Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | Kredi | AKTS |
---|---|---|---|---|---|
Çocuklarda Matematiksel Düşünme Becerilerinin Gelişimi | IMT 505 | 0 | 3 + 0 | 3 | 6 |
# | Ders Öğrenme Çıktıları | Öğretim Yöntemleri | Ölçme Yöntemleri |
---|---|---|---|
1 | Matematiksel düşünce yapısını ve gelişimini ifade eder. | Anlatım, Soru-Cevap, Beyin Fırtınası, | |
2 | Matematiksel kavramların gelişim basamaklarını ifade eder. | ||
3 | Öğrencilerin algılama, ilişkilendirme ve uygulama becerilerinin yaş gruplarına göre farklılıklarını ifade eder. | ||
4 | Matematiksel düşünceyi ve yapılaşmasını sağlayan dış faktörleri (aile, çevre, ve çevre şartları, öğretmen, sistemli yapılanma ve ekonomik koşullar) sıralar. | ||
5 | Çoklu zekâ kuramının matematiksel düşünme üzerine etkisini tartışır. | ||
6 | Matematiksel düşünme becerisinin kazandırılmasında kullanılan yöntem ve teknikleri uygular. | ||
7 | İlgili ulusal ve uluslar arası makaleleri tartışır. |
Hafta | Ders Konuları | Ön Hazırlık |
---|
Kaynaklar | |
---|---|
Ders Notu | |
Ders Kaynakları | Arnaz, Y.A. (2010), Okulöncesi dönemde matematik eğitimi, Nobel yayıncılık |
# | Ders Öğrenme Çıktılarının Program Çıktılarına Katkısı |
---|---|
1 | Matematiksel düşünce yapısını ve gelişimini ifade eder. |
2 | Matematiksel kavramların gelişim basamaklarını ifade eder. |
3 | Öğrencilerin algılama, ilişkilendirme ve uygulama becerilerinin yaş gruplarına göre farklılıklarını ifade eder. |
4 | Matematiksel düşünceyi ve yapılaşmasını sağlayan dış faktörleri (aile, çevre, ve çevre şartları, öğretmen, sistemli yapılanma ve ekonomik koşullar) sıralar. |
5 | Çoklu zekâ kuramının matematiksel düşünme üzerine etkisini tartışır. |
6 | Matematiksel düşünme becerisinin kazandırılmasında kullanılan yöntem ve teknikleri uygular. |
7 | İlgili ulusal ve uluslar arası makaleleri tartışır. |
Değerlendirme Sistemi | |
---|---|
Yarıyıl Çalışmaları | Katkı Oranı |
Toplam | 0 |
Toplam | 0 |
AKTS - İş Yükü Etkinlik | Sayı | Süre (Saat) | Toplam İş Yükü (Saat) |
---|