1 |
Felsefe alanında bilimsel bilgi oluşturacak veri toplar, literatürü inceler ve analiz yapma becerisini kazanır. |
|
|
|
|
X |
1 |
Felsefe alanında bilimsel bilgi oluşturacak veri toplar, literatürü inceler ve analiz yapma becerisini kazanır. |
|
|
|
|
X |
1 |
Felsefe alanında bilimsel bilgi oluşturacak veri toplar, literatürü inceler ve analiz yapma becerisini kazanır. |
|
|
|
|
X |
2 |
Bilimsel araştırma sürecine ilişkin yöntem bilgi ve becerisini geliştirir. |
|
|
|
X |
|
2 |
Bilimsel araştırma sürecine ilişkin yöntem bilgi ve becerisini geliştirir. |
|
|
X |
|
|
2 |
Bilimsel araştırma sürecine ilişkin yöntem bilgi ve becerisini geliştirir. |
|
|
|
X |
|
3 |
Bilimsel çalışmalarında kuramsal, yöntemsel ve uygulama bağlamında en az bir alanda katkı sağlama becerisini kazanır. |
|
|
|
X |
|
3 |
Bilimsel çalışmalarında kuramsal, yöntemsel ve uygulama bağlamında en az bir alanda katkı sağlama becerisini kazanır. |
|
|
|
|
X |
3 |
Bilimsel çalışmalarında kuramsal, yöntemsel ve uygulama bağlamında en az bir alanda katkı sağlama becerisini kazanır. |
|
|
|
|
X |
4 |
Eleştirel bir değerlendirme ve sentez yapma yeterliliği kazanır. |
|
|
|
|
X |
4 |
Eleştirel bir değerlendirme ve sentez yapma yeterliliği kazanır. |
X |
|
|
|
|
4 |
Eleştirel bir değerlendirme ve sentez yapma yeterliliği kazanır. |
|
|
|
|
X |
5 |
Yeniliklere ve yeni fikirlere açık olma ve yeni fikirler üretebilme becerisi kazanır. |
|
|
|
X |
|
5 |
Yeniliklere ve yeni fikirlere açık olma ve yeni fikirler üretebilme becerisi kazanır. |
|
X |
|
|
|
5 |
Yeniliklere ve yeni fikirlere açık olma ve yeni fikirler üretebilme becerisi kazanır. |
|
|
|
X |
|
6 |
Disiplinler arası çalışabilme becerisine sahip olur ve farklı alanlardaki kuram, yöntem ve uygulamaları ilgili alana adapte edebilme becerisi kazanır. |
|
|
|
|
X |
6 |
Disiplinler arası çalışabilme becerisine sahip olur ve farklı alanlardaki kuram, yöntem ve uygulamaları ilgili alana adapte edebilme becerisi kazanır. |
|
|
|
|
X |
6 |
Disiplinler arası çalışabilme becerisine sahip olur ve farklı alanlardaki kuram, yöntem ve uygulamaları ilgili alana adapte edebilme becerisi kazanır. |
|
X |
|
|
|
7 |
İlgili alandaki teknolojik gelişmeleri, bilimsel ilerlemeleri ve bilgi teknolojilerini yakından takip eder. |
|
X |
|
|
|
7 |
İlgili alandaki teknolojik gelişmeleri, bilimsel ilerlemeleri ve bilgi teknolojilerini yakından takip eder. |
|
|
|
|
X |
7 |
İlgili alandaki teknolojik gelişmeleri, bilimsel ilerlemeleri ve bilgi teknolojilerini yakından takip eder. |
|
X |
|
|
|
8 |
Tez konusu ile ilgili en az bir akademik yayın yapar (tercihen ulusal veya uluslar arası hakemli dergilerde yayınlatır); |
|
|
X |
|
|
8 |
Tez konusu ile ilgili en az bir akademik yayın yapar (tercihen ulusal veya uluslar arası hakemli dergilerde yayınlatır); |
|
|
|
|
X |
8 |
Tez konusu ile ilgili en az bir akademik yayın yapar (tercihen ulusal veya uluslar arası hakemli dergilerde yayınlatır); |
|
|
X |
|
|
9 |
Uzmanlık alanları ile ilgili olarak ulusal ve uluslar arası çevrelerle iletişim kurabilme becerisi kazanır. |
|
|
|
X |
|
9 |
Uzmanlık alanları ile ilgili olarak ulusal ve uluslar arası çevrelerle iletişim kurabilme becerisi kazanır. |
|
X |
|
|
|
9 |
Uzmanlık alanları ile ilgili olarak ulusal ve uluslar arası çevrelerle iletişim kurabilme becerisi kazanır. |
|
X |
|
|
|
10 |
Akademik hayatın gerektirdiği düzeyde davranış ve etik duyarlılığın bilincinde olur. |
|
|
|
|
X |
10 |
Akademik hayatın gerektirdiği düzeyde davranış ve etik duyarlılığın bilincinde olur. |
|
|
|
X |
|
10 |
Akademik hayatın gerektirdiği düzeyde davranış ve etik duyarlılığın bilincinde olur. |
|
|
|
|
X |