1 |
Elektronik teknolojisi alanında araştırma ve uygulamaya yönelik güncel bilgi ve becerilere sahip olmak. |
|
X |
|
|
|
2 |
Elektronik teknolojisi ile ilgili eğitim araç ve gereçleri etkin kullanabilmek. |
|
X |
|
|
|
3 |
Elektronik teknolojisi ile ilgili konularda eğitim programı geliştirebilmek, bunları yazılı ve sözlü olarak uygulayabilecek iletişim yeteneğine sahip olmak. |
|
X |
|
|
|
4 |
Elektronik teknolojisi alanında projelendirme, tasarlama ve uygulama çalışmalarını gerek bağımsız olarak ve gerekse ortak zeminlerde yürütme bilgi ve becerilere sahip olmak. |
|
|
|
|
|
5 |
Elektronik teknolojisi alanında bilimsel ve toplumsal sorunlar karşısında sorgulayıcı, yorumlayıcı, çözüme katkı sağlayıcı ve etik denetime açık yaklaşımlara sahip olmak. |
|
|
|
|
|
6 |
Çevre bilincine sahip olmak, bunu uygulamak ve yaygınlaştırmak. |
|
|
|
X |
|
7 |
Toplumla ve çeşitli toplum örgütleriyle etkin bir şekilde çalışabilmek. |
|
|
|
|
|
8 |
Sorumluluğu altında çalışanların mesleki gelişimine ve sosyal haklarının korunmasına yönelik etkinlikleri planlayıp yönetebilmek, onların küresel ölçekte sorumlu bireyler olarak yetişmesine katkıda bulunmak |
|
|
|
|
|
9 |
Kendi kendine ve hayat boyu öğrenim ilkelerini benimsemek. |
|
|
|
|
|
10 |
Elektronik teknolojisi alanında profesyonel gelişimlerini sürdürebilmek ve farklı uygulamaları yerinde inceleyebilmek üzere ulusal/uluslararası hareketlilik ve ortaklık faaliyetlerinde bulunmak |
|
|
|
|
|