Program Çıktıları
| Sıra | Program Çıktıları | |
|---|---|---|
| 1 | Halkla ilişkiler kuramlarını sıralar. | |
| 2 | Stratejik yönetimin önemini kavrar. | |
| 3 | Hedef kitlenin önemini kavrar. | |
| 4 | Reklam stratejilerinin önemini kavrar. | |
| 5 | Kurumsal yönetimin önemini kavrar. | |
YETKİNLİKLER / Öğrenme Yetkinliği
1. Halkla ilişkiler kuramlarını sıralar.
2. Stratejik yönetimin önemini kavrar.
3. Hedef kitlenin önemini kavrar.
4. Reklam stratejilerinin önemini kavrar.
YETKİNLİKLER / İletişim ve Sosyal Yetkinlik
1. Halkla ilişkiler kuramlarını sıralar.
3. Hedef kitlenin önemini kavrar.
5. Kurumsal yönetimin önemini kavrar.
YETKİNLİKLER / Alana Özgü Yetkinlik
2. Stratejik yönetimin önemini kavrar.
3. Hedef kitlenin önemini kavrar.
4. Reklam stratejilerinin önemini kavrar.
5. Kurumsal yönetimin önemini kavrar.
| YÇ | Türkiye Yükseköğretim Yeterlilikler Çerçevesi |
|---|---|
| 1 | Yüksek lisans yeterliliklerine dayalı olarak alanındaki güncel ve ileri düzeydeki bilgileri özgün düşünce ve/veya araştırma ile uzmanlık düzeyinde geliştirebilme, derinleştirebilme ve alanına yenilik getirecek özgün tanımlara ulaşabilme. |
| 2 | Alanının ilişkili olduğu disiplinler arası etkileşimi kavrayabilme; yeni ve karmaşık fikirleri analiz, sentez ve değerlendirmede uzmanlık gerektiren bilgileri kullanarak özgün sonuçlara ulaşabilme. |
| 3 | Alanındaki yeni bilgileri sistematik bir yaklaşımla değerlendirebilme ve kullanabilme. |
| 4 | Alanına yenilik getiren, yeni bir düşünce, yöntem, tasarım ve/veya uygulama geliştirebilme ya da bilinen bir düşünce, yöntem, tasarım ve/veya uygulamayı farklı bir alana uygulayabilme, özgün bir konuyu araştırabilme, kavrayabilme, tasarlayabilme, uya |
| 5 | Yeni ve karmaşık düşüncelerin eleştirel analizini, sentezini ve değerlendirmesini yapabilme. |
| 6 | Alanı ile ilgili çalışmalarda araştırma yöntemlerini kullanabilmede üst düzey beceriler kazanmış olma. |
| 7 | Alanına yenilik getiren, yeni bir düşünce, yöntem, tasarım ve/veya uygulama geliştiren ya da bilinen bir düşünce, yöntem, tasarım ve/veya uygulamayı farklı bir alana uygulayan özgün bir çalışmayı bağımsız olarak gerçekleştirerek alanındaki ilerlemeye |
| 8 | Alanı ile ilgili en az bir bilimsel makaleyi ulusal ve/veya uluslar arası hakemli dergilerde yayınlayarak ve/veya özgün bir yapıt üreterek ya da yorumlayarak alanındaki bilginin sınırlarını genişletebilme. |
| 9 | Özgün ve disiplinlerarası sorunların çözümlenmesini gerektiren ortamlarda liderlik yapabilme. |
| 10 | Yaratıcı ve eleştirel düşünme, sorun çözme ve karar verme gibi üst düzey zihinsel süreçleri kullanarak alanı ile ilgili yeni düşünce ve yöntemler geliştirebilme. |
| 11 | Sosyal ilişkileri ve bu ilişkileri yönlendiren normları eleştirel bir bakış açısıyla inceleyebilme, geliştirebilme ve gerektiğinde değiştirmeye yönelik eylemleri yönetebilme. |
| 12 | Uzman kişiler ile alanındaki konuların tartışılmasında özgün görüşlerini savunabilme ve alanındaki yetkinliğini gösteren etkili bir iletişim kurabilme. |
| 13 | Bir yabancı dili en az Avrupa Dil Portföyü C1 Genel Düzeyi'nde kullanarak ileri düzeyde yazılı, sözlü ve görsel iletişim kurabilme ve tartışabilme. |
| 14 | Alanındaki bilimsel, teknolojik, sosyal veya kültürel ilerlemeleri tanıtarak, yaşadığı toplumun bilgi toplumu olma ve bunu sürdürebilme sürecine katkıda bulunabilme. |
| 15 | Alanı ile ilgili karşılaşılan sorunların çözümünde stratejik karar verme süreçlerini kullanarak işlevsel etkileşim kurabilme. |
| 16 | Alanı ile ilgili konularda karşılaşılan toplumsal, bilimsel, kültürel ve etik sorunların çözümüne katkıda bulunabilme ve bu değerlerin gelişimini destekleyebilme. |
| YÇ 1 | YÇ 2 | YÇ 3 | YÇ 4 | YÇ 5 | YÇ 6 | YÇ 7 | YÇ 8 | YÇ 9 | YÇ 10 | YÇ 11 | YÇ 12 | YÇ 13 | YÇ 14 | YÇ 15 | YÇ 16 | |
| PÇ 1 | ||||||||||||||||
| PÇ 2 | ||||||||||||||||
| PÇ 3 | ||||||||||||||||
| PÇ 4 | ||||||||||||||||
| PÇ 5 |