1 |
Uzaktan eğitim alanıyla ilgili kavramsal ve kuramsal bilgilere sahip olur. |
|
|
X |
|
|
2 |
Uzaktan eğitim alanının ilişkili olduğu disiplinlerarası etkileşimi kavrar. |
|
X |
|
|
|
3 |
Uzaktan eğitim alanıyla ilgili ulusal ve uluslararası yayınları takip eder. |
X |
|
|
|
|
4 |
Uzaktan eğitim alanında araştırma planlama, uygulama ve yapma becerisine sahip olur. |
|
|
|
|
|
5 |
Uzaktan eğitimin uygulamadaki yansımalarını değerlendirir. |
|
|
|
|
|
6 |
Uzaktan eğitim alanında akademik kurallara uygun yayım hazırlar. |
|
|
|
|
|
7 |
Uzaktan eğitim alanıyla ilgili uygulamada karşılaşılacak olası aksaklık için bireysel ve ekip olarak sorumluluk ve inisiyatif alır. |
|
|
|
|
|
8 |
Uzaktan eğitim alanında proje veya hedefi planlar ve yönetir. |
|
|
|
|
|
9 |
Uzaktan eğitim yaşamboyu öğrenme ve sorgulama bilincine sahiptir. |
|
|
|
|
|
10 |
Uzaktan eğitim alanında gerektirdiği düzeyde bilgisayar yazılımı ile birlikte bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanır. |
|
|
|
|
|
11 |
Uzaktan eğitim, alanında özümsediği bilgiyi, problem çözme ve/veya uygulama becerilerini, ulusal ve uluslararası düzeyde ve disiplinlerarası çalışmalarda kullanır. |
|
|
|
|
|