1 |
Ayrıştırıcı ve birleştirici düşünme, okuma ve bilgilendirme becerisini kullanır. |
|
|
|
|
|
2 |
Yerel ve evrensel düzeyde felsefe birikimlerini anlar ve aktarır. |
|
|
|
|
|
3 |
Felsefe alanındaki oluşturulmuş kaynaklarda felsefî sorunlarla ilgili araştırmayı yürütür, yöntem geliştirir. |
|
|
|
|
|
4 |
Evrensel felsefe sorunlarını yerel düzeydeki sorunlara göre yerini belirler. |
|
|
|
|
|
5 |
İnsanlığın evrensel nitelikteki problemlerinin bilincinde olur, bu alandaki sorgulamaları gösterir. |
|
|
|
|
|
6 |
Genel ve özel düzeyde bilim, kültür, sanat gibi alanlara ilişkin sorunlara felsefece değerlendirir, sorunları irdeler. |
|
|
|
|
|
7 |
Bilim, din ve sanat alanlarına ilişkin genel ve yerel sorunlarda disiplinlerarası bilgiyi kullanır, planlar. |
|
|
|
|
|
8 |
Çalışma alanlarında karşılaşılan tekil sorunları tanımlar, çözer ve gerektiğinde kullanır. |
|
|
|
|
|
9 |
Sahip olunan bilgi birikimini ve karşılaşılan sorunlara yönelik çözüm önerilerilerini sistematik ve tutarlı bir biçimde yazılı ve sözlü anlatır ve çözümler. |
|
|
|
|
|
10 |
Bir yabancı dili en az Avrupa Dil Portföyü B1 Genel Düzeyi´nde kullanarak felsefe alanındaki bilgileri izleyip meslektaşlarımla iletişim kurma becerisi kazanır. |
|
|
|
|
|
11 |
Felsefenin gerektirdiği en az Avrupa Bilgisayar Kullanma Lisansı İleri Düzeyinde bilgisayar yazılımı ile birlikte bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanma becerisi kazanır. |
|
|
|
|
|