Zorunlu Dersler
| Ders | PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 | PÇ 11 | PÇ 12 | PÇ 13 | PÇ 14 | PÇ 15 | PÇ 16 | PÇ 17 |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Analitik Geometri (IME 104) | 5 | 5 | 2 | 1 | 2 | 3 | 1 | 4 | 2 | 1 | 3 | 2 | 2 | 3 | 1 | 4 | 4 |
| Analiz I (IME 103) | 5 | 4 | 2 | 3 | 5 | 4 | - | - | - | - | - | - | 2 | - | 4 | 3 | 2 |
| Analiz II (IME 102) | 5 | 4 | 2 | 3 | 5 | 4 | - | - | 1 | - | - | - | 1 | - | 2 | 4 | 3 |
| Analiz III (IME 201) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
| Atatürk İlkeleri ve İnkılâp Tarihi (ATA 101) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
| Bilişim Teknolojileri (OTE 102) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
| Cebir (IME 303) | 5 | 3 | 1 | - | 2 | 3 | 1 | - | 1 | - | - | - | 1 | - | 2 | 1 | 1 |
| Cebir Öğretimi (IME 304) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
| Eğitim Psikolojisi (EBB 104) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
| Eğitimde Kariyer Fırsatları (Sektör Dersi) (IME 301) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
| Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme (EBB 306) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
| Eğitime Giriş (EBB 105) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
| Geometri ve Ölçme Öğretimi (IME 307) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
| İngilizce (ING 192) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
| İstatistik (IME 205) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
| Kapsayıcı Eğitim ve Özel Gereksinimli Bireyler (OZE 422) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
| Kurumlarda Gözlem (Sektör Dersi) (IME 108) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
| Lineer Cebir I (IME 203) | 5 | 3 | 1 | 1 | 2 | 3 | 1 | - | 1 | - | - | - | 1 | - | 4 | 4 | 3 |
| Lineer Cebir II (IME 204) | 5 | 3 | 1 | - | 1 | 2 | - | - | 1 | - | - | - | 1 | 1 | 2 | 3 | 4 |
| Matematiğin Temelleri (IME 101) | 4 | 4 | 5 | 2 | 3 | 1 | - | - | - | - | 4 | - | 5 | 5 | - | - | - |
| Matematik Eğitiminde Problem Çözme (IME 404) | 3 | 3 | 3 | 4 | 3 | 1 | - | - | - | - | - | - | 1 | 2 | 1 | 3 | - |
| Matematik Öğrenme ve Etkinlik Geliştirme (IME 206) | 3 | 5 | 4 | 1 | 3 | 3 | - | 2 | - | - | - | - | 1 | 4 | 4 | 3 | - |
| Matematik Tarihi (IME 105) | 4 | 5 | 3 | 2 | 2 | 5 | 1 | 3 | 3 | 1 | 4 | 5 | 2 | 1 | 2 | 3 | 4 |
| Okul Deneyimi (IME 306) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
| Okullarda Rehberlik (EBB 303) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
| Olasılık (IME 202) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
| Öğretim İlke ve Yöntemleri (EBB 202) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
| Öğretim Teknolojileri (OTE 302) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
| Öğretmenlik Uygulaması-I (IME 401) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
| Öğretmenlik Uygulaması-II (IME 402) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
| Özel Öğretim Yöntemleri I (IME 305) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
| Özel Öğretim Yöntemleri II (IME 302) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
| Program Geliştirme (EBB 201) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
| Sınıf Yönetimi (EBB 302) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
| Soyut Matematik (IME 106) | 5 | 4 | 2 | 3 | 5 | 4 | - | - | 1 | - | - | - | 2 | - | 1 | 4 | 3 |
| Teknoloji Destekli Matematik Öğretimi (IME 403) | 4 | 5 | 1 | - | 5 | 4 | - | - | - | - | - | - | 1 | 4 | 5 | 4 | - |
| Topluma Hizmet Uygulamaları (IME 208) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
| Türk Dili (TUR 101) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
| Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi (EBB 401) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
| Üniversite Yaşamına Giriş (UNI 101) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Seçmeli Dersler
| Ders | PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 | PÇ 11 | PÇ 12 | PÇ 13 | PÇ 14 | PÇ 15 | PÇ 16 | PÇ 17 |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Alan Seçmeli (Ime) ( ) | |||||||||||||||||
| Alan Seçmeli (Ime) ( ) | |||||||||||||||||
| Alan Seçmeli (Ime) ( ) | |||||||||||||||||
| Alan Seçmeli (Ime) ( ) | |||||||||||||||||
| Alan Seçmeli (Ime) ( ) | |||||||||||||||||
| Alan Seçmeli (Ime) ( ) | |||||||||||||||||
| Alan Seçmeli (Ime) ( ) | |||||||||||||||||
| Alan Seçmeli (Ime) ( ) | |||||||||||||||||
| Algoritma ve Programlama (IME 216) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
| Ef-Gk Seçmeli_ ( ) | |||||||||||||||||
| Ef-Gk Seçmeli_ ( ) | |||||||||||||||||
| Ef-Gk Seçmeli_ ( ) | |||||||||||||||||
| Ef-Gk Seçmeli_ ( ) | |||||||||||||||||
| Ef-Gk Seçmeli_ ( ) | |||||||||||||||||
| Girişimcilik ( ) | |||||||||||||||||
| Kültür ve Matematik (IME 413) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
| Matematik Ders Kitabı İncelemesi (IME 409) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
| Matematik Dersi Öğretim Programları (IME 207) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
| Matematik Eğitiminde Bilimsel Araştırma Yöntemleri (IME 210) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
| Matematik Eğitiminde Eğitsel Oyunlar (IME 412) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
| Matematik Eğitiminde İlişkilendirme (IME 310) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
| Matematik Eğitiminde Kavram Yanılgıları (IME 214) | 5 | 5 | 4 | 4 | 4 | 3 | - | 2 | - | - | - | - | 4 | 1 | 2 | 2 | 3 |
| Matematik Eğitiminde Kavram Yanılgıları (IME 214) | 5 | 5 | 4 | 4 | 4 | 3 | - | 2 | - | - | - | - | 4 | 1 | 2 | 2 | 3 |
| Matematik Eğitiminde Materyal Tasarımı (IME 211) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
| Matematik Eğitiminde Origami (IME 405) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
| Matematik Eğitiminde Özdüzenleme (IME 212) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
| Matematik Felsefesi (IME 407) | 4 | 5 | 3 | 1 | 5 | 4 | 1 | 3 | 3 | 1 | 3 | 4 | 2 | 1 | 1 | 2 | 1 |
| Matematik Öğretiminde Matematiksel Düşünme (IME 411) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
| Matematik Öğretiminde Modelleme (IME 410) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
| Matematik Öğretiminde Okul Dışı Öğrenme Ortamları (IME 209) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
| Matematik Sınıflarında İletişim (IME 308) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
| Matematikte Sınıf İçi Öğrenmelerin Değerlendirilmesi (IME 406) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
| Proje Yönetimi ( ) | |||||||||||||||||
| Üstün Yeteneklilerde Matematik Öğretimi (IME 408) | 3 | - | 3 | - | 2 | 4 | - | 5 | - | - | - | - | - | - | 5 | 5 | 5 |
| Yapay Zeka ve Üretkenlik ( ) |
Zorunlu Dersler
| Ders | PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 | PÇ 11 | PÇ 12 | PÇ 13 | PÇ 14 | PÇ 15 | PÇ 16 | PÇ 17 |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Analitik Geometri (IME 104) | Ç | Ç | O | A | O | O | A | Ç | O | A | O | O | O | O | A | Ç | Ç |
| Analiz I (IME 103) | Ç | Ç | O | O | Ç | Ç | Y | Y | Y | Y | Y | Y | O | Y | Ç | O | O |
| Analiz II (IME 102) | Ç | Ç | O | O | Ç | Ç | Y | Y | A | Y | Y | Y | A | Y | O | Ç | O |
| Analiz III (IME 201) | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y |
| Atatürk İlkeleri ve İnkılâp Tarihi (ATA 101) | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y |
| Bilişim Teknolojileri (OTE 102) | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y |
| Cebir (IME 303) | Ç | O | A | Y | O | O | A | Y | A | Y | Y | Y | A | Y | O | A | A |
| Cebir Öğretimi (IME 304) | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y |
| Eğitim Psikolojisi (EBB 104) | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y |
| Eğitimde Kariyer Fırsatları (Sektör Dersi) (IME 301) | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y |
| Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme (EBB 306) | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y |
| Eğitime Giriş (EBB 105) | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y |
| Geometri ve Ölçme Öğretimi (IME 307) | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y |
| İngilizce (ING 192) | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y |
| İstatistik (IME 205) | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y |
| Kapsayıcı Eğitim ve Özel Gereksinimli Bireyler (OZE 422) | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y |
| Kurumlarda Gözlem (Sektör Dersi) (IME 108) | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y |
| Lineer Cebir I (IME 203) | Ç | O | A | A | O | O | A | Y | A | Y | Y | Y | A | Y | Ç | Ç | O |
| Lineer Cebir II (IME 204) | Ç | O | A | Y | A | O | Y | Y | A | Y | Y | Y | A | A | O | O | Ç |
| Matematiğin Temelleri (IME 101) | Ç | Ç | Ç | O | O | A | Y | Y | Y | Y | Ç | Y | Ç | Ç | Y | Y | Y |
| Matematik Eğitiminde Problem Çözme (IME 404) | O | O | O | Ç | O | A | Y | Y | Y | Y | Y | Y | A | O | A | O | Y |
| Matematik Öğrenme ve Etkinlik Geliştirme (IME 206) | O | Ç | Ç | A | O | O | Y | O | Y | Y | Y | Y | A | Ç | Ç | O | Y |
| Matematik Tarihi (IME 105) | Ç | Ç | O | O | O | Ç | A | O | O | A | Ç | Ç | O | A | O | O | Ç |
| Okul Deneyimi (IME 306) | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y |
| Okullarda Rehberlik (EBB 303) | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y |
| Olasılık (IME 202) | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y |
| Öğretim İlke ve Yöntemleri (EBB 202) | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y |
| Öğretim Teknolojileri (OTE 302) | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y |
| Öğretmenlik Uygulaması-I (IME 401) | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y |
| Öğretmenlik Uygulaması-II (IME 402) | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y |
| Özel Öğretim Yöntemleri I (IME 305) | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y |
| Özel Öğretim Yöntemleri II (IME 302) | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y |
| Program Geliştirme (EBB 201) | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y |
| Sınıf Yönetimi (EBB 302) | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y |
| Soyut Matematik (IME 106) | Ç | Ç | O | O | Ç | Ç | Y | Y | A | Y | Y | Y | O | Y | A | Ç | O |
| Teknoloji Destekli Matematik Öğretimi (IME 403) | Ç | Ç | A | Y | Ç | Ç | Y | Y | Y | Y | Y | Y | A | Ç | Ç | Ç | Y |
| Topluma Hizmet Uygulamaları (IME 208) | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y |
| Türk Dili (TUR 101) | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y |
| Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi (EBB 401) | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y |
| Üniversite Yaşamına Giriş (UNI 101) | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y |
Seçmeli Dersler
| Ders | PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 | PÇ 11 | PÇ 12 | PÇ 13 | PÇ 14 | PÇ 15 | PÇ 16 | PÇ 17 |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Alan Seçmeli (Ime) ( ) | |||||||||||||||||
| Alan Seçmeli (Ime) ( ) | |||||||||||||||||
| Alan Seçmeli (Ime) ( ) | |||||||||||||||||
| Alan Seçmeli (Ime) ( ) | |||||||||||||||||
| Alan Seçmeli (Ime) ( ) | |||||||||||||||||
| Alan Seçmeli (Ime) ( ) | |||||||||||||||||
| Alan Seçmeli (Ime) ( ) | |||||||||||||||||
| Alan Seçmeli (Ime) ( ) | |||||||||||||||||
| Algoritma ve Programlama (IME 216) | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y |
| Ef-Gk Seçmeli_ ( ) | |||||||||||||||||
| Ef-Gk Seçmeli_ ( ) | |||||||||||||||||
| Ef-Gk Seçmeli_ ( ) | |||||||||||||||||
| Ef-Gk Seçmeli_ ( ) | |||||||||||||||||
| Ef-Gk Seçmeli_ ( ) | |||||||||||||||||
| Girişimcilik ( ) | |||||||||||||||||
| Kültür ve Matematik (IME 413) | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y |
| Matematik Ders Kitabı İncelemesi (IME 409) | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y |
| Matematik Dersi Öğretim Programları (IME 207) | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y |
| Matematik Eğitiminde Bilimsel Araştırma Yöntemleri (IME 210) | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y |
| Matematik Eğitiminde Eğitsel Oyunlar (IME 412) | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y |
| Matematik Eğitiminde İlişkilendirme (IME 310) | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y |
| Matematik Eğitiminde Kavram Yanılgıları (IME 214) | Ç | Ç | Ç | Ç | Ç | O | Y | O | Y | Y | Y | Y | Ç | A | O | O | O |
| Matematik Eğitiminde Kavram Yanılgıları (IME 214) | Ç | Ç | Ç | Ç | Ç | O | Y | O | Y | Y | Y | Y | Ç | A | O | O | O |
| Matematik Eğitiminde Materyal Tasarımı (IME 211) | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y |
| Matematik Eğitiminde Origami (IME 405) | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y |
| Matematik Eğitiminde Özdüzenleme (IME 212) | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y |
| Matematik Felsefesi (IME 407) | Ç | Ç | O | A | Ç | Ç | A | O | O | A | O | Ç | O | A | A | O | A |
| Matematik Öğretiminde Matematiksel Düşünme (IME 411) | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y |
| Matematik Öğretiminde Modelleme (IME 410) | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y |
| Matematik Öğretiminde Okul Dışı Öğrenme Ortamları (IME 209) | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y |
| Matematik Sınıflarında İletişim (IME 308) | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y |
| Matematikte Sınıf İçi Öğrenmelerin Değerlendirilmesi (IME 406) | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y |
| Proje Yönetimi ( ) | |||||||||||||||||
| Üstün Yeteneklilerde Matematik Öğretimi (IME 408) | O | Y | O | Y | O | Ç | Y | Ç | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Ç | Ç | Ç |
| Yapay Zeka ve Üretkenlik ( ) |
Zorunlu Dersler
| Ders | PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 | PÇ 11 | PÇ 12 | PÇ 13 | PÇ 14 | PÇ 15 | PÇ 16 | PÇ 17 |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Analitik Geometri (IME 104) | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + |
| Analiz I (IME 103) | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | |||||||
| Analiz II (IME 102) | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | ||||||
| Analiz III (IME 201) | |||||||||||||||||
| Atatürk İlkeleri ve İnkılâp Tarihi (ATA 101) | |||||||||||||||||
| Bilişim Teknolojileri (OTE 102) | |||||||||||||||||
| Cebir (IME 303) | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | ||||||
| Cebir Öğretimi (IME 304) | |||||||||||||||||
| Eğitim Psikolojisi (EBB 104) | |||||||||||||||||
| Eğitimde Kariyer Fırsatları (Sektör Dersi) (IME 301) | |||||||||||||||||
| Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme (EBB 306) | |||||||||||||||||
| Eğitime Giriş (EBB 105) | |||||||||||||||||
| Geometri ve Ölçme Öğretimi (IME 307) | |||||||||||||||||
| İngilizce (ING 192) | |||||||||||||||||
| İstatistik (IME 205) | |||||||||||||||||
| Kapsayıcı Eğitim ve Özel Gereksinimli Bireyler (OZE 422) | |||||||||||||||||
| Kurumlarda Gözlem (Sektör Dersi) (IME 108) | |||||||||||||||||
| Lineer Cebir I (IME 203) | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | |||||
| Lineer Cebir II (IME 204) | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | ||||||
| Matematiğin Temelleri (IME 101) | + | + | + | + | + | + | + | + | + | ||||||||
| Matematik Eğitiminde Problem Çözme (IME 404) | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | |||||||
| Matematik Öğrenme ve Etkinlik Geliştirme (IME 206) | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | ||||||
| Matematik Tarihi (IME 105) | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + |
| Okul Deneyimi (IME 306) | |||||||||||||||||
| Okullarda Rehberlik (EBB 303) | |||||||||||||||||
| Olasılık (IME 202) | |||||||||||||||||
| Öğretim İlke ve Yöntemleri (EBB 202) | |||||||||||||||||
| Öğretim Teknolojileri (OTE 302) | |||||||||||||||||
| Öğretmenlik Uygulaması-I (IME 401) | |||||||||||||||||
| Öğretmenlik Uygulaması-II (IME 402) | |||||||||||||||||
| Özel Öğretim Yöntemleri I (IME 305) | |||||||||||||||||
| Özel Öğretim Yöntemleri II (IME 302) | |||||||||||||||||
| Program Geliştirme (EBB 201) | |||||||||||||||||
| Sınıf Yönetimi (EBB 302) | |||||||||||||||||
| Soyut Matematik (IME 106) | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | ||||||
| Teknoloji Destekli Matematik Öğretimi (IME 403) | + | + | + | + | + | + | + | + | + | ||||||||
| Topluma Hizmet Uygulamaları (IME 208) | |||||||||||||||||
| Türk Dili (TUR 101) | |||||||||||||||||
| Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi (EBB 401) | |||||||||||||||||
| Üniversite Yaşamına Giriş (UNI 101) |
Seçmeli Dersler
| Ders | PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 | PÇ 11 | PÇ 12 | PÇ 13 | PÇ 14 | PÇ 15 | PÇ 16 | PÇ 17 |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Alan Seçmeli (Ime) ( ) | |||||||||||||||||
| Alan Seçmeli (Ime) ( ) | |||||||||||||||||
| Alan Seçmeli (Ime) ( ) | |||||||||||||||||
| Alan Seçmeli (Ime) ( ) | |||||||||||||||||
| Alan Seçmeli (Ime) ( ) | |||||||||||||||||
| Alan Seçmeli (Ime) ( ) | |||||||||||||||||
| Alan Seçmeli (Ime) ( ) | |||||||||||||||||
| Alan Seçmeli (Ime) ( ) | |||||||||||||||||
| Algoritma ve Programlama (IME 216) | |||||||||||||||||
| Ef-Gk Seçmeli_ ( ) | |||||||||||||||||
| Ef-Gk Seçmeli_ ( ) | |||||||||||||||||
| Ef-Gk Seçmeli_ ( ) | |||||||||||||||||
| Ef-Gk Seçmeli_ ( ) | |||||||||||||||||
| Ef-Gk Seçmeli_ ( ) | |||||||||||||||||
| Girişimcilik ( ) | |||||||||||||||||
| Kültür ve Matematik (IME 413) | |||||||||||||||||
| Matematik Ders Kitabı İncelemesi (IME 409) | |||||||||||||||||
| Matematik Dersi Öğretim Programları (IME 207) | |||||||||||||||||
| Matematik Eğitiminde Bilimsel Araştırma Yöntemleri (IME 210) | |||||||||||||||||
| Matematik Eğitiminde Eğitsel Oyunlar (IME 412) | |||||||||||||||||
| Matematik Eğitiminde İlişkilendirme (IME 310) | |||||||||||||||||
| Matematik Eğitiminde Kavram Yanılgıları (IME 214) | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | |||||
| Matematik Eğitiminde Kavram Yanılgıları (IME 214) | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | |||||
| Matematik Eğitiminde Materyal Tasarımı (IME 211) | |||||||||||||||||
| Matematik Eğitiminde Origami (IME 405) | |||||||||||||||||
| Matematik Eğitiminde Özdüzenleme (IME 212) | |||||||||||||||||
| Matematik Felsefesi (IME 407) | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + |
| Matematik Öğretiminde Matematiksel Düşünme (IME 411) | |||||||||||||||||
| Matematik Öğretiminde Modelleme (IME 410) | |||||||||||||||||
| Matematik Öğretiminde Okul Dışı Öğrenme Ortamları (IME 209) | |||||||||||||||||
| Matematik Sınıflarında İletişim (IME 308) | |||||||||||||||||
| Matematikte Sınıf İçi Öğrenmelerin Değerlendirilmesi (IME 406) | |||||||||||||||||
| Proje Yönetimi ( ) | |||||||||||||||||
| Üstün Yeteneklilerde Matematik Öğretimi (IME 408) | + | + | + | + | + | + | + | + | |||||||||
| Yapay Zeka ve Üretkenlik ( ) |