Zorunlu Dersler
| Ders | PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 11 |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Bilimsel Araştırma Teknikleri ve Seminer (MZB 590) | 5 | 4 | 5 | 5 | 4 | 5 | 5 | 5 | 5 | - |
| Tez Çalışması (MZB 800) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
| Uzmanlık Alanı Dersi (MZB 801) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
| Uzmanlık Alanı Dersi (MZB 802) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
| Uzmanlık Alanı Dersi (MZB 803) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Seçmeli Dersler
| Ders | PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 11 |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 18. Yüzyıl Türk Müziği Repertuvarı (MZB 506) | 5 | 4 | 4 | 5 | 5 | 5 | 4 | 3 | 5 | 4 |
| 19. Yüzyıl Türk Müziği Repertuvarı (MZB 520) | 4 | 5 | 4 | 4 | 5 | 5 | 5 | 4 | 4 | 5 |
| Dini Müzik Ayin ve Ritüelleri (MZB 503) | 5 | 5 | 5 | 4 | 5 | 3 | 3 | 2 | 5 | 5 |
| Dini Müzik Uygulamaları (MZB 519) | 5 | 4 | 4 | 5 | 4 | 5 | 4 | 5 | 5 | - |
| Eski Türk Müziği Nazariyatı (MZB 516) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
| İleri Anadal (MZB 505) | 3 | 5 | 5 | 3 | 1 | 2 | 5 | 5 | 4 | - |
| Karşılaştırmalı Dünya Halk Müziği Örnekleri (MZB 501) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
| Klasik Batı Müziği Literatürü (MZB 525) | 5 | 5 | 5 | 5 | 1 | 5 | 1 | 2 | 5 | 5 |
| Klasik Türk Müziği Repertuvarı (MZB 514) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
| Koro Eğitimi ve Yönetim Teknikleri (MZB 512) | 4 | 4 | 5 | 1 | 2 | 2 | 3 | 4 | 5 | - |
| Kültür ve Müzik (MZB 507) | 5 | 5 | 4 | 5 | 5 | 4 | 5 | 4 | 5 | - |
| Müzik Araştırmalarında Kullanılan Veri Analiz Yöntem ve Teknikleri (MZB 502) | 5 | 5 | 2 | - | - | 2 | 2 | - | 5 | - |
| Müzik Edebiyat İlişkisi (MZB 510) | 4 | 5 | 4 | 5 | 5 | 4 | 5 | 3 | 3 | - |
| Müzik Psikolojisi (MZB 526) | 5 | 5 | 5 | 4 | 5 | 5 | 4 | 4 | 5 | 5 |
| Müzikte Üslup Tavır Tartışmaları (MZB 508) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
| Müzikte Yapı Analizi (MZB 515) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
| Osmanlı Türkçesi Müzik Metinleri (MZB 511) | 5 | 5 | 4 | 4 | 5 | 4 | 5 | 5 | 5 | - |
| Özel Alan Pedagojisi ve Androgojisi (MZB 504) | 4 | 5 | 5 | 2 | 4 | 3 | 2 | 3 | 5 | - |
| Sbe_Seçmeli ( ) | ||||||||||
| Sbe_Seçmeli ( ) | ||||||||||
| Türk Halk Müziğinde Türler (MZB 521) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
| Türk Müziği Çalgı Bilimi (MZB 517) | 5 | 4 | 4 | 4 | 5 | 5 | 5 | 3 | 4 | 4 |
| Türk Müziği İka Teorisi (MZB 518) | 4 | 3 | 5 | 5 | 5 | 4 | 5 | 4 | 4 | 4 |
| Türk Müziğinde Edvar Geleneği (MZB 509) | 5 | 4 | 4 | 5 | 5 | 5 | 4 | 5 | 4 | 5 |
| Türk Müziğinde Form ve Analiz Teknikleri (MZB 513) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
| Türk Müziğinde İcra Yorum Teknikleri (MZB 522) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
| Türk Müziğinde Nadir Kullanılan Makamlar (MZB 523) | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |
Zorunlu Dersler
| Ders | PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 11 |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Bilimsel Araştırma Teknikleri ve Seminer (MZB 590) | Ç | Ç | Ç | Ç | Ç | Ç | Ç | Ç | Ç | Y |
| Tez Çalışması (MZB 800) | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y |
| Uzmanlık Alanı Dersi (MZB 801) | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y |
| Uzmanlık Alanı Dersi (MZB 802) | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y |
| Uzmanlık Alanı Dersi (MZB 803) | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y |
Seçmeli Dersler
| Ders | PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 11 |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 18. Yüzyıl Türk Müziği Repertuvarı (MZB 506) | Ç | Ç | Ç | Ç | Ç | Ç | Ç | O | Ç | Ç |
| 19. Yüzyıl Türk Müziği Repertuvarı (MZB 520) | Ç | Ç | Ç | Ç | Ç | Ç | Ç | Ç | Ç | Ç |
| Dini Müzik Ayin ve Ritüelleri (MZB 503) | Ç | Ç | Ç | Ç | Ç | O | O | O | Ç | Ç |
| Dini Müzik Uygulamaları (MZB 519) | Ç | Ç | Ç | Ç | Ç | Ç | Ç | Ç | Ç | Y |
| Eski Türk Müziği Nazariyatı (MZB 516) | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y |
| İleri Anadal (MZB 505) | O | Ç | Ç | O | A | O | Ç | Ç | Ç | Y |
| Karşılaştırmalı Dünya Halk Müziği Örnekleri (MZB 501) | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y |
| Klasik Batı Müziği Literatürü (MZB 525) | Ç | Ç | Ç | Ç | A | Ç | A | O | Ç | Ç |
| Klasik Türk Müziği Repertuvarı (MZB 514) | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y |
| Koro Eğitimi ve Yönetim Teknikleri (MZB 512) | Ç | Ç | Ç | A | O | O | O | Ç | Ç | Y |
| Kültür ve Müzik (MZB 507) | Ç | Ç | Ç | Ç | Ç | Ç | Ç | Ç | Ç | Y |
| Müzik Araştırmalarında Kullanılan Veri Analiz Yöntem ve Teknikleri (MZB 502) | Ç | Ç | O | Y | Y | O | O | Y | Ç | Y |
| Müzik Edebiyat İlişkisi (MZB 510) | Ç | Ç | Ç | Ç | Ç | Ç | Ç | O | O | Y |
| Müzik Psikolojisi (MZB 526) | Ç | Ç | Ç | Ç | Ç | Ç | Ç | Ç | Ç | Ç |
| Müzikte Üslup Tavır Tartışmaları (MZB 508) | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y |
| Müzikte Yapı Analizi (MZB 515) | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y |
| Osmanlı Türkçesi Müzik Metinleri (MZB 511) | Ç | Ç | Ç | Ç | Ç | Ç | Ç | Ç | Ç | Y |
| Özel Alan Pedagojisi ve Androgojisi (MZB 504) | Ç | Ç | Ç | O | Ç | O | O | O | Ç | Y |
| Sbe_Seçmeli ( ) | ||||||||||
| Sbe_Seçmeli ( ) | ||||||||||
| Türk Halk Müziğinde Türler (MZB 521) | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y |
| Türk Müziği Çalgı Bilimi (MZB 517) | Ç | Ç | Ç | Ç | Ç | Ç | Ç | O | Ç | Ç |
| Türk Müziği İka Teorisi (MZB 518) | Ç | O | Ç | Ç | Ç | Ç | Ç | Ç | Ç | Ç |
| Türk Müziğinde Edvar Geleneği (MZB 509) | Ç | Ç | Ç | Ç | Ç | Ç | Ç | Ç | Ç | Ç |
| Türk Müziğinde Form ve Analiz Teknikleri (MZB 513) | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y |
| Türk Müziğinde İcra Yorum Teknikleri (MZB 522) | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y |
| Türk Müziğinde Nadir Kullanılan Makamlar (MZB 523) | Ç | Ç | Ç | Ç | Ç | Ç | Ç | Ç | Ç | Ç |
Zorunlu Dersler
| Ders | PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 11 |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Bilimsel Araştırma Teknikleri ve Seminer (MZB 590) | + | + | + | + | + | + | + | + | + | |
| Tez Çalışması (MZB 800) | ||||||||||
| Uzmanlık Alanı Dersi (MZB 801) | ||||||||||
| Uzmanlık Alanı Dersi (MZB 802) | ||||||||||
| Uzmanlık Alanı Dersi (MZB 803) |
Seçmeli Dersler
| Ders | PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 11 |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 18. Yüzyıl Türk Müziği Repertuvarı (MZB 506) | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + |
| 19. Yüzyıl Türk Müziği Repertuvarı (MZB 520) | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + |
| Dini Müzik Ayin ve Ritüelleri (MZB 503) | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + |
| Dini Müzik Uygulamaları (MZB 519) | + | + | + | + | + | + | + | + | + | |
| Eski Türk Müziği Nazariyatı (MZB 516) | ||||||||||
| İleri Anadal (MZB 505) | + | + | + | + | + | + | + | + | + | |
| Karşılaştırmalı Dünya Halk Müziği Örnekleri (MZB 501) | ||||||||||
| Klasik Batı Müziği Literatürü (MZB 525) | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + |
| Klasik Türk Müziği Repertuvarı (MZB 514) | ||||||||||
| Koro Eğitimi ve Yönetim Teknikleri (MZB 512) | + | + | + | + | + | + | + | + | + | |
| Kültür ve Müzik (MZB 507) | + | + | + | + | + | + | + | + | + | |
| Müzik Araştırmalarında Kullanılan Veri Analiz Yöntem ve Teknikleri (MZB 502) | + | + | + | + | + | + | ||||
| Müzik Edebiyat İlişkisi (MZB 510) | + | + | + | + | + | + | + | + | + | |
| Müzik Psikolojisi (MZB 526) | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + |
| Müzikte Üslup Tavır Tartışmaları (MZB 508) | ||||||||||
| Müzikte Yapı Analizi (MZB 515) | ||||||||||
| Osmanlı Türkçesi Müzik Metinleri (MZB 511) | + | + | + | + | + | + | + | + | + | |
| Özel Alan Pedagojisi ve Androgojisi (MZB 504) | + | + | + | + | + | + | + | + | + | |
| Sbe_Seçmeli ( ) | ||||||||||
| Sbe_Seçmeli ( ) | ||||||||||
| Türk Halk Müziğinde Türler (MZB 521) | ||||||||||
| Türk Müziği Çalgı Bilimi (MZB 517) | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + |
| Türk Müziği İka Teorisi (MZB 518) | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + |
| Türk Müziğinde Edvar Geleneği (MZB 509) | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + |
| Türk Müziğinde Form ve Analiz Teknikleri (MZB 513) | ||||||||||
| Türk Müziğinde İcra Yorum Teknikleri (MZB 522) | ||||||||||
| Türk Müziğinde Nadir Kullanılan Makamlar (MZB 523) | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + |