| Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | Kredi | AKTS |
|---|---|---|---|---|---|
| İngilizce III | ING 351 | 5 | 3 + 0 | 3 | 3 |
| Ön Koşul Dersleri | |
| Önerilen Seçmeli Dersler | |
| Dersin Dili | Türkçe |
| Dersin Seviyesi | Lisans |
| Dersin Türü | Zorunlu |
| Dersin Koordinatörü | Öğr.Gör. UMUT KAYA |
| Dersi Verenler | Öğr.Gör. MAHMUT BİRLİK, Öğr.Gör. BERRİN YILDIZ KANYILMAZ, Öğr.Gör. YASEMİN OCAK KOYUNCU, Öğr.Gör. NURDAN KARASU, Öğr.Gör. ZEHRA ÖZARFAT, Öğr.Gör. ÖMER İLHAN, Öğr.Gör. UMUT KAYA, |
| Dersin Yardımcıları | |
| Dersin Kategorisi | Diğer |
| Dersin Amacı | Avrupa Dilleri Ortak Çerçeve Programı’na (CEFR) göre, öğrencilerin eğitim, iş ve günlük hayatlarında ihtiyaç duyabilecekleri İngilizce dil becerilerini B1+ düzeyinde kazandırmak. |
| Dersin İçeriği | Avrupa Dilleri Ortak Çerçeve Programı’na (CEFR) göre, öğrencilerin eğitim, iş ve günlük hayatlarında ihtiyaç duyabilecekleri İngilizce dil becerilerini B1+ düzeyinde kazandırmak için gerekli basılı veya elektronik materyaller ile etkinliklerden oluşmaktadır. |
| Kalkınma Amaçları |
|---|
|
| # | Ders Öğrenme Çıktıları | Öğretim Yöntemleri | Ölçme Yöntemleri |
|---|---|---|---|
| 1 | R1. Learner can understand the main points in straightforward texts on subjects of personal or professional interest. | Soru-Cevap, Beyin Fırtınası, | Çoktan Seçmeli Testler, |
| 2 | R2. Learner can identify the main conclusions in texts which clearly argue a point of view. | Soru-Cevap, | Doğru Yanlış Testleri, Çoktan Seçmeli Testler, |
| 3 | L1. Learner can understand straightforward information about everyday, study- or work-related topics, identifying both general messages and specific details, provided people speak clearly in a familiar accent. | Soru-Cevap, | Doğru Yanlış Testleri, Çoktan Seçmeli Testler, |
| 4 | L2. Learner can generally follow the main points of extended discussion, a lecture or talk, if the subject matter is familiar and the presentation clearly structured. | Soru-Cevap, | Doğru Yanlış Testleri, Çoktan Seçmeli Testler, |
| 5 | S1. Learner can maintain a conversation on familiar topics without help by expressing and responding to suggestions, opinions, attitudes, advice, feelings, etc. | Gösterip Yaptırma, | Çoktan Seçmeli Testler, |
| 6 | W1. Learner can command a sufficient range of language to describe unusual and predictable situations and to express personal thoughts on abstract or cultural as well as everyday topics (such as music, films). | Gösterip Yaptırma, | Çoktan Seçmeli Testler, |
| Hafta | Ders Konuları | Ön Hazırlık |
|---|
| Kaynaklar | |
|---|---|
| Ders Notu | |
| Ders Kaynakları | Coursebook Workbook Handout Worksheet |
| Hafta | Dokümanlar | Açıklama | Boyut |
|---|---|---|---|
| 0 | UNIT 9 GRAMMAR.docx | 0 MB | |
| 0 | UNIT 9 GRAMMAR - KEY.docx | 0 MB | |
| 0 | UNIT 9 SPEAKING.docx | 0 MB | |
| 0 | UNIT 9 VOCABULARY.docx | 0 MB | |
| 0 | PRE- INTERMEDIATE UNIT 10 GRAMMAR.docx | 0 MB | |
| 0 | PRE- INTERMEDIATE UNIT 10 GRAMMAR - KEY.docx | 0 MB | |
| 0 | PRE-INTERMEDIATE UNIT 10 VOCABULARY.docx | 0 MB | |
| 0 | PRE-INTERMEDIATE UNIT 10 SPEAKING.docx | 0 MB | |
| 0 | PRE- INTERMEDIATE UNIT 11 GRAMMAR.docx | 0 MB | |
| 0 | PRE- INTERMEDIATE UNIT 11 GRAMMAR - KEY.docx | 0 MB | |
| 0 | PRE-INTERMEDIATE UNIT 11 VOCABULARY.docx | 0 MB | |
| 0 | PRE-INTERMEDIATE UNIT 11 SPEAKING.docx | 0 MB | |
| 0 | PRE- INTERMEDIATE UNIT 12 GRAMMAR.docx | 0 MB | |
| 0 | PRE- INTERMEDIATE UNIT 12 GRAMMAR - KEY.docx | 0 MB | |
| 0 | PRE-INTERMEDIATE UNIT 12 VOCABULARY.docx | 0 MB | |
| 0 | PRE-INTERMEDIATE UNIT 12 SPEAKING.docx | 0 MB | |
| 0 | INTERMEDIATE UNIT 1 GRAMMAR.docx | 0 MB | |
| 0 | INTERMEDIATE UNIT 1 GRAMMAR - KEY.docx | 0 MB | |
| 0 | INTERMEDIATE UNIT 1 VOCABULARY.docx | 0 MB | |
| 0 | INTERMEDIATE UNIT 1 SPEAKING.docx | 0 MB |
| Sıra | Program Çıktıları | Katkı Düzeyi | |||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | |||
| 1 | Bilgisayar bilimi, yazılım mühendisliği, ağ teknolojileri, veritabanı yönetimi gibi bilişim konularında güçlü bir temel ve matematik alt yapısı oluşturma. | ||||||
| 2 | Bilgisayar programlama, sistem analizi, ağ yönetimi gibi teknik becerilerin geliştirilmesi. | ||||||
| 3 | Analitik düşünme ve problem çözme yeteneklerinin geliştirilmesi. | ||||||
| 4 | Teknik konuları açık ve anlaşılır bir şekilde ifade etme ve ekip içinde etkili iletişim kurabilme yeteneğinin geliştirilmesi | ||||||
| 5 | Teknoloji trendlerini takip ederek ve yeni teknolojilere hızlı bir şekilde adapte olarak sürekli olarak kendini geliştirme yeteneği kazandırma | ||||||
| # | Ders Öğrenme Çıktılarının Program Çıktılarına Katkısı | PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 1 | R1. Learner can understand the main points in straightforward texts on subjects of personal or professional interest. | |||||
| 2 | R2. Learner can identify the main conclusions in texts which clearly argue a point of view. | |||||
| 3 | L1. Learner can understand straightforward information about everyday, study- or work-related topics, identifying both general messages and specific details, provided people speak clearly in a familiar accent. | |||||
| 4 | L2. Learner can generally follow the main points of extended discussion, a lecture or talk, if the subject matter is familiar and the presentation clearly structured. | |||||
| 5 | S1. Learner can maintain a conversation on familiar topics without help by expressing and responding to suggestions, opinions, attitudes, advice, feelings, etc. | |||||
| 6 | W1. Learner can command a sufficient range of language to describe unusual and predictable situations and to express personal thoughts on abstract or cultural as well as everyday topics (such as music, films). |
| Değerlendirme Sistemi | |
|---|---|
| Yarıyıl Çalışmaları | Katkı Oranı |
| 1. Kısa Sınav | 15 |
| 2. Kısa Sınav | 15 |
| 1. Ara Sınav | 70 |
| Toplam | 100 |
| 1. Final | 50 |
| Toplam | 50 |
| AKTS - İş Yükü Etkinlik | Sayı | Süre (Saat) | Toplam İş Yükü (Saat) |
|---|