| Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | Kredi | AKTS | 
|---|---|---|---|---|---|
| Atölye Iv (Deneysel Atölye) | RSM 314 | 6 | 2 + 4 | 4 | 14 | 
| Ön Koşul Dersleri | |
| Önerilen Seçmeli Dersler | |
| Dersin Dili | Türkçe | 
| Dersin Seviyesi | Lisans | 
| Dersin Türü | Seçmeli | 
| Dersin Koordinatörü | Doç. ONUR KARAALİOĞLU | 
| Dersi Verenler | |
| Dersin Yardımcıları | |
| Dersin Kategorisi | Diğer | 
| Dersin Amacı | Bir fikirden hareketle farklı malzemelerle bir sanat projesi oluşturmak | 
| Dersin İçeriği | Sanat Üretimi | 
| # | Ders Öğrenme Çıktıları | Öğretim Yöntemleri | Ölçme Yöntemleri | 
|---|---|---|---|
| 1 | Deney ve Laboratuvar, Anlatım, | Sözlü Sınavlar, | |
| 2 | Bireysel Çalışma, | Sözlü Sınavlar, | 
| Hafta | Ders Konuları | Ön Hazırlık | 
|---|---|---|
| 1 | Proje konusunun tespiti için gereken araştırmaya yönlendirilir. | |
| 2 | Proje konusunun tespiti için gereken araştırmaya yönlendirilir. | |
| 3 | Öğrenci projeleri atölyede toplu bir eleştiriden sonra onaylanır | |
| 4 | Öğrenci sunumları ve eleştrilere devam edilir. | |
| 5 | Onaylanan öğrenci projeleri için kuramsal araştırmalar, eskizler yapılır | |
| 6 | Onaylanan öğrenci projeleri için kuramsal araştırmalar, eskizler yapılır | |
| 7 | Öğrenci proje çalışmaları için ilk eskizlerin kıyaslanması | |
| 8 | Öğrenci proje çalışmaları için ilk eskizlerin kıyaslanması | |
| 9 | Projeler için uygun olan malzemelrin araştırlması ve konuya uygun seçimi | |
| 10 | Ara Sınav | |
| 11 | Proje uygulaması | |
| 12 | Proje uygulaması ve ortak eleştri | |
| 13 | Proje uygulaması | |
| 14 | Sunum ve değerlendirme | 
| Kaynaklar | |
|---|---|
| Ders Notu | |
| Ders Kaynakları | |
| Sıra | Program Çıktıları | Katkı Düzeyi | |||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | |||
| 1 | Bir fikirden yola çıkarak, tasarım, eskiz ve proje bazında çalışma alışkanlığı kazanımıyla bir sanat üretimi gerçekleştirmek | X | |||||
| 2 | Gerçekleştirilen sanat projesinin, geçmişten günümüze bir perspektif içerisinde ki orjinalitesinin sorgulanması | X | |||||
| 3 | Sanatsal bir olguyu, tarihi, sosyolojik, estetik, psikolojik, felsefi ve politik boyutuyla değerlendirebilecek bir entellektüel birikim yapılandırmak | X | |||||
| 4 | Aynı entellektüel birikimle, global dünya içerisinde, kendi kültürel referansı ile sanatsal sorunsalının ilişkilendirilmesi | X | |||||
| 5 | Analitik düşünerek, tez, anti tez ve bunun sonucunda sentez yaparak, kendi kültürünü referans alabilecek özgüven ile çağın olgularının sorgulanması | X | |||||
| # | Ders Öğrenme Çıktılarının Program Çıktılarına Katkısı | PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | 
|---|---|---|---|---|---|---|
| 1 | ||||||
| 2 | 
| Değerlendirme Sistemi | |
|---|---|
| Yarıyıl Çalışmaları | Katkı Oranı | 
| 1. Ara Sınav | 25 | 
| 1. Proje / Tasarım | 25 | 
| 1. Performans Görevi (Laboratuvar) | 25 | 
| 1. Ödev | 25 | 
| Toplam | 100 | 
| 1. Yıl İçinin Başarıya | 70 | 
| 1. Final | 30 | 
| Toplam | 100 | 
| AKTS - İş Yükü Etkinlik | Sayı | Süre (Saat) | Toplam İş Yükü (Saat) | 
|---|---|---|---|
| Ders Süresi (Sınav haftası dahildir: 16x toplam ders saati) | 16 | 6 | 96 | 
| Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi(Ön çalışma, pekiştirme) | 16 | 16 | 256 | 
| Ödev | 1 | 2 | 2 | 
| Performans Görevi (Atölye) | 1 | 8 | 8 | 
| Toplam İş Yükü | 362 | ||
| Toplam İş Yükü / 25 (Saat) | 14,48 | ||
| dersAKTSKredisi | 14 | ||