1 |
SaUPET (Sakarya Üniversitesi Zorunlu Hazırlık Sınıfı İngilizce Yeterlilik Sınavı) |
|
2 |
Öğrenciler günlük hayatla ilgili konuşur, fikirlerini ifade edebilir, önerilerde bulunabilir.. |
Öğrenciler cümlenin elemanlarını tanır ve bulur. Paragrafın bölümlrini tanır, giriş cümlesi yazabilir. |
3 |
Öğrenciler günlük hayatta karşılaştıkları olaylarla ilgili konuşabilir. Kendileri ve aileleriyle ilgili konuşur ve yazar. |
Basit cümle kalıplarını kullanabilirler. Yazdıkları metnin okuyucusuna uygun olup olmadığına kara verebilirler. |
4 |
Öğrenciler eğitim, iş tecrübeleriyle ilgili konuşabilir, fikir alışverişinde bulunabilir. Bir hikayeyi aktarabilirler.. |
Öğrenciler basit ve bağlı cümle kalıplarını kullanabilirler. Bir paragrafın yazılma nedenini ve yazılış şeklini anlar ve kullanır. |
5 |
Öğrenciler bir kişinin hayatını özet şeklinde yazabilir. |
Öğrenciler cümlelerin nasıl bağlanması gerektiğini bilir ve bağlı cümleler kurabilir.. |
6 |
Öğrenciler duygularını ifade edebilir. Ne hissettikleriyle ilgili konuşabilir ve yazabilirler. |
Öğrenciler geçiş bağlaçları kullanarak cümleleri birbirine anlamlı olarak bağlar. Yazmaya başlamadan önce paragraf planı yaparlar.. |
7 |
Öğrenciler gerektiğinde yardım istemeyi bilir ya da yardım teklif etmeyi bilirler. |
Öğrenciler farklı cümle yapılarını yazıda kullanabilirler. Paragrafta destekleyici fikirleri kullanmayı bilirler. |
8 |
MIDTERM EXAM 1 |
|
9 |
Öğrenciler gelecekle ilgili planları hakkında konuşup yazabilirler. Koşul cümlelerini kullanabilirler. |
Öğrenciler complex cümle kalıplarını kullanarak descriptive pragraf yazabilirler. |
10 |
Öğrenciler eylemler ve olaylar arasında neden sonuç ilişkisi kurabilirler. Bu ilişkiyi örneklerle açıklayabilirler. |
Öğrenciler narrative paragraf yazabilirler. Farklı türde bağlı cümle kalıplarını kullanabilrler. |
11 |
Öğrenciler bir yerin tarifini yapabilirler. Herhangi bir konuda rica etmeyi ve izin almak için kullanılacak cümle kalıplarını kullanırlar.bject. |
Öğrenciler narrative bir paragrafta kullanılan cümlelerin fonksiyonunu anlar.. |
12 |
Öğrenciler dinledikleri bir konuşma hakkında yorum yapabilirlr. Başkalarının fikirlerini anlar ve yorumlarlar. Edilgen cümle yapısını kullanabilirler. |
Öğrenciler descriptive paragraf yazmak için farklı sıfatlar kullanarak nesneleri tanımlayabilirler. |
13 |
Öğrenciler TV dizileri ya da filmler hakkında yorum yapar ve eleştiri yazabilirler. Başkalarına bu konuda önerilerde bulunabilirler. Koşul cümleleri kullanarak kendilerini ifade edebilirler. |
Öğrenciler yazdıkları paragrafta farklı geçiş bağlaçaları kullanabilirler. |
14 |
Öğrenciler geçmişteki olaylar ve durumlarla ilgili yorum yapabilirler. Pişmanlıklarından bahsedebilirler.. |
Öğrenciler bir process paragrafı yazabilirler. |
15 |
Öğrenciler olasılıklar üzerine konuşup yazabilirler ve buna bağlı önerilerde bulunabilirler. |
Öğrenciler konuşurken ve yazarken anlamına uygun olarak farklı zamanları kullanabilirler. |
16 |
MIDTERM EXAM 2 |
|
17 |
Öğrenciler tanıdıkları ya da sevdikleri bir kişi hakkında tartışma yapabilirler. |
Öğrenciler descriptive paragraf yazabilirler. Yazarken olayların oluş sırasına va zamanına uy |
18 |
Öğrenciler duruma ve şartlara uygun olarak yapılması gerekenleri tarif edebilirler. |
Öğrenciler yazarken ve konuşurken fiilden elde edilmiş sıfatları kullanabilirler. |
19 |
Öğrenciler herhangi bir davranışın olası sonuçları ve tehlikeler hakkında konuşup yazabilirler. Kendilerine yönelik olumlu yorumlara nasıl cevap verileceğini bilirler. |
Öğrenciler nesneleri sınıflandırabilir ve bir classification paragrafı yazabilirler. |
20 |
Öğrenciler kendi kabiliyet ve yeteneklerinden bahsedebilirler. Başarı hakkında kişisel yorumlarını yazabilirler. |
Öğrenciler konuşma ve yazılarında fiilin çekim ve yapım eklerini uygun kullanabilirler. |
21 |
Öğrenciler kendi hayatlarından önemli olaylar hakkında konuşup yazabilirler. Kurallar hakkında tartışabilirler.. |
Öğrenciler iki nesne arasında karşılaştırma yapmayı ve farklılıkları hakkında yazmayı bilirler. |
22 |
Öğrenciler gelecekle ilgili öngörülerini paylaşmayı bilirler. |
Öğrenciler bir compare&contrast paragraf yazabilirler.. |
23 |
Öğrenciler herhangi bir olay ya da eylemin avantaj ve dezavantajları hakkında koStudents can talk and write about the advantages and disadvantages of any event or situation. |
Öğrenciler özne-fiil uyumunun önemini bilirler. |
24 |
MIDTERM EXAM 3 |
|
25 |
Öğrenciler kendi seçimleri hakkında tartışabilirler. Edilgen cümle yapısını kullanabilirler. |
Öğrenciler fikir tartışması yapabilir ve bu konuda yazabilirler. |
26 |
Öğrenciler değişiklikler hakkında konuşabilirler. |
Öğrenciler birbirleriyle tutarlı olan cümleler yazabilirler. Bu yolla paragrafta bütünlük sağlamayı bilirler. |
27 |
Öğrenciler yeni bir yere taşınma hakkında fikirlerini ifade edbilirler. Hayal ettikleri şeylerle ilgili yazabilir ve konuşabilirler. |
Öğrenciler kompozisyonun bölümlerini bilirler. |
28 |
Öğrenciler parasal, sosyal ve ahlaki konularda fikir beyan edebilirler. |
Öğrenciler kompozisyonun giriş paragrafını yazabilirler. |
29 |
Öğrenciler kesin emin olmadıkları konularda doğruyu öğrenme amaçla sorular soarabilirler. |
Öğrenciler kompozisyonun gelişme bölümü paragraflarınıplanlayabilir ve yazabilirler. |
30 |
Öğrenciler geçmişte yaşanmış olaylarla ilgili spekülasyon yapabilirler. |
Öğrenciler kompozisyon yazarken destekleyici fikir kullanabilir ve gerekli referansları verir. |
31 |
Öğrenciler kendi duygu ve hislerini ifade edebilirler. |
Öğrenciler kompozisyonun sonuç bölümünü yazabilirler. |
32 |
MIDTERM EXAM 4 |
|
33 |
Türkçe içerik |
Türkçe içerik |
34 |
Türkçe içerik |
|