| Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | Kredi | AKTS |
|---|---|---|---|---|---|
| Alan Seçmeli V (İnternet Temelli Eğitim) | BTE 414 | 8 | 3 + 0 | 3 | 5 |
| Ön Koşul Dersleri | |
| Önerilen Seçmeli Dersler | |
| Dersin Dili | Türkçe |
| Dersin Seviyesi | Lisans |
| Dersin Türü | Seçmeli |
| Dersin Koordinatörü | Prof.Dr. MÜBİN KIYICI |
| Dersi Verenler | |
| Dersin Yardımcıları | |
| Dersin Kategorisi | Diğer |
| Dersin Amacı | Öğrencilerin internet destekli eğitim hakkında genel bir bilgiye ve öngörüye sahip olmalarını sağlamaktır. |
| Dersin İçeriği | İnternet Destekli eğitim sitelerinin nasıl ve hangi programlarla geliştirileceği hakkında bilgi ve beceri edindirmek. |
| # | Ders Öğrenme Çıktıları | Öğretim Yöntemleri | Ölçme Yöntemleri |
|---|---|---|---|
| 1 | İnternet Temelli Eğitim için proje planlar. | Deney ve Laboratuvar, Gözlem, | |
| 2 | İnternet Temelli Eğitim projesi geliştirir. | Problem Çözme, Gözlem, | |
| 3 | İnternet Destekli Eğitim projesini değerlendirir. | Deney ve Laboratuvar, Gözlem, |
| Hafta | Ders Konuları | Ön Hazırlık |
|---|---|---|
| 1 | İnternet Temelli Eğitim kavramları | |
| 2 | İnternet ve eğitim | |
| 3 | İnternet Temelli Eğitimin Özellikleri | |
| 4 | İnternet Temelli Eğitimde Yönetim | |
| 5 | İnternet Temelli Eğitim Örnekleri ve Kuram İhtiyacı | |
| 6 | İnternet Temelli Eğitimde Algılanan Uzaklık | |
| 7 | İnternet Temelli Eğitimde Sorgulama Topluluğu | |
| 8 | İnternet Temelli Eğitimde Bilişsel Yüklenme | |
| 9 | İnternet Temelli Eğitimde Öğretim Tasarımı | |
| 10 | Ekran Tasarımı | |
| 11 | İnternet Temelli Eğitim Araçları ve etkileşim | |
| 12 | Öğrenme Nesnesi | |
| 13 | SCROM Paketleme | |
| 14 | İnternet Temelli Eğitimde Ölçme ve yeni yönelimler |
| Kaynaklar | |
|---|---|
| Ders Notu | |
| Ders Kaynakları | Horton, W. (2000). Designing Web-Based Training. NY: John Wiley & Sons INC. |
| # | Ders Öğrenme Çıktılarının Program Çıktılarına Katkısı |
|---|---|
| 1 | İnternet Temelli Eğitim için proje planlar. |
| 2 | İnternet Temelli Eğitim projesi geliştirir. |
| 3 | İnternet Destekli Eğitim projesini değerlendirir. |
| Değerlendirme Sistemi | |
|---|---|
| Yarıyıl Çalışmaları | Katkı Oranı |
| 1. Ödev | 30 |
| Toplam | 30 |
| 1. Yıl İçinin Başarıya | 60 |
| 1. Final | 40 |
| Toplam | 100 |
| AKTS - İş Yükü Etkinlik | Sayı | Süre (Saat) | Toplam İş Yükü (Saat) |
|---|---|---|---|
| Ders Süresi (Sınav haftası dahildir: 16x toplam ders saati) | 16 | 3 | 48 |
| Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi(Ön çalışma, pekiştirme) | 16 | 2 | 32 |
| Ara Sınav | 1 | 8 | 8 |
| Ödev | 1 | 8 | 8 |
| Proje / Tasarım | 2 | 8 | 16 |
| Final | 1 | 8 | 8 |
| Toplam İş Yükü | 120 | ||
| Toplam İş Yükü / 25 (Saat) | 4,8 | ||
| dersAKTSKredisi | 5 | ||