Ders Adı Kodu Yarıyıl T+U Saat Kredi AKTS
İngilizce II ING 150 2 3 + 0 3 3
Ön Koşul Dersleri
Önerilen Seçmeli Dersler
Dersin Dili Türkçe
Dersin Seviyesi Lisans
Dersin Türü Zorunlu
Dersin Koordinatörü Öğr.Gör. UMUT KAYA
Dersi Verenler Öğr.Gör. MAHMUT BİRLİK, Öğr.Gör. TUBA PELİN ÖRS, Öğr.Gör. GÜLŞEN ÖZDEMİR, Öğr.Gör. NURDAN KARASU, Öğr.Gör. ZEHRA ÖZARFAT, Öğr.Gör. HÜLYA YILMAZ ÇAMUR, Öğr.Gör. ÖMER İLHAN, Öğr.Gör. AYŞE CELEPLİ, Öğr.Gör. UMUT KAYA,
Dersin Yardımcıları
Dersin Kategorisi Diğer
Dersin Amacı

Avrupa Dilleri Ortak Çerçeve Programı’na (CEFR) göre, öğrencilerin eğitim, iş ve günlük hayatlarında ihtiyaç duyabilecekleri İngilizce dil becerilerini B1 düzeyinde kazandırmak.

Dersin İçeriği

Avrupa Dilleri Ortak Çerçeve Programı’na (CEFR) göre, öğrencilerin eğitim, iş ve günlük hayatlarında ihtiyaç duyabilecekleri İngilizce dil becerilerini B1 düzeyinde kazandırmak için gerekli basılı veya elektronik materyaller ile etkinliklerden oluşmaktadır.

Kalkınma Amaçları
# Ders Öğrenme Çıktıları Öğretim Yöntemleri Ölçme Yöntemleri
1 R1. The learner can understand texts that consist mainly of high frequency everyday or job-related language. Tartışma, Anlatım, Çoktan Seçmeli Testler,
2 R2. The learner can understand the description of events, feelings and wishes in personal letters. Soru-Cevap, Beyin Fırtınası, Çoktan Seçmeli Testler,
3 L1. The learner can understand the main points of clear standard speech on familiar matters regularly encountered in work, school, leisure, etc. Soru-Cevap, Çoktan Seçmeli Testler, Doğru Yanlış Testleri,
4 L2. The learner can understand the main point of many radio or TV programmes on current affairs or topics of personal and professional interest when the delivery is slow and clear. Soru-Cevap, Doğru Yanlış Testleri, Çoktan Seçmeli Testler,
5 S1. The learner can deal with daily conversations whilst travelling in an area where the language is spoken. Gösterip Yaptırma, Çoktan Seçmeli Testler,
6 W1. The learner can write connected sentences on topics which are familiar or of personal interest. Gösterip Yaptırma, Çoktan Seçmeli Testler,
Hafta Ders Konuları Ön Hazırlık
Kaynaklar
Ders Notu
Ders Kaynakları

Coursebook

Workbook

Handout

Worksheet

Hafta Dokümanlar Açıklama Boyut
0 UNIT 1 GRAMMAR.docx 0 MB
0 UNIT 1 GRAMMAR - KEY.docx 0 MB
0 UNIT 1 VOCABULARY.docx 0 MB
0 UNIT 1 SPEAKING.docx 0 MB
0 PRE-INTERMEDIATE UNIT 2 GRAMMAR.docx 0 MB
0 PRE-INTERMEDIATE UNIT 2 GRAMMAR - KEY.docx 0 MB
0 PRE-INTERMEDIATE UNIT 2 VOCABULARY.docx 0 MB
0 PRE-INTERMEDIATE UNIT 2 SPEAKING.docx 0 MB
0 PRE-INTERMEDIATE UNIT 3 GRAMMAR.docx 0 MB
0 PRE-INTERMEDIATE UNIT 3 GRAMMAR- KEY.docx 0 MB
0 PRE-INTERMEDIATE UNIT 3 VOCABULARY.docx 0 MB
0 PRE-INTERMEDIATE UNIT 3 SPEAKING.docx 0 MB
0 PRE-INTERMEDIATE VOCABULARY Worksheet Units 1-2.docx 0 MB
0 PRE-INTERMEDIATE UNIT 4 GRAMMAR- KEY.docx 0 MB
0 PRE-INTERMEDIATE UNIT 4 GRAMMAR.docx 0 MB
0 PRE-INTERMEDIATE UNIT 4 VOCABULARY.docx 0 MB
0 PRE-INTERMEDIATE UNIT 4 SPEAKING.docx 0 MB
0 vocabulary 3-4.docx 0 MB
0 ADVERBS.docx 0 MB
0 PRE-INTERMEDIATE VOCABULARY Worksheet Units 1-2 KEY.docx 0 MB
0 vocabulary 3-4 KEY.docx 0 MB
0 UNCOUNTABLE NOUNS.docx 0 MB
0 PRE- INTERMEDIATE UNIT 5 GRAMMAR.docx 0 MB
0 PRE- INTERMEDIATE UNIT 5 GRAMMAR - KEY.docx 0 MB
0 PRE- INTERMEDIATE UNIT 5 VOCABULARY.docx 0 MB
0 PRE- INTERMEDIATE UNIT 5 SPEAKING.docx 0 MB
Sıra Program Çıktıları Katkı Düzeyi
1 2 3 4 5
1 Bilgisayar bilimi, yazılım mühendisliği, ağ teknolojileri, veritabanı yönetimi gibi bilişim konularında güçlü bir temel ve matematik alt yapısı oluşturma.
2 Bilgisayar programlama, sistem analizi, ağ yönetimi gibi teknik becerilerin geliştirilmesi.
3 Analitik düşünme ve problem çözme yeteneklerinin geliştirilmesi.
4 Teknik konuları açık ve anlaşılır bir şekilde ifade etme ve ekip içinde etkili iletişim kurabilme yeteneğinin geliştirilmesi
5 Teknoloji trendlerini takip ederek ve yeni teknolojilere hızlı bir şekilde adapte olarak sürekli olarak kendini geliştirme yeteneği kazandırma
# Ders Öğrenme Çıktılarının Program Çıktılarına Katkısı PÇ 1 PÇ 2 PÇ 3 PÇ 4 PÇ 5
1 R1. The learner can understand texts that consist mainly of high frequency everyday or job-related language.
2 R2. The learner can understand the description of events, feelings and wishes in personal letters.
3 L1. The learner can understand the main points of clear standard speech on familiar matters regularly encountered in work, school, leisure, etc.
4 L2. The learner can understand the main point of many radio or TV programmes on current affairs or topics of personal and professional interest when the delivery is slow and clear.
5 S1. The learner can deal with daily conversations whilst travelling in an area where the language is spoken.
6 W1. The learner can write connected sentences on topics which are familiar or of personal interest.
Değerlendirme Sistemi
Yarıyıl Çalışmaları Katkı Oranı
1. Kısa Sınav 15
2. Kısa Sınav 15
1. Ara Sınav 70
Toplam 100
1. Final 50
Toplam 50
AKTS - İş Yükü Etkinlik Sayı Süre (Saat) Toplam İş Yükü (Saat)