Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | Kredi | AKTS |
---|---|---|---|---|---|
Uzmanlık Alanı Dersi | CEK 901 | 0 | 4 + 0 | 4 | 6 |
# | Ders Öğrenme Çıktıları | Öğretim Yöntemleri | Ölçme Yöntemleri |
---|---|---|---|
1 | Konu hakkındaki literatür bilgisine hakim olur | Anlatım, Soru-Cevap, | |
2 | Sanatının gelişim sürecini yorumlar | Anlatım, Soru-Cevap, Beyin Fırtınası, Bireysel Çalışma, | |
3 | Sanat eserlerini karşılaştırır | Anlatım, Soru-Cevap, Gösterip Yaptırma, | |
4 | Sanat eserlerini yorumlar | Anlatım, Soru-Cevap, Beyin Fırtınası, | |
5 | Bilimsel araştırma projesi önerir | Anlatım, Beyin Fırtınası, Deney ve Laboratuvar, Gezi / Gözlem, | |
6 | Proje hazırlama ve sunum | Anlatım, Soru-Cevap, Bireysel Çalışma, |
Hafta | Ders Konuları | Ön Hazırlık |
---|---|---|
1 | Konu tespiti | |
2 | Literatür tarama | |
3 | Literatür tarama | |
4 | Literatür tarama | |
5 | Literatür tarama | |
6 | Akademik yazım kuralları | |
7 | Akademik yazım kuralları | |
8 | Ara değerlendirme | |
9 | Sunum hazırlama yöntemi | |
10 | Sunum hazırlama yöntemi | |
11 | Değerlendirme ve Karşılaştırma | |
12 | Değerlendirme ve Karşılaştırma | |
13 | Sunum ve Tartışma | |
14 | Genel Değerlendirme |
Kaynaklar | |
---|---|
Ders Notu | HER DERSİN ÖĞRETİM ÜYESİNİN TAVSİYE EDECEĞİ KAYNAKLAR |
Ders Kaynakları | HER DERSİN ÖĞRETİM ÜYESİNİN TAVSİYE EDECEĞİ KAYNAKLAR |
Hafta | Dokümanlar | Açıklama | Boyut |
---|---|---|---|
0 | 0 MB | ||
0 | Derse ve sınavlara dair her türlü bilgi bu dosyada mevcuttur. | 0 MB |
Sıra | Program Çıktıları | Katkı Düzeyi | |||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | |||
1 | Çalışma hayatından ve toplumsal yaşamdan kaynaklanan sorunlara tarihsel ve sosyolojik bir bakış açısı ile yaklaşma, kısa ve uzun dönemli politikaların üretilmesine yardımcı olacak nitelik, bilgi ve deneyim sahibi olma | ||||||
2 | İş piyasasının yapısı ve işleyişi ile ilgili temel bilgilere sahip olma, sektörel ve ulusal düzeyde gelişimi ile ilgili öngörülerde bulunarak, gerekli politika önerilerinde bulunabilme | ||||||
3 | Kendi başına araştırma yapma, bulduğu verileri analiz ederek ve gerekli değerlendirmeleri yaparak raporlayabilme | X | |||||
4 | Bir yabancı dilde yazılı ve sözlü iletişim becerisine sahip olma | X | |||||
5 | Hem temel bilgisayar kullanımında (kelime işlemci, tablolama ve veritabanı programlarda) hem de alanı ile ilgili paket programlarını kullanabilme | ||||||
6 | Sosyal bir disiplin olarak Çalışma Ekonomisi ve Endüstri İlişkileri alanında toplumsal, bilimsel ve mesleki etik değerlerin bilincinde olma | ||||||
7 | Sayısal ve istatiksel araştırma beceri ve düşünme yeteneğine sahip olmalıdır. | X | |||||
8 | Çalışma ilişkileri ile ilgili bilgi evrenine ileri düzeyde hakim olarak, yapılacak katkılarla çalışma barışına ve bu doğrultuda toplumsal refaha katkıda bulunma | ||||||
9 | Güncel gelişmeleri eleştirel bir gözle değerlendirebilme | X |
# | Ders Öğrenme Çıktılarının Program Çıktılarına Katkısı | PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | Konu hakkındaki literatür bilgisine hakim olur | |||||||||
2 | Sanatının gelişim sürecini yorumlar | |||||||||
3 | Sanat eserlerini karşılaştırır | |||||||||
4 | Sanat eserlerini yorumlar | |||||||||
5 | Bilimsel araştırma projesi önerir | |||||||||
6 | Proje hazırlama ve sunum |
Değerlendirme Sistemi | |
---|---|
Yarıyıl Çalışmaları | Katkı Oranı |
3. Ara Sınav | 50 |
2. Performans Görevi (Uygulama) | 35 |
2. Performans Görevi (Uygulama) | 10 |
3. Performans Görevi (Uygulama) | 10 |
2. Performans Görevi (Uygulama) | 10 |
3. Performans Görevi (Uygulama) | 10 |
1. Sözlü Sınav | 20 |
1. Sözlü Sınav | 50 |
1. Proje / Tasarım | 100 |
1. Sözlü Sınav | 50 |
1. Proje / Tasarım | 50 |
1. Proje / Tasarım | 100 |
1. Sözlü Sınav | 100 |
1. Proje / Tasarım | 50 |
1. Sözlü Sınav | 50 |
1. Sözlü Sınav | 40 |
1. Proje / Tasarım | 100 |
1. Sözlü Sınav | 100 |
1. Proje / Tasarım | 100 |
1. Sözlü Sınav | 50 |
1. Sözlü Sınav | 20 |
1. Sözlü Sınav | 20 |
1. Sözlü Sınav | 60 |
1. Sözlü Sınav | 100 |
1. Sözlü Sınav | 50 |
1. Proje / Tasarım | 50 |
1. Sözlü Sınav | 40 |
1. Proje / Tasarım | 25 |
1. Proje / Tasarım | 100 |
1. Sözlü Sınav | 20 |
1. Sözlü Sınav | 100 |
1. Sözlü Sınav | 50 |
1. Sözlü Sınav | 50 |
1. Sözlü Sınav | 1 |
3. Ara Sınav | 70 |
2. Performans Görevi (Uygulama) | 10 |
3. Performans Görevi (Uygulama) | 10 |
2. Performans Görevi (Uygulama) | 10 |
3. Performans Görevi (Uygulama) | 10 |
1. Sözlü Sınav | 40 |
1. Sözlü Sınav | 50 |
1. Sözlü Sınav | 100 |
1. Sözlü Sınav | 50 |
1. Sözlü Sınav | 30 |
1. Sözlü Sınav | 100 |
1. Proje / Tasarım | 50 |
1. Sözlü Sınav | 50 |
1. Sözlü Sınav | 10 |
1. Sözlü Sınav | 20 |
4. Performans Görevi (Uygulama) | 25 |
5. Performans Görevi (Uygulama) | 25 |
6. Performans Görevi (Uygulama) | 25 |
1. Sözlü Sınav | 50 |
1. Proje / Tasarım | 50 |
1. Sözlü Sınav | 100 |
2. Performans Görevi (Uygulama) | 10 |
3. Performans Görevi (Uygulama) | 10 |
1. Sözlü Sınav | 100 |
1. Sözlü Sınav | 10 |
1. Sözlü Sınav | 50 |
1. Sözlü Sınav | 30 |
1. Proje / Tasarım | 100 |
1. Sözlü Sınav | 50 |
2. Performans Görevi (Uygulama) | 40 |
1. Sözlü Sınav | 10 |
1. Proje / Tasarım | 20 |
1. Sözlü Sınav | 50 |
1. Sözlü Sınav | 100 |
1. Sözlü Sınav | 100 |
1. Sözlü Sınav | 50 |
1. Proje / Tasarım | 100 |
1. Proje / Tasarım | 100 |
1. Sözlü Sınav | 100 |
1. Sözlü Sınav | 50 |
1. Sözlü Sınav | 50 |
1. Proje / Tasarım | 50 |
1. Proje / Tasarım | 20 |
1. Sözlü Sınav | 100 |
2. Performans Görevi (Uygulama) | 25 |
3. Performans Görevi (Uygulama) | 25 |
4. Performans Görevi (Uygulama) | 25 |
1. Sözlü Sınav | 20 |
1. Sözlü Sınav | 100 |
1. Proje / Tasarım | 30 |
3. Ara Sınav | 50 |
1. Sözlü Sınav | 50 |
1. Sözlü Sınav | 40 |
1. Sözlü Sınav | 100 |
3. Ara Sınav | 10 |
2. Performans Görevi (Seminer) | 30 |
3. Performans Görevi (Seminer) | 30 |
3. Performans Görevi (Seminer) | 0 |
2. Performans Görevi (Uygulama) | 50 |
1. Sözlü Sınav | 100 |
1. Sözlü Sınav | 100 |
1. Sözlü Sınav | 100 |
1. Sözlü Sınav | 100 |
1. Kısa Sınav | 25 |
1. Sözlü Sınav | 100 |
2. Performans Görevi (Seminer) | 25 |
3. Performans Görevi (Seminer) | 25 |
4. Performans Görevi (Seminer) | 25 |
1. Sözlü Sınav | 0 |
1. Kısa Sınav | 0 |
2. Kısa Sınav | 0 |
1. Ödev | 100 |
1. Ara Sınav | 0 |
4. Performans Görevi (Seminer) | 0 |
1. Ödev | 50 |
1. Sözlü Sınav | 50 |
1. Ödev | 0 |
1. Performans Görevi (Seminer) | 0 |
1. Ödev | 0 |
2. Ödev | 0 |
1. Ödev | 35 |
2. Ödev | 35 |
1. Performans Görevi (Seminer) | 30 |
1. Ara Sınav | 0 |
1. Ödev | 100 |
1. Ara Sınav | 60 |
1. Ödev | 40 |
1. Ödev | 100 |
Toplam | 5741 |
2. Final | 50 |
2. Final | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 100 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 40 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 100 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 100 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 100 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 100 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 100 |
1. Final | 0 |
1. Final | 50 |
1. Final | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Final | 60 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 40 |
1. Final | 0 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 100 |
1. Final | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 100 |
1. Final | 0 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 100 |
1. Final | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Final | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Final | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
Toplam | 2090 |
AKTS - İş Yükü Etkinlik | Sayı | Süre (Saat) | Toplam İş Yükü (Saat) |
---|---|---|---|
Ders Süresi (Sınav haftası dahildir: 16x toplam ders saati) | 16 | 3 | 48 |
Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi(Ön çalışma, pekiştirme) | 16 | 2 | 32 |
Ara Sınav | 1 | 20 | 20 |
Kısa Sınav | 1 | 10 | 10 |
Ödev | 1 | 25 | 25 |
Final | 1 | 25 | 25 |
Toplam İş Yükü | 160 | ||
Toplam İş Yükü / 25 (Saat) | 6,4 | ||
dersAKTSKredisi | 6 |