Program Çıktıları
Sıra | Program Çıktıları | |
---|---|---|
1 | Türk kültür ve sanatı alanında yetişmiş olur. | |
2 | Türk müziğinin tercih ettiği çalgı alanında sanatçı olarak yetişir. | |
3 | Türk müziği nazariyatı ve repertuvarı hakkında yetişmiş olur. | |
4 | Batı müziği, piyano ve armoni alanında bilgi sahibi olur. | |
5 | Türk müziğinin icra edildiği platformlarda Türk müzik sanatını temsil eder | |
6 | Türk müziği alanında akademik bakış açısına sahip olur. | |
7 | Toplumun sosyal hayatına sanatıyla katkıda bulunur | |
8 | Evrensel olarak akademik ahlak ve ilkelere sahip olur | |
9 | Türk müziği kültür ve sanatına katkıda bulunur. | |
10 | Dünya müziğini tanır, bu alanda müzik kültürü kazanır |
BİLGİ / Kuramsal, Olgusal
3. Türk müziği nazariyatı ve repertuvarı hakkında yetişmiş olur.
BECERİLER / Bilişsel, Uygulamalı
1. Türk kültür ve sanatı alanında yetişmiş olur.
3. Türk müziği nazariyatı ve repertuvarı hakkında yetişmiş olur.
YETKİNLİKLER / Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği
1. Türk kültür ve sanatı alanında yetişmiş olur.
2. Türk müziğinin tercih ettiği çalgı alanında sanatçı olarak yetişir.
4. Batı müziği, piyano ve armoni alanında bilgi sahibi olur.
5. Türk müziğinin icra edildiği platformlarda Türk müzik sanatını temsil eder
6. Türk müziği alanında akademik bakış açısına sahip olur.
7. Toplumun sosyal hayatına sanatıyla katkıda bulunur
8. Evrensel olarak akademik ahlak ve ilkelere sahip olur
9. Türk müziği kültür ve sanatına katkıda bulunur.
10. Dünya müziğini tanır, bu alanda müzik kültürü kazanır
YETKİNLİKLER / Öğrenme Yetkinliği
1. Türk kültür ve sanatı alanında yetişmiş olur.
5. Türk müziğinin icra edildiği platformlarda Türk müzik sanatını temsil eder
6. Türk müziği alanında akademik bakış açısına sahip olur.
7. Toplumun sosyal hayatına sanatıyla katkıda bulunur
8. Evrensel olarak akademik ahlak ve ilkelere sahip olur
9. Türk müziği kültür ve sanatına katkıda bulunur.
10. Dünya müziğini tanır, bu alanda müzik kültürü kazanır
YETKİNLİKLER / İletişim ve Sosyal Yetkinlik
1. Türk kültür ve sanatı alanında yetişmiş olur.
2. Türk müziğinin tercih ettiği çalgı alanında sanatçı olarak yetişir.
5. Türk müziğinin icra edildiği platformlarda Türk müzik sanatını temsil eder
6. Türk müziği alanında akademik bakış açısına sahip olur.
7. Toplumun sosyal hayatına sanatıyla katkıda bulunur
8. Evrensel olarak akademik ahlak ve ilkelere sahip olur
9. Türk müziği kültür ve sanatına katkıda bulunur.
10. Dünya müziğini tanır, bu alanda müzik kültürü kazanır
YETKİNLİKLER / Alana Özgü Yetkinlik
1. Türk kültür ve sanatı alanında yetişmiş olur.
3. Türk müziği nazariyatı ve repertuvarı hakkında yetişmiş olur.
4. Batı müziği, piyano ve armoni alanında bilgi sahibi olur.
5. Türk müziğinin icra edildiği platformlarda Türk müzik sanatını temsil eder
6. Türk müziği alanında akademik bakış açısına sahip olur.
7. Toplumun sosyal hayatına sanatıyla katkıda bulunur
8. Evrensel olarak akademik ahlak ve ilkelere sahip olur
9. Türk müziği kültür ve sanatına katkıda bulunur.
10. Dünya müziğini tanır, bu alanda müzik kültürü kazanır
YÇ | Türkiye Yükseköğretim Yeterlilikler Çerçevesi |
---|---|
1 | Alanındaki güncel bilgileri içeren ders kitapları, uygulama araç-gereçleri ve diğer kaynaklarla desteklenen ileri düzeydeki kuramsal ve uygulamalı bilgilere sahip olma. |
2 | Alanında edindiği ileri düzeydeki kuramsal ve uygulamalı bilgileri kullanabilme. |
3 | Alanında edindiği ileri düzeydeki bilgi ve becerileri kullanarak verileri yorumlayabilme ve değerlendirebilme, sorunları tanımlayabilme, analiz edebilme, araştırmalara ve kanıtlara dayalı çözüm önerileri geliştirebilme. |
4 | Alanı ile ilgili ileri düzeydeki bir çalışmayı bağımsız olarak yürütebilme. |
5 | Alanı ile ilgili uygulamalarda karşılaşılan ve öngörülemeyen karmaşık sorunları çözmek için bireysel ve ekip üyesi olarak sorumluluk alabilme. |
6 | Sorumluluğu altında çalışanların bir proje çerçevesinde gelişimlerine yönelik etkinlikleri planlayabilme ve yönetebilme. |
7 | Alanında edindiği ileri düzeydeki bilgi ve becerileri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirebilme, |
8 | Öğrenme gereksinimlerini belirleyebilme ve öğrenmesini yönlendirebilme. |
9 | Yaşam boyu öğrenmeye ilişkin olumlu tutum geliştirebilme. |
10 | Alanı ile ilgili konularda ilgili kişi ve kurumları bilgilendirebilme; düşüncelerini ve sorunlara ilişkin çözüm önerilerini yazılı ve sözlü olarak aktarabilme. |
11 | Alanı ile ilgili konularda düşüncelerini ve sorunlara ilişkin çözüm önerilerini nicel ve nitel verilerle destekleyerek uzman olan ve olmayan kişilerle paylaşabilme. |
12 | Toplumsal sorumluluk bilinci ile yaşadığı sosyal çevre için proje ve etkinlikler düzenleyebilme ve bunları uygulayabilme. |
13 | Bir yabancı dili en az Avrupa Dil Portföyü B1 Genel Düzeyinde kullanarak alanındaki bilgileri izleyebilme ve meslektaşları ile iletişim kurabilme. |
14 | Alanının gerektirdiği en az Avrupa Bilgisayar Kullanma Lisansı İleri Düzeyinde bilgisayar yazılımı ile birlikte bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanabilme. |
15 | Alanı ile ilgili verilerin toplanması, yorumlanması, uygulanması ve sonuçlarının duyurulması aşamalarında toplumsal, bilimsel, kültürel ve etik değerlere uygun hareket etme. |
16 | Sosyal hakların evrenselliği, sosyal adalet, kalite kültürü ve kültürel değerlerin korunması ile çevre koruma, iş sağlığı ve güvenliği konularında yeterli bilince sahip olma. |
YÇ 1 | YÇ 2 | YÇ 3 | YÇ 4 | YÇ 5 | YÇ 6 | YÇ 7 | YÇ 8 | YÇ 9 | YÇ 10 | YÇ 11 | YÇ 12 | YÇ 13 | YÇ 14 | YÇ 15 | YÇ 16 | |
PÇ 1 | 4 | 3 | 4 | 3 | 4 | 3 | 4 | 4 | 2 | 4 | 3 | 4 | 5 | 4 | 3 | 5 |
PÇ 2 | 2 | 3 | 4 | 3 | 4 | 3 | 4 | 3 | 4 | 4 | 5 | 3 | 5 | 4 | 5 | 5 |
PÇ 3 | 3 | 4 | 3 | 4 | 4 | 3 | 4 | 3 | 4 | 3 | 4 | 5 | 4 | 3 | 4 | |
PÇ 4 | 4 | 3 | 4 | 3 | 4 | 3 | 4 | 3 | 4 | 3 | 4 | 3 | 5 | 3 | 4 | 5 |
PÇ 5 | 3 | 4 | 3 | 4 | 3 | 4 | 3 | 4 | 3 | 4 | 3 | 4 | 5 | 4 | 3 | 4 |
PÇ 6 | 3 | 4 | 3 | 4 | 3 | 4 | 3 | 5 | 4 | 3 | 4 | 4 | 5 | 3 | 5 | |
PÇ 7 | 4 | 5 | 4 | 5 | 5 | 4 | 5 | 4 | 5 | 4 | 4 | 5 | 5 | 4 | 5 | |
PÇ 8 | 4 | 3 | 4 | 3 | 4 | 3 | 4 | 4 | 5 | 4 | 5 | 3 | 4 | 5 | ||
PÇ 9 | 3 | 4 | 5 | 4 | 5 | 4 | 5 | 4 | 4 | 5 | 5 | 4 | 5 | 4 | 5 | 4 |
PÇ 10 | 4 | 4 | 5 | 4 | 5 | 4 | 5 | 4 | 5 | 4 | 5 | 4 | 5 | 4 | 3 | 5 |