Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | Kredi | AKTS |
---|---|---|---|---|---|
Eğitimde Teknoloji Entegrasyonu | SAU 208 | 0 | 1 + 0 | 2 | 2 |
# | Ders Öğrenme Çıktıları | Öğretim Yöntemleri | Ölçme Yöntemleri |
---|---|---|---|
1 | 1) Eğitimde teknoloji entegrasyonu hakkında bilgi sahibi olur. | Anlatım, Soru-Cevap, Beyin Fırtınası, | |
2 | 2) Öğrenme nesnelerinin özelliklerini bilir. | Anlatım, Soru-Cevap, Beyin Fırtınası, | |
3 | 3) Çevirimiçi öğrenme ortamı araçlarını uygun eğitim durumlarında kullanır. | Anlatım, Tartışma, | |
4 | 4) Farklı disiplinlerde teknoloji uygulamaları ile ilgili projesi geliştirir. | Tartışma, Bireysel Çalışma, Grupla Çalışma, Gezi / Gözlem, Gözlem, | |
5 | 5) Farklı disiplinlerde teknoloji uygulamaları ile ilgili projesini uygular. | Gezi / Gözlem, Deney ve Laboratuvar, | |
6 | 6) Farklı disiplinlerde teknoloji uygulamaları ile ilgili projesini değerlendirir. | Gezi / Gözlem, Gözlem, |
Hafta | Ders Konuları | Ön Hazırlık |
---|---|---|
1 | Öğretimde Teknoloji Entegrasyonu Kavramı | |
2 | Teknoloji ve Değişen Okuryazarlıklar | |
3 | Teknoloji, pedagoji ve İçerik Çerçevesi | |
4 | Öğretmen Eğitiminde Dijital Öyküleme | |
5 | Teknoloji Entegrasyonunda Güncel Eğilim ve Sorunlar | |
6 | Teknoloji Destekli Derste Sınıf Yönetimi | |
7 | Kuramdan Uygulamaya Öğretim Tasarımı | |
8 | Farklı Disiplinlerde Teknoloji Uygulamaları | |
9 | Ara Sınav | |
10 | Çevrimiçi Öğrenme Ortamları Tasarımı | |
11 | Öğrenme Nesneleri: Tasarım ve Geliştirme | |
12 | Görsel Tasarım ve Etkileşimli Web Sayfası Tasarımı | |
13 | Çevrimiçi Ortamlarda Rehberlik ve Danışmanlık | |
14 | Teknoloji Entegrasyonunun Değerlendirilmesi |
Kaynaklar | |
---|---|
Ders Notu | |
Ders Kaynakları | Morrison, G.R. & Lowther, D.L. (2002). Integrating Computer Technology into the Classroom (2nd ed.). NJ: Merrill Prentice. |
Sıra | Program Çıktıları | Katkı Düzeyi | |||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | |||
1 |
# | Ders Öğrenme Çıktılarının Program Çıktılarına Katkısı | PÇ 1 |
---|---|---|
1 | 1) Eğitimde teknoloji entegrasyonu hakkında bilgi sahibi olur. | |
2 | 2) Öğrenme nesnelerinin özelliklerini bilir. | |
3 | 3) Çevirimiçi öğrenme ortamı araçlarını uygun eğitim durumlarında kullanır. | |
4 | 4) Farklı disiplinlerde teknoloji uygulamaları ile ilgili projesi geliştirir. | |
5 | 5) Farklı disiplinlerde teknoloji uygulamaları ile ilgili projesini uygular. | |
6 | 6) Farklı disiplinlerde teknoloji uygulamaları ile ilgili projesini değerlendirir. |
Değerlendirme Sistemi | |
---|---|
Yarıyıl Çalışmaları | Katkı Oranı |
1. Ara Sınav | 40 |
1. Proje / Tasarım | 20 |
2. Proje / Tasarım | 20 |
3. Proje / Tasarım | 20 |
Toplam | 100 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 60 |
1. Final | 40 |
Toplam | 100 |
AKTS - İş Yükü Etkinlik | Sayı | Süre (Saat) | Toplam İş Yükü (Saat) |
---|---|---|---|
Ders Süresi (Sınav haftası dahildir: 16x toplam ders saati) | 16 | 2 | 32 |
Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi(Ön çalışma, pekiştirme) | 16 | 2 | 32 |
Ara Sınav | 1 | 10 | 10 |
Proje / Tasarım | 3 | 12 | 36 |
Final | 1 | 15 | 15 |
Toplam İş Yükü | 125 | ||
Toplam İş Yükü / 25 (Saat) | 5 | ||
Dersin AKTS Kredisi | 2 |