Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | Kredi | AKTS |
---|---|---|---|---|---|
Uzmanlık Alanı | RPD 813 | 1 | 4 + 0 | 4 | 6 |
Ön Koşul Dersleri | |
Önerilen Seçmeli Dersler | |
Dersin Dili | Türkçe |
Dersin Seviyesi | YUKSEK_LISANS |
Dersin Türü | Zorunlu |
Dersin Koordinatörü | Dr.Öğr.Üyesi MELEK SÜLER |
Dersi Verenler | |
Dersin Yardımcıları | |
Dersin Kategorisi | Diğer |
Dersin Amacı | |
Dersin İçeriği |
Kalkınma Amaçları |
---|
![]() ![]() |
# | Ders Öğrenme Çıktıları | Öğretim Yöntemleri | Ölçme Yöntemleri |
---|---|---|---|
1 | Tez konusu hakkında temel birincil ve ikincil kaynakları kavrayabilme | Anlatım, Soru-Cevap, Beyin Fırtınası, | |
2 | Tez çalışma alanı ile ilgili güncel yayınları takip edebilecek veri tabanlarını kullanabilme | Anlatım, Beyin Fırtınası, Soru-Cevap, | |
3 | Tez çalışmasında karşılaşabileceği Kaynak kullanımı, yöntem ve yazım aşamalarında orataya çıkabilecek sorunlar için çözüm önerileri oluşturabilme | Anlatım, Soru-Cevap, Beyin Fırtınası, | |
4 | Alanında daha önce yapılan çalışmaları eleştirel ve karşılaştırmalı bir bakış açısıyla değerlendirebilme | Anlatım, Soru-Cevap, Beyin Fırtınası, | |
5 | Akademik etik kuralların gerekliliğini açıklayabilme | Anlatım, Soru-Cevap, Beyin Fırtınası, | |
6 | Bilime katkı koymak için yapacağı araştırmanın aşamalarını planlayabilme | Anlatım, Beyin Fırtınası, Soru-Cevap, | |
7 | Tez çalışmasının bilim alanında ve toplum üzerindeki uzun vadeli sonuçlarını değerlendirebilme | Anlatım, Soru-Cevap, Beyin Fırtınası, |
Hafta | Ders Konuları | Ön Hazırlık |
---|---|---|
1 | ||
2 | ||
3 | ||
4 | ||
5 | ||
6 | ||
7 | ||
8 | ||
9 | ||
10 | ||
11 | ||
12 | ||
13 | ||
14 |
Kaynaklar | |
---|---|
Ders Notu | |
Ders Kaynakları |
Sıra | Program Çıktıları | Katkı Düzeyi | |||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
# | Ders Öğrenme Çıktılarının Program Çıktılarına Katkısı |
---|---|
1 | Tez konusu hakkında temel birincil ve ikincil kaynakları kavrayabilme |
2 | Tez çalışma alanı ile ilgili güncel yayınları takip edebilecek veri tabanlarını kullanabilme |
3 | Tez çalışmasında karşılaşabileceği Kaynak kullanımı, yöntem ve yazım aşamalarında orataya çıkabilecek sorunlar için çözüm önerileri oluşturabilme |
4 | Alanında daha önce yapılan çalışmaları eleştirel ve karşılaştırmalı bir bakış açısıyla değerlendirebilme |
5 | Akademik etik kuralların gerekliliğini açıklayabilme |
6 | Bilime katkı koymak için yapacağı araştırmanın aşamalarını planlayabilme |
7 | Tez çalışmasının bilim alanında ve toplum üzerindeki uzun vadeli sonuçlarını değerlendirebilme |
Değerlendirme Sistemi | |
---|---|
Yarıyıl Çalışmaları | Katkı Oranı |
Toplam | 0 |
Toplam | 0 |
AKTS - İş Yükü Etkinlik | Sayı | Süre (Saat) | Toplam İş Yükü (Saat) |
---|---|---|---|
Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi(Ön çalışma, pekiştirme) | 16 | 4 | 64 |
Performans Görevi (Uygulama) | 16 | 4 | 64 |
Ders Süresi (Sınav haftası dahildir: 16x toplam ders saati) | 16 | 4 | 64 |
Ara Sınav | 1 | 3 | 3 |
Final | 1 | 3 | 3 |
Ödev | 1 | 5 | 5 |
Toplam İş Yükü | 203 | ||
Toplam İş Yükü / 25 (Saat) | 8,12 | ||
dersAKTSKredisi | 6 |