Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | Kredi | AKTS |
---|---|---|---|---|---|
Türk Halk Müziği Solfej ve Nazariyatı Vı | THS 306 | 6 | 2 + 2 | 3 | 6 |
Ön Koşul Dersleri | |
Önerilen Seçmeli Dersler | |
Dersin Dili | Türkçe |
Dersin Seviyesi | Lisans |
Dersin Türü | Seçmeli |
Dersin Koordinatörü | Öğr.Gör. MEHMET KÜRŞAD TÜRKAY |
Dersi Verenler | |
Dersin Yardımcıları | |
Dersin Kategorisi | Alanına Uygun Öğretim |
Dersin Amacı | |
Dersin İçeriği |
Kalkınma Amaçları |
---|
# | Ders Öğrenme Çıktıları | Öğretim Yöntemleri | Ölçme Yöntemleri |
---|---|---|---|
1 | Anlatım, | Sözlü Sınavlar, |
Hafta | Ders Konuları | Ön Hazırlık |
---|---|---|
1 | Türk halk müziğinde yöre kavramı | |
2 | Yozgat Yöresi solfej çalışmaları, makam ve ritmik analiz çalışmaları | |
3 | Yozgat Yöresi solfej çalışmaları, makam ve ritmik analiz çalışmaları | |
4 | Yozgat Yöresi solfej çalışmaları, makam ve ritmik analiz çalışmaları | |
5 | Yozgat Yöresi solfej çalışmaları, makam ve ritmik analiz çalışmaları | |
6 | Yozgat Yöresi solfej çalışmaları, makam ve ritmik analiz çalışmaları | |
7 | Yozgat Yöresi solfej çalışmaları, makam ve ritmik analiz çalışmaları | |
8 | Yozgat Yöresi solfej çalışmaları, makam ve ritmik analiz çalışmaları | |
9 | Yozgat Yöresi solfej çalışmaları, makam ve ritmik analiz çalışmaları | |
10 | Yozgat Yöresi solfej çalışmaları, makam ve ritmik analiz çalışmaları | |
11 | Yozgat Yöresi solfej çalışmaları, makam ve ritmik analiz çalışmaları | |
12 | Yozgat Yöresi solfej çalışmaları, makam ve ritmik analiz çalışmaları | |
13 | Yozgat Yöresi solfej çalışmaları, makam ve ritmik analiz çalışmaları | |
14 | Yozgat Yöresi solfej çalışmaları, makam ve ritmik analiz çalışmaları |
Kaynaklar | |
---|---|
Ders Notu | |
Ders Kaynakları |
Sıra | Program Çıktıları | Katkı Düzeyi | |||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | |||
1 | Türk kültür ve sanatı alanında yetişmiş olur. | X | |||||
2 | Türk müziğinin tercih ettiği çalgı alanında sanatçı olarak yetişir. | X | |||||
3 | Türk müziği nazariyatı ve repertuvarı hakkında yetişmiş olur. | X | |||||
4 | Batı müziği, piyano ve armoni alanında bilgi sahibi olur. | ||||||
5 | Türk müziğinin icra edildiği platformlarda Türk müzik sanatını temsil eder | X | |||||
6 | Türk müziği alanında akademik bakış açısına sahip olur. | X | |||||
7 | Toplumun sosyal hayatına sanatıyla katkıda bulunur | X | |||||
8 | Evrensel olarak akademik ahlak ve ilkelere sahip olur | X | |||||
9 | Türk müziği kültür ve sanatına katkıda bulunur. | X | |||||
10 | Dünya müziğini tanır, bu alanda müzik kültürü kazanır |
# | Ders Öğrenme Çıktılarının Program Çıktılarına Katkısı | PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 |
Değerlendirme Sistemi | |
---|---|
Yarıyıl Çalışmaları | Katkı Oranı |
1. Ara Sınav | 100 |
Toplam | 100 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Final | 50 |
Toplam | 100 |
AKTS - İş Yükü Etkinlik | Sayı | Süre (Saat) | Toplam İş Yükü (Saat) |
---|---|---|---|
Ders Süresi (Sınav haftası dahildir: 16x toplam ders saati) | 16 | 4 | 64 |
Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi(Ön çalışma, pekiştirme) | 16 | 4 | 64 |
Ara Sınav | 1 | 10 | 10 |
Performans Görevi (Uygulama) | 1 | 1 | 1 |
Final | 1 | 1 | 1 |
Ödev | 2 | 1 | 2 |
Kısa Sınav | 2 | 1 | 2 |
Toplam İş Yükü | 144 | ||
Toplam İş Yükü / 25 (Saat) | 5,76 | ||
Dersin AKTS Kredisi | 6 |