1 |
Biyoloji, Fizik, Kimya ve Matematik alanlarıyla ilgili kavramlar arasındaki ilişkiyi kavrar |
|
|
|
|
|
1 |
Biyoloji, Fizik, Kimya ve Matematik alanlarıyla ilgili kavramlar arasındaki ilişkiyi kavrar |
|
|
X |
|
|
2 |
Fen ve teknolojiyle ilgili bilgilerin doğası, kaynağı, sınırları hakkında bilgi sahibi olur. |
|
|
X |
|
|
2 |
Fen ve teknolojiyle ilgili bilgilerin doğası, kaynağı, sınırları hakkında bilgi sahibi olur. |
|
|
|
|
|
3 |
Alanıyla ilgili olay ve olguları bilimsel yöntem ve teknikleri kullanarak inceler, verileri yorumlar. |
|
|
|
|
|
3 |
Alanıyla ilgili olay ve olguları bilimsel yöntem ve teknikleri kullanarak inceler, verileri yorumlar. |
|
|
|
|
X |
4 |
Fen ve fen eğitimi konularında edindiği bilgileri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirir, bu alandaki ihtiyaçları belirler, öğrenimini yaşam boyu sürdürmeye çalışır, bu süreçte ilgili gelişmeleri izleme ve güncel bilgilere ulaşmada teknolojiyi etkin biçimde kullanır. |
|
|
|
|
X |
4 |
Fen ve fen eğitimi konularında edindiği bilgileri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirir, bu alandaki ihtiyaçları belirler, öğrenimini yaşam boyu sürdürmeye çalışır, bu süreçte ilgili gelişmeleri izleme ve güncel bilgilere ulaşmada teknolojiyi etkin biçimde kullanır. |
|
|
|
|
|
5 |
Program içerisinde almış olduğu bilgi ve beceriler ile bir dersi planlar, yürütür ve değerlendirir. |
|
|
|
|
|
5 |
Program içerisinde almış olduğu bilgi ve beceriler ile bir dersi planlar, yürütür ve değerlendirir. |
|
|
|
|
X |
6 |
Fen öğretimindeki konuların özelliklerine göre öğretim programındaki kazanımları temele alarak uygun öğretim yöntemlerini seçer ve uygular. |
|
|
|
|
X |
6 |
Fen öğretimindeki konuların özelliklerine göre öğretim programındaki kazanımları temele alarak uygun öğretim yöntemlerini seçer ve uygular. |
|
|
|
|
|
7 |
Fen öğretiminde işlenecek konulara ve öğrencilerin ihtiyaçlarına göre öğretim materyalleri tasarlar ve geliştirir. |
|
|
|
|
|
7 |
Fen öğretiminde işlenecek konulara ve öğrencilerin ihtiyaçlarına göre öğretim materyalleri tasarlar ve geliştirir. |
|
|
|
|
X |
8 |
Öğrenci kazanımlarını, farklı yöntemler kullanarak çok yönlü değerlendirir. |
|
|
|
|
X |
8 |
Öğrenci kazanımlarını, farklı yöntemler kullanarak çok yönlü değerlendirir. |
|
|
|
|
|
9 |
Öğrencilerin gelişim düzeylerine bağlı olarak fen ve teknolojiye ilişkin öğrenme özellikleri ve güçlükleri hakkında bilgi sahibi olur. |
|
|
|
|
|
9 |
Öğrencilerin gelişim düzeylerine bağlı olarak fen ve teknolojiye ilişkin öğrenme özellikleri ve güçlükleri hakkında bilgi sahibi olur. |
|
|
|
|
X |
10 |
Öğrencilerin gelişim özellikleri doğrultusunda farklı öğretim yöntemlerini seçer ve uygular |
|
|
|
|
X |
10 |
Öğrencilerin gelişim özellikleri doğrultusunda farklı öğretim yöntemlerini seçer ve uygular |
|
|
|
|
|
11 |
Fen eğitimi ile ilgili alanlarda ve problem durumlarında fikir üretir, projeler yapar, çözüm yolları geliştirir ve bunları nitel, nicel verilerle destekler. |
|
|
|
|
|
11 |
Fen eğitimi ile ilgili alanlarda ve problem durumlarında fikir üretir, projeler yapar, çözüm yolları geliştirir ve bunları nitel, nicel verilerle destekler. |
|
|
|
|
X |
12 |
Sözlü ve yazılı iletişim kurar; en az bir yabancı dili kullanarak bilgi ve iletişim teknolojilerini kullanır, bu alandaki gelişimleri takip eder; meslektaşları ile iletişim becerilerini geliştirir. |
|
|
|
|
X |
12 |
Sözlü ve yazılı iletişim kurar; en az bir yabancı dili kullanarak bilgi ve iletişim teknolojilerini kullanır, bu alandaki gelişimleri takip eder; meslektaşları ile iletişim becerilerini geliştirir. |
|
|
|
|
|
13 |
Mesleki sorumluluk ve etik bilinci geliştir.ir |
|
|
|
|
|
13 |
Mesleki sorumluluk ve etik bilinci geliştir.ir |
|
|
|
|
X |
14 |
Türk Milli Eğitim sistemini, öğretmenlik mesleğini ve eğitim bilimleri alanını tüm yönleriyle tanır. |
|
|
|
|
X |
14 |
Türk Milli Eğitim sistemini, öğretmenlik mesleğini ve eğitim bilimleri alanını tüm yönleriyle tanır. |
|
|
|
|
|
15 |
Öğretmenin rehberlik görevlerini bilir ve öğrenci tanıma yollarını kavrar. |
|
|
|
|
|
15 |
Öğretmenin rehberlik görevlerini bilir ve öğrenci tanıma yollarını kavrar. |
|
|
|
|
X |