Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | Kredi | AKTS |
---|---|---|---|---|---|
Prımary Stage Home Care and Gerıatrıc | HMS 627 | 0 | 2 + 0 | 2 | 6 |
Ön Koşul Dersleri | |
Önerilen Seçmeli Dersler | |
Dersin Dili | Türkçe |
Dersin Seviyesi | Doktora |
Dersin Türü | Seçmeli |
Dersin Koordinatörü | Prof.Dr. AYŞE ÇEVİRME |
Dersi Verenler | Prof.Dr. AYŞE ÇEVİRME, |
Dersin Yardımcıları | |
Dersin Kategorisi | Diğer |
Dersin Amacı | |
Dersin İçeriği |
# | Ders Öğrenme Çıktıları | Öğretim Yöntemleri | Ölçme Yöntemleri |
---|---|---|---|
1 | |||
2 | |||
3 | |||
4 | |||
5 | |||
6 | |||
7 | |||
8 |
Hafta | Ders Konuları | Ön Hazırlık |
---|---|---|
1 | ||
2 | ||
3 | ||
4 | ||
5 | ||
6 | ||
7 | ||
8 | ||
9 | ||
10 | ||
11 | ||
12 | ||
13 | ||
14 |
Kaynaklar | |
---|---|
Ders Notu | |
Ders Kaynakları |
Sıra | Program Çıktıları | Katkı Düzeyi | |||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | |||
1 | Based on doctoral qualifications, with the awareness of lifelong learning, she criticizes current and advanced information in her field with original thought and / or research in accordance with the level of education and contributes to science. | X | |||||
2 | Understands interdisciplinary interactions in his/her field, analyzes and evaluates new and complex ideas. | ||||||
3 | Expands knowledge in his/her field via publishing a scientific article in national and/or international peer-reviewed journals. | ||||||
4 | Uses skills of creative and critical thinking, problem solving, and research and evidence based decision making when solving complex problems in the field of nursing. | ||||||
5 | Can communicate and discuss in at least one foreign language at an advanced level in oral, written, and visual forms. | ||||||
6 | Provides solutions to social, scientific, and ethical matters encountered in the field and in the profession and supports the development of such values. | ||||||
7 | As an expert in the field, uses effective communication skills for defending his/her original opinions. | X | |||||
8 | Leads in environments that require solving original and interdisciplinary problems. | X |
# | Ders Öğrenme Çıktılarının Program Çıktılarına Katkısı | PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | |
2 | |||||||||
3 | |||||||||
4 | |||||||||
5 | |||||||||
6 | |||||||||
7 | |||||||||
8 |
Değerlendirme Sistemi | |
---|---|
Yarıyıl Çalışmaları | Katkı Oranı |
1. Ara Sınav | 60 |
1. Performans Görevi (Seminer) | 40 |
Toplam | 100 |
1. Final | 60 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 40 |
Toplam | 100 |
AKTS - İş Yükü Etkinlik | Sayı | Süre (Saat) | Toplam İş Yükü (Saat) |
---|---|---|---|
Mid-terms | 1 | 4 | 4 |
Final examination | 1 | 4 | 4 |
Course Duration (Including the exam week: 16x Total course hours) | 16 | 4 | 64 |
Assignment | 1 | 4 | 4 |
Performance Task (Seminar) | 16 | 4 | 64 |
Toplam İş Yükü | 140 | ||
Toplam İş Yükü / 25 (Saat) | 5,6 | ||
dersAKTSKredisi | 6 |