Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | Kredi | AKTS |
---|---|---|---|---|---|
Uzmanlık Alanı Dersi | SHD 905 | 5 | 4 + 0 | 4 | 6 |
Ön Koşul Dersleri | - |
Önerilen Seçmeli Dersler | - |
Dersin Dili | Türkçe |
Dersin Seviyesi | Doktora |
Dersin Türü | Zorunlu |
Dersin Koordinatörü | Prof.Dr. LÜTFİ ŞEYBAN |
Dersi Verenler | Prof.Dr. FUNDA KIZILER EMER, Prof.Dr. MUHARREM TOSUN, Dr.Öğr.Üyesi FATİH ŞİMŞEK, Doç.Dr. DERYA EVRİM KOÇ, Prof.Dr. CERCİS İKİEL, Prof.Dr. BEYZA USTAOĞLU, Doç.Dr. ALPER KELEŞ, Doç.Dr. NURHAN ULUÇ, Prof.Dr. ELA TAŞ, Prof.Dr. ERKAN ATAK, Doç.Dr. MEHMET FATİH DÖKER, Doç.Dr. CÜNEYT ARSLAN, Doç.Dr. GÜLSEN TEZCAN KAYA, Doç.Dr. FATİH ARICİ, |
Dersin Yardımcıları | |
Dersin Kategorisi | Diğer |
Dersin Amacı | Tez çalışmasını sürdüren öğrencilerin konularındaki yeni gelişmelerin ve yayınların incelenmesi ve tartışılması amaçlanmaktadır. |
Dersin İçeriği | Danışmanın yönetimindeki tez seviyesinde olan tüm öğrencilerin çalışma konularının ve bu konulardaki yeni gelişmelerin değerlendirilmesi, mevcut bilimsel yayınların takip edilmesi. |
# | Ders Öğrenme Çıktıları | Öğretim Yöntemleri | Ölçme Yöntemleri |
---|---|---|---|
1 | Konu hakkındaki literatür bilgisine hakim olur | Anlatım, Soru-Cevap, | |
2 | Sanatının gelişim sürecini yorumlar | Anlatım, Soru-Cevap, Beyin Fırtınası, Bireysel Çalışma, | |
3 | Sanat eserlerini karşılaştırır | Anlatım, Soru-Cevap, Gösterip Yaptırma, | |
4 | Sanat eserlerini yorumlar | Anlatım, Soru-Cevap, Beyin Fırtınası, | |
5 | Bilimsel araştırma projesi önerir | Anlatım, Beyin Fırtınası, Deney ve Laboratuvar, Gezi / Gözlem, | |
6 | Proje hazırlama ve sunum | Anlatım, Soru-Cevap, Bireysel Çalışma, |
Hafta | Ders Konuları | Ön Hazırlık |
---|---|---|
1 | Konu tespiti | |
2 | Literatür tarama | |
3 | Literatür tarama | |
4 | Literatür tarama | |
5 | Literatür tarama | |
6 | Akademik yazım kuralları | |
7 | Akademik yazım kuralları | |
8 | Ara değerlendirme | |
9 | Sunum hazırlama yöntemi | |
10 | Sunum hazırlama yöntemi | |
11 | Değerlendirme ve Karşılaştırma | |
12 | Değerlendirme ve Karşılaştırma | |
13 | Sunum ve Tartışma | |
14 | Genel Değerlendirme |
Kaynaklar | |
---|---|
Ders Notu | HER DERSİN ÖĞRETİM ÜYESİNİN TAVSİYE EDECEĞİ KAYNAKLAR |
Ders Kaynakları | HER DERSİN ÖĞRETİM ÜYESİNİN TAVSİYE EDECEĞİ KAYNAKLAR |
Sıra | Program Çıktıları | Katkı Düzeyi | |||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | |||
1 | Mesleki bilgiye sahip, teorik bilgiyi çalışma ortamlarında kullanabilir, insan ilişkileri ve iletişim yeteneğine sahip, ekip çalışması yapabilir. | ||||||
2 | Dünya ve Türkiye´deki risk gruplarını tanır ve bilir. | ||||||
3 | Risk gruplarının (çocuk, genç, yaşlı, engelli, aile, kadın) sebepleri konusunda bilgi sahibidir | ||||||
4 | Korunmaya muhtaç çocuk, genç, yaşlı, engelli, kadın ve aile konusunda müdahale tekniklerini bilir. | ||||||
5 | Sosyal hizmet konularında bilimsel çalışma yapabilme bilgisine sahiptir. | ||||||
6 | Araştırma tasarlar, veri toplar, verileri analiz eder ve elde edilen bulguları yorumlar. | ||||||
7 | Sosyal hizmetle ilgili bilimsel yaklaşımları öğrenir, alanla ilgili yenilikleri takip eder. | ||||||
8 | Uzmanlık alanında eleştiri ve değerlendirme yapabilme yetkinliğine sahip olma. | ||||||
9 | Teknik yönlerden doktora tezi yazabilme kapasitesine sahip olma. |
# | Ders Öğrenme Çıktılarının Program Çıktılarına Katkısı | PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | Konu hakkındaki literatür bilgisine hakim olur | |||||||||
2 | Sanatının gelişim sürecini yorumlar | |||||||||
3 | Sanat eserlerini karşılaştırır | |||||||||
4 | Sanat eserlerini yorumlar | |||||||||
5 | Bilimsel araştırma projesi önerir | |||||||||
6 | Proje hazırlama ve sunum |
Değerlendirme Sistemi | |
---|---|
Yarıyıl Çalışmaları | Katkı Oranı |
3. Ara Sınav | 50 |
2. Performans Görevi (Uygulama) | 35 |
2. Performans Görevi (Uygulama) | 10 |
3. Performans Görevi (Uygulama) | 10 |
2. Performans Görevi (Uygulama) | 10 |
3. Performans Görevi (Uygulama) | 10 |
1. Sözlü Sınav | 20 |
1. Sözlü Sınav | 50 |
1. Proje / Tasarım | 100 |
1. Sözlü Sınav | 50 |
1. Proje / Tasarım | 50 |
1. Proje / Tasarım | 100 |
1. Sözlü Sınav | 100 |
1. Proje / Tasarım | 50 |
1. Sözlü Sınav | 50 |
1. Sözlü Sınav | 40 |
1. Proje / Tasarım | 100 |
1. Sözlü Sınav | 100 |
1. Proje / Tasarım | 100 |
1. Sözlü Sınav | 50 |
1. Sözlü Sınav | 20 |
1. Sözlü Sınav | 20 |
1. Sözlü Sınav | 60 |
1. Sözlü Sınav | 100 |
1. Sözlü Sınav | 50 |
1. Proje / Tasarım | 50 |
1. Sözlü Sınav | 40 |
1. Proje / Tasarım | 25 |
1. Proje / Tasarım | 100 |
1. Sözlü Sınav | 20 |
1. Sözlü Sınav | 100 |
1. Sözlü Sınav | 50 |
1. Sözlü Sınav | 50 |
1. Sözlü Sınav | 1 |
3. Ara Sınav | 70 |
2. Performans Görevi (Uygulama) | 10 |
3. Performans Görevi (Uygulama) | 10 |
2. Performans Görevi (Uygulama) | 10 |
3. Performans Görevi (Uygulama) | 10 |
1. Sözlü Sınav | 40 |
1. Sözlü Sınav | 50 |
1. Sözlü Sınav | 100 |
1. Sözlü Sınav | 50 |
1. Sözlü Sınav | 30 |
1. Sözlü Sınav | 100 |
1. Proje / Tasarım | 50 |
1. Sözlü Sınav | 50 |
1. Sözlü Sınav | 10 |
1. Sözlü Sınav | 20 |
4. Performans Görevi (Uygulama) | 25 |
5. Performans Görevi (Uygulama) | 25 |
6. Performans Görevi (Uygulama) | 25 |
1. Sözlü Sınav | 50 |
1. Proje / Tasarım | 50 |
1. Sözlü Sınav | 100 |
2. Performans Görevi (Uygulama) | 10 |
3. Performans Görevi (Uygulama) | 10 |
1. Sözlü Sınav | 100 |
1. Sözlü Sınav | 10 |
1. Sözlü Sınav | 50 |
1. Sözlü Sınav | 30 |
1. Proje / Tasarım | 100 |
1. Sözlü Sınav | 50 |
2. Performans Görevi (Uygulama) | 40 |
1. Sözlü Sınav | 10 |
1. Proje / Tasarım | 20 |
1. Sözlü Sınav | 50 |
1. Sözlü Sınav | 100 |
1. Sözlü Sınav | 100 |
1. Sözlü Sınav | 50 |
1. Proje / Tasarım | 100 |
1. Proje / Tasarım | 100 |
1. Sözlü Sınav | 100 |
1. Sözlü Sınav | 50 |
1. Sözlü Sınav | 50 |
1. Proje / Tasarım | 50 |
1. Proje / Tasarım | 20 |
1. Sözlü Sınav | 100 |
2. Performans Görevi (Uygulama) | 25 |
3. Performans Görevi (Uygulama) | 25 |
4. Performans Görevi (Uygulama) | 25 |
1. Sözlü Sınav | 20 |
1. Sözlü Sınav | 100 |
1. Proje / Tasarım | 30 |
3. Ara Sınav | 50 |
1. Sözlü Sınav | 50 |
1. Sözlü Sınav | 40 |
1. Sözlü Sınav | 100 |
3. Ara Sınav | 10 |
2. Performans Görevi (Seminer) | 30 |
3. Performans Görevi (Seminer) | 30 |
3. Performans Görevi (Seminer) | 0 |
2. Performans Görevi (Uygulama) | 50 |
1. Sözlü Sınav | 100 |
1. Sözlü Sınav | 100 |
1. Sözlü Sınav | 100 |
1. Sözlü Sınav | 100 |
1. Kısa Sınav | 25 |
1. Sözlü Sınav | 100 |
2. Performans Görevi (Seminer) | 25 |
3. Performans Görevi (Seminer) | 25 |
4. Performans Görevi (Seminer) | 25 |
1. Sözlü Sınav | 0 |
1. Kısa Sınav | 0 |
2. Kısa Sınav | 0 |
1. Ödev | 100 |
1. Ara Sınav | 0 |
4. Performans Görevi (Seminer) | 0 |
1. Ödev | 50 |
1. Sözlü Sınav | 50 |
1. Ödev | 0 |
1. Performans Görevi (Seminer) | 0 |
1. Ödev | 0 |
2. Ödev | 0 |
1. Ödev | 35 |
2. Ödev | 35 |
1. Performans Görevi (Seminer) | 30 |
1. Ara Sınav | 0 |
1. Ödev | 100 |
1. Ara Sınav | 60 |
1. Ödev | 40 |
1. Ödev | 100 |
Toplam | 5741 |
2. Final | 50 |
2. Final | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 100 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 0 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 0 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 0 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 0 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 0 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 0 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 0 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 0 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 0 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 100 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 0 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 100 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 40 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 100 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 100 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 100 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 100 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 100 |
1. Final | 0 |
1. Final | 50 |
1. Final | 50 |
1. Final | 60 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 40 |
1. Final | 0 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 100 |
1. Final | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Final | 0 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 100 |
1. Final | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Final | 50 |
1. Final | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
Toplam | 2340 |
AKTS - İş Yükü Etkinlik | Sayı | Süre (Saat) | Toplam İş Yükü (Saat) |
---|---|---|---|
Ders Süresi (Sınav haftası dahildir: 16x toplam ders saati) | 16 | 3 | 48 |
Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi(Ön çalışma, pekiştirme) | 16 | 2 | 32 |
Ara Sınav | 1 | 20 | 20 |
Kısa Sınav | 1 | 10 | 10 |
Ödev | 1 | 25 | 25 |
Final | 1 | 25 | 25 |
Toplam İş Yükü | 160 | ||
Toplam İş Yükü / 25 (Saat) | 6,4 | ||
dersAKTSKredisi | 6 |