Zorunlu Dersler
| Ders | PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 | PÇ 11 | PÇ 12 | PÇ 13 | PÇ 14 | PÇ 15 | PÇ 16 |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Anlama Teknikleri: Dinleme Eğitimi (TRE 201) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
| Anlama Teknikleri: Konuşma Eğitimi (TRE 204) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
| Anlama Teknikleri: Okuma Eğitimi (TRE 305) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
| Anlatma Teknikleri: Yazma Eğitimi (TRE 306) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
| Atatürk İlkeleri ve İnkılâp Tarihi (ATA 102) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
| Bilişim Teknolojileri (OTE 101) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
| Cumhuriyet Dönemi Türk Edebiyatı (TRE 405) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
| Edebiyat Bilgi ve Kuramları I (TRE 103) | - | - | 5 | 5 | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
| Edebiyat Bilgi ve Kuramları II (TRE 102) | - | - | 5 | 5 | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
| Eğitim Psikolojisi (EBB 103) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
| Eğitimde Kariyer Fırsatları (Sektör Dersi) (TRE 303) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
| Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme (EBB 301) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
| Eğitime Giriş (EBB 105) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
| Eski Türk Edebiyatı (TRE 205) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
| Genel Dilbilim (TRE 404) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
| İngilizce (ING 191) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
| Kapsayıcı Eğitim ve Özel Gereksinimli Bireyler (OZE 222) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
| Kurumlarda Gözlem (Sektör Dersi) (TRE 112) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
| Okul Deneyimi (TRE 302) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
| Okullarda Rehberlik (EBB 304) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
| Osmanlı Türkçesi I (TRE 101) | - | 5 | 1 | 3 | - | - | - | - | - | - | - | - | 2 | - | - | - |
| Osmanlı Türkçesi II (TRE 106) | - | 5 | 2 | 2 | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
| Öğretim İlke ve Yöntemleri (EBB 202) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
| Öğretim Teknolojileri (OTE 302) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
| Öğretmenlik Uygulaması I (TRE 401) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
| Öğretmenlik Uygulaması II (TRE 402) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
| Özel Öğretim Yöntemleri I (TRE 301) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
| Özel Öğretim Yöntemleri II (TRE 304) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
| Program Geliştirme (EBB 201) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
| Sınıf Yönetimi (EBB 302) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
| Topluma Hizmet Uygulamaları (TRE 307) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
| Türk Dilbilgisi I: Ses Bilgisi (TRE 104) | 5 | 5 | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
| Türk Dilbilgisi II: Şekil Bilgisi (TRE 209) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
| Türk Dilbilgisi III: Sözcük Bilgisi (TRE 207) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
| Türk Dilbilgisi Iv: Cümle Bilgisi (TRE 206) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
| Türk Dili I (Yazılı Anlatım) (TRE 105) | 5 | - | 5 | - | - | 5 | - | - | - | - | - | 5 | 5 | 5 | 5 | - |
| Türk Dili II (Sözlü Anlatım) (TRE 110) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
| Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi (EBB 401) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
| Türk Halk Edebiyatı (TRE 108) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
| Türkçe Ders Kitabı İncelemesi (TRE 403) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
| Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretimi (TRE 406) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
| Üniversite Yaşamına Giriş (UNI 101) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
| Yeni Türk Edebiyatı I (TRE 203) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
| Yeni Türk Edebiyatı II (TRE 202) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Seçmeli Dersler
| Ders | PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 | PÇ 11 | PÇ 12 | PÇ 13 | PÇ 14 | PÇ 15 | PÇ 16 |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Alan Seçmeli (Tre) ( ) | ||||||||||||||||
| Alan Seçmeli (Tre) ( ) | ||||||||||||||||
| Alan Seçmeli (Tre) ( ) | ||||||||||||||||
| Alan Seçmeli (Tre) ( ) | ||||||||||||||||
| Alan Seçmeli (Tre) ( ) | ||||||||||||||||
| Alan Seçmeli (Tre) ( ) | ||||||||||||||||
| Alan Seçmeli (Tre) ( ) | ||||||||||||||||
| Alan Seçmeli (Tre) ( ) | ||||||||||||||||
| Cumhuriyet Dönemi Romanlarında Değerler Eğitimi (TRE 312) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
| Çocuk Edebiyatı (TRE 114) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
| Çocuk Edebiyatında Eleştirel Okuma (TRE 309) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
| Dil Becerilerinde Eleştirel Düşünme Uygulamaları (TRE 408) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
| Dil Edinimi (TRE 407) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
| Dünya Edebiyatı (TRE 413) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
| Ef-Gk Seçmeli_ ( ) | ||||||||||||||||
| Ef-Gk Seçmeli_ ( ) | ||||||||||||||||
| Ef-Gk Seçmeli_ ( ) | ||||||||||||||||
| Ef-Mb Seçmeli_ ( ) | ||||||||||||||||
| Ef-Mb Seçmeli_ ( ) | ||||||||||||||||
| Ef-Mb Seçmeli_ ( ) | ||||||||||||||||
| Girişimcilik ( ) | ||||||||||||||||
| İki Dilli Türk Çocuklarına Türkçe Öğretimi (TRE 409) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
| İlk Okuma Yazma Öğretimi (TRE 116) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
| Kelime Öğretimi (TRE 211) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
| Metin Dil Bilimi (TRE 310) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
| Proje Yönetimi ( ) | ||||||||||||||||
| Ses Eğitimi ve Diksiyon (TRE 212) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
| Tiyatro ve Drama Uygulamaları (TRE 313) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
| Türkçe Eğitiminde Kapsayıcı Uygulamalar (TRE 210) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
| Türkçe Öğretim Programlarının Değerlendirilmesi (TRE 415) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
| Türkçe Öğretimi Tarihi (TRE 215) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
| Türkçe Öğretiminde Akademik Eser İncelemeleri (TRE 308) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
| Türkçe Öğretiminde Çocuk Edebiyatı Metinleri (TRE 411) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
| Türkçe Öğretiminde Materyal Tasarımı (TRE 213) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
| Türkçe Öğretiminde Sınav Hazırlama ve Değerlendirme (TRE 311) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
| Yabancılara Türkçe Öğretiminde Ölçme ve Değerlendirme (TRE 410) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
| Yapay Zeka ve Üretkenlik ( ) | ||||||||||||||||
| Yaratıcı Yazma (TRE 208) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Zorunlu Dersler
| Ders | PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 | PÇ 11 | PÇ 12 | PÇ 13 | PÇ 14 | PÇ 15 | PÇ 16 |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Anlama Teknikleri: Dinleme Eğitimi (TRE 201) | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y |
| Anlama Teknikleri: Konuşma Eğitimi (TRE 204) | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y |
| Anlama Teknikleri: Okuma Eğitimi (TRE 305) | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y |
| Anlatma Teknikleri: Yazma Eğitimi (TRE 306) | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y |
| Atatürk İlkeleri ve İnkılâp Tarihi (ATA 102) | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y |
| Bilişim Teknolojileri (OTE 101) | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y |
| Cumhuriyet Dönemi Türk Edebiyatı (TRE 405) | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y |
| Edebiyat Bilgi ve Kuramları I (TRE 103) | Y | Y | Ç | Ç | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y |
| Edebiyat Bilgi ve Kuramları II (TRE 102) | Y | Y | Ç | Ç | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y |
| Eğitim Psikolojisi (EBB 103) | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y |
| Eğitimde Kariyer Fırsatları (Sektör Dersi) (TRE 303) | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y |
| Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme (EBB 301) | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y |
| Eğitime Giriş (EBB 105) | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y |
| Eski Türk Edebiyatı (TRE 205) | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y |
| Genel Dilbilim (TRE 404) | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y |
| İngilizce (ING 191) | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y |
| Kapsayıcı Eğitim ve Özel Gereksinimli Bireyler (OZE 222) | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y |
| Kurumlarda Gözlem (Sektör Dersi) (TRE 112) | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y |
| Okul Deneyimi (TRE 302) | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y |
| Okullarda Rehberlik (EBB 304) | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y |
| Osmanlı Türkçesi I (TRE 101) | Y | Ç | A | O | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | O | Y | Y | Y |
| Osmanlı Türkçesi II (TRE 106) | Y | Ç | O | O | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y |
| Öğretim İlke ve Yöntemleri (EBB 202) | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y |
| Öğretim Teknolojileri (OTE 302) | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y |
| Öğretmenlik Uygulaması I (TRE 401) | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y |
| Öğretmenlik Uygulaması II (TRE 402) | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y |
| Özel Öğretim Yöntemleri I (TRE 301) | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y |
| Özel Öğretim Yöntemleri II (TRE 304) | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y |
| Program Geliştirme (EBB 201) | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y |
| Sınıf Yönetimi (EBB 302) | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y |
| Topluma Hizmet Uygulamaları (TRE 307) | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y |
| Türk Dilbilgisi I: Ses Bilgisi (TRE 104) | Ç | Ç | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y |
| Türk Dilbilgisi II: Şekil Bilgisi (TRE 209) | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y |
| Türk Dilbilgisi III: Sözcük Bilgisi (TRE 207) | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y |
| Türk Dilbilgisi Iv: Cümle Bilgisi (TRE 206) | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y |
| Türk Dili I (Yazılı Anlatım) (TRE 105) | Ç | Y | Ç | Y | Y | Ç | Y | Y | Y | Y | Y | Ç | Ç | Ç | Ç | Y |
| Türk Dili II (Sözlü Anlatım) (TRE 110) | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y |
| Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi (EBB 401) | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y |
| Türk Halk Edebiyatı (TRE 108) | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y |
| Türkçe Ders Kitabı İncelemesi (TRE 403) | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y |
| Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretimi (TRE 406) | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y |
| Üniversite Yaşamına Giriş (UNI 101) | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y |
| Yeni Türk Edebiyatı I (TRE 203) | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y |
| Yeni Türk Edebiyatı II (TRE 202) | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y |
Seçmeli Dersler
| Ders | PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 | PÇ 11 | PÇ 12 | PÇ 13 | PÇ 14 | PÇ 15 | PÇ 16 |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Alan Seçmeli (Tre) ( ) | ||||||||||||||||
| Alan Seçmeli (Tre) ( ) | ||||||||||||||||
| Alan Seçmeli (Tre) ( ) | ||||||||||||||||
| Alan Seçmeli (Tre) ( ) | ||||||||||||||||
| Alan Seçmeli (Tre) ( ) | ||||||||||||||||
| Alan Seçmeli (Tre) ( ) | ||||||||||||||||
| Alan Seçmeli (Tre) ( ) | ||||||||||||||||
| Alan Seçmeli (Tre) ( ) | ||||||||||||||||
| Cumhuriyet Dönemi Romanlarında Değerler Eğitimi (TRE 312) | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y |
| Çocuk Edebiyatı (TRE 114) | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y |
| Çocuk Edebiyatında Eleştirel Okuma (TRE 309) | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y |
| Dil Becerilerinde Eleştirel Düşünme Uygulamaları (TRE 408) | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y |
| Dil Edinimi (TRE 407) | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y |
| Dünya Edebiyatı (TRE 413) | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y |
| Ef-Gk Seçmeli_ ( ) | ||||||||||||||||
| Ef-Gk Seçmeli_ ( ) | ||||||||||||||||
| Ef-Gk Seçmeli_ ( ) | ||||||||||||||||
| Ef-Mb Seçmeli_ ( ) | ||||||||||||||||
| Ef-Mb Seçmeli_ ( ) | ||||||||||||||||
| Ef-Mb Seçmeli_ ( ) | ||||||||||||||||
| Girişimcilik ( ) | ||||||||||||||||
| İki Dilli Türk Çocuklarına Türkçe Öğretimi (TRE 409) | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y |
| İlk Okuma Yazma Öğretimi (TRE 116) | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y |
| Kelime Öğretimi (TRE 211) | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y |
| Metin Dil Bilimi (TRE 310) | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y |
| Proje Yönetimi ( ) | ||||||||||||||||
| Ses Eğitimi ve Diksiyon (TRE 212) | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y |
| Tiyatro ve Drama Uygulamaları (TRE 313) | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y |
| Türkçe Eğitiminde Kapsayıcı Uygulamalar (TRE 210) | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y |
| Türkçe Öğretim Programlarının Değerlendirilmesi (TRE 415) | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y |
| Türkçe Öğretimi Tarihi (TRE 215) | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y |
| Türkçe Öğretiminde Akademik Eser İncelemeleri (TRE 308) | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y |
| Türkçe Öğretiminde Çocuk Edebiyatı Metinleri (TRE 411) | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y |
| Türkçe Öğretiminde Materyal Tasarımı (TRE 213) | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y |
| Türkçe Öğretiminde Sınav Hazırlama ve Değerlendirme (TRE 311) | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y |
| Yabancılara Türkçe Öğretiminde Ölçme ve Değerlendirme (TRE 410) | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y |
| Yapay Zeka ve Üretkenlik ( ) | ||||||||||||||||
| Yaratıcı Yazma (TRE 208) | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y |
Zorunlu Dersler
| Ders | PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 | PÇ 11 | PÇ 12 | PÇ 13 | PÇ 14 | PÇ 15 | PÇ 16 |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Anlama Teknikleri: Dinleme Eğitimi (TRE 201) | ||||||||||||||||
| Anlama Teknikleri: Konuşma Eğitimi (TRE 204) | ||||||||||||||||
| Anlama Teknikleri: Okuma Eğitimi (TRE 305) | ||||||||||||||||
| Anlatma Teknikleri: Yazma Eğitimi (TRE 306) | ||||||||||||||||
| Atatürk İlkeleri ve İnkılâp Tarihi (ATA 102) | ||||||||||||||||
| Bilişim Teknolojileri (OTE 101) | ||||||||||||||||
| Cumhuriyet Dönemi Türk Edebiyatı (TRE 405) | ||||||||||||||||
| Edebiyat Bilgi ve Kuramları I (TRE 103) | + | + | ||||||||||||||
| Edebiyat Bilgi ve Kuramları II (TRE 102) | + | + | ||||||||||||||
| Eğitim Psikolojisi (EBB 103) | ||||||||||||||||
| Eğitimde Kariyer Fırsatları (Sektör Dersi) (TRE 303) | ||||||||||||||||
| Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme (EBB 301) | ||||||||||||||||
| Eğitime Giriş (EBB 105) | ||||||||||||||||
| Eski Türk Edebiyatı (TRE 205) | ||||||||||||||||
| Genel Dilbilim (TRE 404) | ||||||||||||||||
| İngilizce (ING 191) | ||||||||||||||||
| Kapsayıcı Eğitim ve Özel Gereksinimli Bireyler (OZE 222) | ||||||||||||||||
| Kurumlarda Gözlem (Sektör Dersi) (TRE 112) | ||||||||||||||||
| Okul Deneyimi (TRE 302) | ||||||||||||||||
| Okullarda Rehberlik (EBB 304) | ||||||||||||||||
| Osmanlı Türkçesi I (TRE 101) | + | + | + | + | ||||||||||||
| Osmanlı Türkçesi II (TRE 106) | + | + | + | |||||||||||||
| Öğretim İlke ve Yöntemleri (EBB 202) | ||||||||||||||||
| Öğretim Teknolojileri (OTE 302) | ||||||||||||||||
| Öğretmenlik Uygulaması I (TRE 401) | ||||||||||||||||
| Öğretmenlik Uygulaması II (TRE 402) | ||||||||||||||||
| Özel Öğretim Yöntemleri I (TRE 301) | ||||||||||||||||
| Özel Öğretim Yöntemleri II (TRE 304) | ||||||||||||||||
| Program Geliştirme (EBB 201) | ||||||||||||||||
| Sınıf Yönetimi (EBB 302) | ||||||||||||||||
| Topluma Hizmet Uygulamaları (TRE 307) | ||||||||||||||||
| Türk Dilbilgisi I: Ses Bilgisi (TRE 104) | + | + | ||||||||||||||
| Türk Dilbilgisi II: Şekil Bilgisi (TRE 209) | ||||||||||||||||
| Türk Dilbilgisi III: Sözcük Bilgisi (TRE 207) | ||||||||||||||||
| Türk Dilbilgisi Iv: Cümle Bilgisi (TRE 206) | ||||||||||||||||
| Türk Dili I (Yazılı Anlatım) (TRE 105) | + | + | + | + | + | + | + | |||||||||
| Türk Dili II (Sözlü Anlatım) (TRE 110) | ||||||||||||||||
| Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi (EBB 401) | ||||||||||||||||
| Türk Halk Edebiyatı (TRE 108) | ||||||||||||||||
| Türkçe Ders Kitabı İncelemesi (TRE 403) | ||||||||||||||||
| Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretimi (TRE 406) | ||||||||||||||||
| Üniversite Yaşamına Giriş (UNI 101) | ||||||||||||||||
| Yeni Türk Edebiyatı I (TRE 203) | ||||||||||||||||
| Yeni Türk Edebiyatı II (TRE 202) |
Seçmeli Dersler
| Ders | PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 | PÇ 11 | PÇ 12 | PÇ 13 | PÇ 14 | PÇ 15 | PÇ 16 |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Alan Seçmeli (Tre) ( ) | ||||||||||||||||
| Alan Seçmeli (Tre) ( ) | ||||||||||||||||
| Alan Seçmeli (Tre) ( ) | ||||||||||||||||
| Alan Seçmeli (Tre) ( ) | ||||||||||||||||
| Alan Seçmeli (Tre) ( ) | ||||||||||||||||
| Alan Seçmeli (Tre) ( ) | ||||||||||||||||
| Alan Seçmeli (Tre) ( ) | ||||||||||||||||
| Alan Seçmeli (Tre) ( ) | ||||||||||||||||
| Cumhuriyet Dönemi Romanlarında Değerler Eğitimi (TRE 312) | ||||||||||||||||
| Çocuk Edebiyatı (TRE 114) | ||||||||||||||||
| Çocuk Edebiyatında Eleştirel Okuma (TRE 309) | ||||||||||||||||
| Dil Becerilerinde Eleştirel Düşünme Uygulamaları (TRE 408) | ||||||||||||||||
| Dil Edinimi (TRE 407) | ||||||||||||||||
| Dünya Edebiyatı (TRE 413) | ||||||||||||||||
| Ef-Gk Seçmeli_ ( ) | ||||||||||||||||
| Ef-Gk Seçmeli_ ( ) | ||||||||||||||||
| Ef-Gk Seçmeli_ ( ) | ||||||||||||||||
| Ef-Mb Seçmeli_ ( ) | ||||||||||||||||
| Ef-Mb Seçmeli_ ( ) | ||||||||||||||||
| Ef-Mb Seçmeli_ ( ) | ||||||||||||||||
| Girişimcilik ( ) | ||||||||||||||||
| İki Dilli Türk Çocuklarına Türkçe Öğretimi (TRE 409) | ||||||||||||||||
| İlk Okuma Yazma Öğretimi (TRE 116) | ||||||||||||||||
| Kelime Öğretimi (TRE 211) | ||||||||||||||||
| Metin Dil Bilimi (TRE 310) | ||||||||||||||||
| Proje Yönetimi ( ) | ||||||||||||||||
| Ses Eğitimi ve Diksiyon (TRE 212) | ||||||||||||||||
| Tiyatro ve Drama Uygulamaları (TRE 313) | ||||||||||||||||
| Türkçe Eğitiminde Kapsayıcı Uygulamalar (TRE 210) | ||||||||||||||||
| Türkçe Öğretim Programlarının Değerlendirilmesi (TRE 415) | ||||||||||||||||
| Türkçe Öğretimi Tarihi (TRE 215) | ||||||||||||||||
| Türkçe Öğretiminde Akademik Eser İncelemeleri (TRE 308) | ||||||||||||||||
| Türkçe Öğretiminde Çocuk Edebiyatı Metinleri (TRE 411) | ||||||||||||||||
| Türkçe Öğretiminde Materyal Tasarımı (TRE 213) | ||||||||||||||||
| Türkçe Öğretiminde Sınav Hazırlama ve Değerlendirme (TRE 311) | ||||||||||||||||
| Yabancılara Türkçe Öğretiminde Ölçme ve Değerlendirme (TRE 410) | ||||||||||||||||
| Yapay Zeka ve Üretkenlik ( ) | ||||||||||||||||
| Yaratıcı Yazma (TRE 208) |