| Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | Kredi | AKTS |
|---|---|---|---|---|---|
| Yeterlilik | YET 900 | 6 | 0 + 0 | 0 | 24 |
| Ön Koşul Dersleri | |
| Önerilen Seçmeli Dersler | |
| Dersin Dili | Türkçe |
| Dersin Seviyesi | Doktora |
| Dersin Türü | Zorunlu |
| Dersin Koordinatörü | Prof.Dr. ELVAN ŞAHİN |
| Dersi Verenler | |
| Dersin Yardımcıları | |
| Dersin Kategorisi | Diğer |
| Dersin Amacı | Öğrencinin yazılı ve sözlü olmak üzere iki kısımdan oluşan yeterlilik sınavına hazırlanması için gerekli etkinlikleri tamamlaması |
| Dersin İçeriği | Doktora yeterliliklte başarılı olabilmek için gerekli bireysel çalışma |
| # | Ders Öğrenme Çıktıları | Öğretim Yöntemleri | Ölçme Yöntemleri |
|---|---|---|---|
| 1 | Temel ve Klinik ya da deneysel alanlarda özgün araştırma yapma alt yapısında bilgi birikimi | Deney ve Laboratuvar, | |
| 2 | Eleştirel bakış açısıyla problemleri saptayabilme problemlere etkili çözüm oluşturabilme , stratejik plan oluşturabilme | Deney ve Laboratuvar, | |
| 3 | Almış olduğu teorik ve uygulamalı bilgi birikimlerini sentez edip özgün bir şekilde kullanabilme | Deney ve Laboratuvar, | |
| 4 | |||
| 5 |
| Hafta | Ders Konuları | Ön Hazırlık |
|---|
| Kaynaklar | |
|---|---|
| Ders Notu | |
| Ders Kaynakları | |
| Sıra | Program Çıktıları | Katkı Düzeyi | |||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | |||
| 1 | Kanıt niteliği yüksek nitelikli araştırmalar ile mesleğin bilgi birikimini oluşturabilmesi | ||||||
| 2 | Ebelik kuramlarını geliştirilebilmesi | ||||||
| 3 | Ebelik etik kodlarını oluşturabilmesi | ||||||
| 4 | Ebelik eğitiminde aktif olarak yer alacak meslekten yetişen kendi akademisyenlerini oluşturabilmesi | ||||||
| 5 | Bilimsel çalışmalara eleştirel bakış açısı geliştirebilme | ||||||
| 6 | Ekip lideri olarak gerekli yönetici niteliklerine sahip olabilmesi | ||||||
| 7 | Etkin eğitim methodları ile iyi bir eğitimci olmanın yanısıra eğitim programları oluşturabilmesi | ||||||
| 8 | Mesleki örgütlenmeyi güçlendirerek meslek üyeleri arasında gerekli işbirliği bilincini oluşturabilmesi | ||||||
| # | Ders Öğrenme Çıktılarının Program Çıktılarına Katkısı | PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 1 | Temel ve Klinik ya da deneysel alanlarda özgün araştırma yapma alt yapısında bilgi birikimi | ||||||||
| 2 | Eleştirel bakış açısıyla problemleri saptayabilme problemlere etkili çözüm oluşturabilme , stratejik plan oluşturabilme | ||||||||
| 3 | Almış olduğu teorik ve uygulamalı bilgi birikimlerini sentez edip özgün bir şekilde kullanabilme | ||||||||
| 4 | |||||||||
| 5 |
| Değerlendirme Sistemi | |
|---|---|
| Yarıyıl Çalışmaları | Katkı Oranı |
| 1. Ödev | 100 |
| Toplam | 100 |
| 1. Final | 50 |
| 1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
| Toplam | 100 |
| AKTS - İş Yükü Etkinlik | Sayı | Süre (Saat) | Toplam İş Yükü (Saat) |
|---|---|---|---|
| Toplam İş Yükü | 0 | ||
| Toplam İş Yükü / 25 (Saat) | 0 | ||
| dersAKTSKredisi | 24 | ||