1 |
İşletme temellerini ve ekonomi, finans, pazarlama, muhasebe ve yönetim dahil olmak üzere işletme işlevlerini anladığınızı gösterme |
|
|
|
|
|
2 |
Bir kuruluşun stratejik yönünü ve kurumsal entegrasyonunu değerlendirme |
|
|
|
|
|
3 |
Verilerin ve / veya bilgilerin mantığını, geçerliliğini ve alaka düzeyini tanımlayın ve değerlendirme |
|
|
|
|
|
4 |
Bilgiye dayalı ve uygulanabilir sonuçlar ve öneriler yapıma |
|
|
|
|
|
5 |
Anlaşılır, özlü ve mantıklı iş belgeleri yazma. |
|
|
|
|
|
6 |
Etkili ve anlaşılır sözlü iletişim becerileri geliştirme |
|
|
|
|
|
7 |
Organizasyonların sürdürülebilirliklerine ve sosyal sorumluluk çalışmalarına yönelik öneriler geliştirmek. |
|
|
|
|
|
8 |
Etik çatışmaları analiz etmek ve etkili çözümler üretmek. |
|
|
|
|
|
9 |
Bireysel liderlik tarzlarına göre diğerlerine liderlik yapmak için güçlü yaklaşımlar formüle etmek |
|
|
|
|
|
10 |
Takımlar halinde etkin olarak etkileşimde bulunabilmek. |
|
|
|
|
|