Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | Kredi | AKTS |
---|---|---|---|---|---|
Yeni Medya ve Gençlik Çalışmaları | ILB 510 | 0 | 3 + 0 | 3 | 6 |
Ön Koşul Dersleri | |
Önerilen Seçmeli Dersler | |
Dersin Dili | Türkçe |
Dersin Seviyesi | YUKSEK_LISANS |
Dersin Türü | Seçmeli |
Dersin Koordinatörü | Doç.Dr. NESRİN AKINCI ÇÖTOK |
Dersi Verenler | |
Dersin Yardımcıları | |
Dersin Kategorisi | Diğer |
Dersin Amacı | Yeni medya ve Gençlik |
Dersin İçeriği |
Kalkınma Amaçları |
---|
# | Ders Öğrenme Çıktıları | Öğretim Yöntemleri | Ölçme Yöntemleri |
---|
Hafta | Ders Konuları | Ön Hazırlık |
---|---|---|
1 | Yeni medyaya giriş, etkiler, toplumsal değişim | |
2 | Yeni medya kültürü, halk kültürü, popüler kültür ve gençlik | |
3 | çocukluk, gençlik ve yaşlılık, DSÖ parametreleri | |
4 | Kuşaklar arası farklılıklar | |
5 | Gençlik ve kuşaklar arası ilişki | |
6 | gençlik ve yeni medya kullanımı | |
7 | gençlik ve dijital çağ ilişkisi | |
8 | x,y,z ve diğer kuşak tanımları ve özellikler, stereotypler | |
9 | gençlik, yeni medya ve iletişim teknolojileri | |
10 | dijital vatandaşlık ve gençlik ilişkisi | |
11 | kuşaklararası medya kullanımı ve iletişim doyumu | |
12 | teknoloji bağımlılığı ve sonuçlar | |
13 | gençlik ve toplumsa eğilimler, beklentiler | |
14 | genel değerlendirme |
Kaynaklar | |
---|---|
Ders Notu | |
Ders Kaynakları |
# | Ders Öğrenme Çıktılarının Program Çıktılarına Katkısı |
---|
Değerlendirme Sistemi | |
---|---|
Yarıyıl Çalışmaları | Katkı Oranı |
Toplam | 0 |
Toplam | 0 |
AKTS - İş Yükü Etkinlik | Sayı | Süre (Saat) | Toplam İş Yükü (Saat) |
---|---|---|---|
Ders Süresi (Sınav haftası dahildir: 16x toplam ders saati) | 14 | 3 | 42 |
Ödev | 1 | 50 | 50 |
Proje / Tasarım | 1 | 50 | 50 |
Toplam İş Yükü | 142 | ||
Toplam İş Yükü / 25 (Saat) | 5,68 | ||
Dersin AKTS Kredisi | 6 |