| Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | Kredi | AKTS |
|---|---|---|---|---|---|
| Yeni Medya ve Gençlik Çalışmaları | ILB 510 | 0 | 3 + 0 | 3 | 6 |
| Ön Koşul Dersleri | |
| Önerilen Seçmeli Dersler | |
| Dersin Dili | Türkçe |
| Dersin Seviyesi | YUKSEK_LISANS |
| Dersin Türü | Seçmeli |
| Dersin Koordinatörü | Prof.Dr. NESRİN AKINCI ÇÖTOK |
| Dersi Verenler | |
| Dersin Yardımcıları | |
| Dersin Kategorisi | Diğer |
| Dersin Amacı | Yeni medya ve Gençlik |
| Dersin İçeriği |
| # | Ders Öğrenme Çıktıları | Öğretim Yöntemleri | Ölçme Yöntemleri |
|---|
| Hafta | Ders Konuları | Ön Hazırlık |
|---|---|---|
| 1 | Yeni medyaya giriş, etkiler, toplumsal değişim | |
| 2 | Yeni medya kültürü, halk kültürü, popüler kültür ve gençlik | |
| 3 | çocukluk, gençlik ve yaşlılık, DSÖ parametreleri | |
| 4 | Kuşaklar arası farklılıklar | |
| 5 | Gençlik ve kuşaklar arası ilişki | |
| 6 | gençlik ve yeni medya kullanımı | |
| 7 | gençlik ve dijital çağ ilişkisi | |
| 8 | x,y,z ve diğer kuşak tanımları ve özellikler, stereotypler | |
| 9 | gençlik, yeni medya ve iletişim teknolojileri | |
| 10 | dijital vatandaşlık ve gençlik ilişkisi | |
| 11 | kuşaklararası medya kullanımı ve iletişim doyumu | |
| 12 | teknoloji bağımlılığı ve sonuçlar | |
| 13 | gençlik ve toplumsa eğilimler, beklentiler | |
| 14 | genel değerlendirme |
| Kaynaklar | |
|---|---|
| Ders Notu | |
| Ders Kaynakları | |
| # | Ders Öğrenme Çıktılarının Program Çıktılarına Katkısı |
|---|
| Değerlendirme Sistemi | |
|---|---|
| Yarıyıl Çalışmaları | Katkı Oranı |
| Toplam | 0 |
| Toplam | 0 |
| AKTS - İş Yükü Etkinlik | Sayı | Süre (Saat) | Toplam İş Yükü (Saat) |
|---|---|---|---|
| Ders Süresi (Sınav haftası dahildir: 16x toplam ders saati) | 14 | 3 | 42 |
| Ödev | 1 | 50 | 50 |
| Proje / Tasarım | 1 | 50 | 50 |
| Toplam İş Yükü | 142 | ||
| Toplam İş Yükü / 25 (Saat) | 5,68 | ||
| dersAKTSKredisi | 6 | ||