| Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | Kredi | AKTS |
|---|---|---|---|---|---|
| Çoksesli Koro | SAU 659 | 0 | 2 + 0 | 2 | 5 |
| # | Ders Öğrenme Çıktıları | Öğretim Yöntemleri | Ölçme Yöntemleri |
|---|---|---|---|
| 1 | Koro hakkında bilgi sahibi olur. | Anlatım, Alıştırma ve Uygulama, Gösterip Yaptırma, | Sözlü Sınav, |
| 2 | Birlikte söyleme gönüllü olur. | Anlatım, Alıştırma ve Uygulama, Gösterip Yaptırma, | Sözlü Sınav, |
| 3 | Ses-soluk-söz bağlantısı kurup, öğretmen eşliğinde örnekler | Anlatım, Alıştırma ve Uygulama, Gösterip Yaptırma, | Performans Görevi, |
| 4 | Koro disiplini kazanır | Anlatım, Alıştırma ve Uygulama, Gösterip Yaptırma, | Sözlü Sınav, |
| 5 | Farklı ses gruplarının birleşmesiyle oluşan ses bütünlüğünü irdeler. | Benzetim, Problem Çözme, | Ödev, Performans Görevi, |
| 6 | Koro üyesi olarak elde ettiği becerilerle yeni kompozisyonlar oluşturur. | Alıştırma ve Uygulama, Örnek Olay, | Performans Görevi, |
| Hafta | Ders Konuları | Ön Hazırlık |
|---|---|---|
| 1 | Koro kavramı hakkında genel bilgilendirme | |
| 2 | Koro kavramı ve ses grupları hakkında genel bilgilendirme, ses gruplarının seçimi | |
| 3 | Ses-soluk-söz bağlantısı egzersizleri | |
| 4 | Ses-soluk-söz bağlantısı egzersizleri | |
| 5 | Ses-soluk-söz bağlantısı egzersizleri | |
| 6 | Koroda söylemeye yönelik bedensel ve zihinsel hazırlık çalışmaları ,ses alıştırmaları ve kanon seslendirme | |
| 7 | Koroda söylemeye yönelik bedensel ve zihinsel hazırlık çalışmaları ,ses alıştırmaları ve kanon seslendirme | |
| 8 | Koroda söylemeye yönelik bedensel ve zihinsel hazırlık çalışmaları ,ses alıştırmaları ve iki sesli eserler seslendirme | |
| 9 | Koroda söylemeye yönelik bedensel ve zihinsel hazırlık çalışmaları ,ses alıştırmaları ve iki sesli eserler seslendirme | |
| 10 | Koroda söylemeye yönelik bedensel ve zihinsel hazırlık çalışmaları ,ses alıştırmaları ve iki sesli eserler seslendirme | |
| 11 | Koroda söylemeye yönelik bedensel ve zihinsel hazırlık çalışmaları ,ses alıştırmaları ve üç sesli eserler seslendirme | |
| 12 | Koroda söylemeye yönelik bedensel ve zihinsel hazırlık çalışmaları ,ses alıştırmaları ve üç sesli eserler seslendirme | |
| 13 | Koroda söylemeye yönelik bedensel ve zihinsel hazırlık çalışmaları ,ses alıştırmaları ve üç sesli eserler seslendirme | |
| 14 | Koroda söylemeye yönelik bedensel ve zihinsel hazırlık çalışmaları ,ses alıştırmaları ve üç sesli eserler seslendirme |
| Kaynaklar | |
|---|---|
| Ders Notu | Çevik, Suna; (1997) "Koro Eğitimi ve Yönetim Teknikleri", Ankara:Doruk Yay. |
| Ders Kaynakları | Egüz, Saip; "Piyano Eşlikli Halk Türküleri |
| # | Ders Öğrenme Çıktılarının Program Çıktılarına Katkısı |
|---|---|
| 1 | Koro hakkında bilgi sahibi olur. |
| 2 | Birlikte söyleme gönüllü olur. |
| 3 | Ses-soluk-söz bağlantısı kurup, öğretmen eşliğinde örnekler |
| 4 | Koro disiplini kazanır |
| 5 | Farklı ses gruplarının birleşmesiyle oluşan ses bütünlüğünü irdeler. |
| 6 | Koro üyesi olarak elde ettiği becerilerle yeni kompozisyonlar oluşturur. |
| Değerlendirme Sistemi | |
|---|---|
| Yarıyıl Çalışmaları | Katkı Oranı |
| 1. Ara Sınav | 50 |
| 1. Sözlü Sınav | 20 |
| 1. Performans Görevi (Uygulama) | 15 |
| 2. Performans Görevi (Uygulama) | 15 |
| Toplam | 100 |
| 1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
| 1. Final | 50 |
| Toplam | 100 |
| AKTS - İş Yükü Etkinlik | Sayı | Süre (Saat) | Toplam İş Yükü (Saat) |
|---|---|---|---|
| Ders Süresi (Sınav haftası dahildir: 16x toplam ders saati) | 16 | 2 | 32 |
| Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi(Ön çalışma, pekiştirme) | 16 | 2 | 32 |
| Ara Sınav | 1 | 20 | 20 |
| Sözlü Sınav | 1 | 20 | 20 |
| Final | 1 | 20 | 20 |
| Toplam İş Yükü | 124 | ||
| Toplam İş Yükü / 25 (Saat) | 4,96 | ||
| dersAKTSKredisi | 5 | ||