| Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | Kredi | AKTS |
|---|---|---|---|---|---|
| Tıp Etiği | UFM 511 | 0 | 3 + 0 | 3 | 6 |
| # | Ders Öğrenme Çıktıları | Öğretim Yöntemleri | Ölçme Yöntemleri |
|---|
| Hafta | Ders Konuları | Ön Hazırlık |
|---|---|---|
| 1 | Doktor-hasta ilişkisi | |
| 2 | Doğruyu söyleme | |
| 3 | Kürtaj | |
| 4 | Ötanazi, yardımlı intihar | |
| 5 | Tıp deneyleri | |
| 6 | Adalet ve sağlık sistemi | |
| 7 | Biyoteknoloji | |
| 8 | Faydacılık ve deontolojik yaklaşımlar | |
| 9 | İnsan klonlama, Kök Hücre Çalışmaları ve insan doğası | |
| 10 | İnsan ve hayvan denekler | |
| 11 | taşıyıcı annelik ve sperm bankası | |
| 12 | İlaç endüstrisi | |
| 13 | Genetik kontrol | |
| 14 | Organ nakli |
| Kaynaklar | |
|---|---|
| Ders Notu | |
| Ders Kaynakları | |
| Sıra | Program Çıktıları | Katkı Düzeyi | |||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | |||
| 4 | İş yaşamında karşılaşılan etik problemleri tespit edebilir. | ||||||
| 5 | İş hayatındaki etik problemler üzerine düşünebilir | ||||||
| 6 | Birçok toplumsal tartışmanın, felsefenin eleştirel yaklaşımıyla aydınlatılabileceğini kavrar. | ||||||
| 7 | İş yaşamında karşılaşılan etik problemlere yapıcı bir katkı sağlar. | ||||||
| # | Ders Öğrenme Çıktılarının Program Çıktılarına Katkısı | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 |
|---|
| Değerlendirme Sistemi | |
|---|---|
| Yarıyıl Çalışmaları | Katkı Oranı |
| 1. Ara Sınav | 100 |
| Toplam | 100 |
| 1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
| 1. Final | 50 |
| Toplam | 100 |
| AKTS - İş Yükü Etkinlik | Sayı | Süre (Saat) | Toplam İş Yükü (Saat) |
|---|---|---|---|
| Ders Süresi (Sınav haftası dahildir: 16x toplam ders saati) | 16 | 3 | 48 |
| Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi(Ön çalışma, pekiştirme) | 16 | 5 | 80 |
| Ara Sınav | 1 | 20 | 20 |
| Final | 1 | 25 | 25 |
| Toplam İş Yükü | 173 | ||
| Toplam İş Yükü / 25 (Saat) | 6,92 | ||
| dersAKTSKredisi | 6 | ||