| 1 |
Elektronik teknolojisi alanında araştırma ve uygulamaya yönelik güncel bilgi ve becerilere sahip olmak. |
|
X |
|
|
|
| 2 |
Elektronik teknolojisi ile ilgili eğitim araç ve gereçleri etkin kullanabilmek. |
|
X |
|
|
|
| 3 |
Elektronik teknolojisi ile ilgili konularda eğitim programı geliştirebilmek, bunları yazılı ve sözlü olarak uygulayabilecek iletişim yeteneğine sahip olmak. |
|
X |
|
|
|
| 4 |
Elektronik teknolojisi alanında projelendirme, tasarlama ve uygulama çalışmalarını gerek bağımsız olarak ve gerekse ortak zeminlerde yürütme bilgi ve becerilere sahip olmak. |
|
|
|
|
|
| 5 |
Elektronik teknolojisi alanında bilimsel ve toplumsal sorunlar karşısında sorgulayıcı, yorumlayıcı, çözüme katkı sağlayıcı ve etik denetime açık yaklaşımlara sahip olmak. |
|
|
|
|
|
| 6 |
Çevre bilincine sahip olmak, bunu uygulamak ve yaygınlaştırmak. |
|
|
|
X |
|
| 7 |
Toplumla ve çeşitli toplum örgütleriyle etkin bir şekilde çalışabilmek. |
|
|
|
|
|
| 8 |
Sorumluluğu altında çalışanların mesleki gelişimine ve sosyal haklarının korunmasına yönelik etkinlikleri planlayıp yönetebilmek, onların küresel ölçekte sorumlu bireyler olarak yetişmesine katkıda bulunmak |
|
|
|
|
|
| 9 |
Kendi kendine ve hayat boyu öğrenim ilkelerini benimsemek. |
|
|
|
|
|
| 10 |
Elektronik teknolojisi alanında profesyonel gelişimlerini sürdürebilmek ve farklı uygulamaları yerinde inceleyebilmek üzere ulusal/uluslararası hareketlilik ve ortaklık faaliyetlerinde bulunmak |
|
|
|
|
|