmeli Testler, | 
| 3 | L1. The learner can understand the main points of clear standard speech on familiar matters regularly encountered in work, school, leisure, etc. | Soru-Cevap, | Çoktan Seçmeli Testler, Doğru Yanlış Testleri, | 
| 4 | L2. The learner can understand the main point of many radio or TV programmes on current affairs or topics of personal and professional interest when the delivery is slow and clear. | Soru-Cevap, | Doğru Yanlış Testleri, Çoktan Seçmeli Testler, | 
| 5 | S1. The learner can deal with daily conversations whilst travelling in an area where the language is spoken. | Gösterip Yaptırma, | Çoktan Seçmeli Testler, | 
| 6 | W1. The learner can write connected sentences on topics which are familiar or of personal interest. | Gösterip Yaptırma, | Çoktan Seçmeli Testler, | 
| Hafta | Ders Konuları | Ön Hazırlık | 
|---|
| Kaynaklar | |
|---|---|
| Ders Notu | |
| Ders Kaynakları | Coursebook Workbook Handout Worksheet  | 
                                
| # | Ders Öğrenme Çıktılarının Program Çıktılarına Katkısı | 
|---|---|
| 1 | R1. The learner can understand texts that consist mainly of high frequency everyday or job-related language. | 
| 2 | R2. The learner can understand the description of events, feelings and wishes in personal letters. | 
| 3 | L1. The learner can understand the main points of clear standard speech on familiar matters regularly encountered in work, school, leisure, etc. | 
| 4 | L2. The learner can understand the main point of many radio or TV programmes on current affairs or topics of personal and professional interest when the delivery is slow and clear. | 
| 5 | S1. The learner can deal with daily conversations whilst travelling in an area where the language is spoken. | 
| 6 | W1. The learner can write connected sentences on topics which are familiar or of personal interest. | 
| Değerlendirme Sistemi | |
|---|---|
| Yarıyıl Çalışmaları | Katkı Oranı | 
| 1. Kısa Sınav | 15 | 
| 2. Kısa Sınav | 15 | 
| 1. Ara Sınav | 70 | 
| Toplam | 100 | 
| 1. Final | 50 | 
| Toplam | 50 | 
| AKTS - İş Yükü Etkinlik | Sayı | Süre (Saat) | Toplam İş Yükü (Saat) | 
|---|