Amaçlar
İletişim Tasarımı ve Medya bölümümüz, disiplinler arası olma özelliğiyle, öğrencilerin, dijital ve görsel iletişimin bütün araçlarına teorik ve pratik bilgiyle aşina olmasına ve onları profesyonelce kullanmasına imkan sağlıyor. Öte yandan, geniş iletişim bilimleri yelpazesiyle, katılımcıya, bireysel olarak ilgilendiği alana yoğunlaşma şansı veriyor. Ders içerikleri; dört yıllık eğitim süresince, başarılı prodüksiyonlar, dijital uygulamalar ve grafik tasarımındaki etkin tekniklerle birlikte yürüyor. Bu beraberlik, mezuniyeti sonrasında, geniş medya dünyasının öğrenciye tümüyle açık olduğu anlamına geliyor.
Hedefler
• Öğrencinin, teori ve pratik uygulamalarla, her gün değişen medya ve tasarım dünyasını yakalamasını sağlamak.
• Bir iletişim tasarımcısı olması hedefiyle, profesyonel hayatında karşılaşacağı karmaşık tasarım taleplerini algılayabilecek bir bilgisel zemin hazırlamak.
• Grafik tasarımı ve diğer alanlardaki becerisiyle, medya alanında, imaj, duygu ve içeriği daha anlaşılır biçimde yeniden üretmesini sağlayacak bilgisel ve pratik desteği vermek.
• Geniş olan medya ve iletişim alanındaki gelişmelere ve araçlara aşina olmasına imkan vermek.