| 1 |
Mesleki bilgiye sahip, teorik bilgiyi çalışma ortamlarında kullanabilir, insan ilişkileri ve iletişim yeteneğine sahip, ekip çalışması yapabilir. |
|
|
|
|
|
| 2 |
Dünya ve Türkiye´deki risk gruplarını tanır ve bilir. |
|
|
|
|
|
| 3 |
Risk gruplarının (çocuk, genç, yaşlı, engelli, aile, kadın) sebepleri konusunda bilgi sahibidir |
|
|
|
|
|
| 4 |
Korunmaya muhtaç çocuk, genç, yaşlı, engelli, kadın ve aile konusunda müdahale tekniklerini bilir. |
|
|
|
|
|
| 5 |
Sosyal hizmet konularında bilimsel çalışma yapabilme bilgisine sahiptir. |
|
|
|
|
|
| 6 |
Araştırma tasarlar, veri toplar, verileri analiz eder ve elde edilen bulguları yorumlar. |
|
|
|
|
|
| 7 |
Sosyal hizmetle ilgili bilimsel yaklaşımları öğrenir, alanla ilgili yenilikleri takip eder. |
|
|
|
|
|
| 8 |
Uzmanlık alanında eleştiri ve değerlendirme yapabilme yetkinliğine sahip olma. |
|
|
|
|
|
| 9 |
Teknik yönlerden doktora tezi yazabilme kapasitesine sahip olma. |
|
|
|
|
|