Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | Kredi | AKTS |
---|---|---|---|---|---|
Eğitimde Duyuşsal Öğrenme | EPT 513 | 0 | 3 + 0 | 3 | 6 |
# | Ders Öğrenme Çıktıları | Öğretim Yöntemleri | Ölçme Yöntemleri |
---|---|---|---|
1 | Duyuşsal alan eğitimi ve duyuşsal öğrenme ile ilgili temel kavramları kullanabilme | Anlatım, | |
2 | Duyuşsal alan eğitimi ve duyuşsal öğrenme süreci ile ilgili ölçütler açısından değerlendirebilme | Beyin Fırtınası, | |
3 | Duyuşsal alan eğitimi ve duyuşsal öğrenme süreci ile ilgili teorik temelleri ilişkilendirebilme | Beyin Fırtınası, |
Hafta | Ders Konuları | Ön Hazırlık |
---|---|---|
1 | Eğitim ve duyuşsal alan eğitimi. | |
2 | Öğrenmede duyguların rolü | |
3 | Duyuşsal öğrenme | |
4 | Duyuşsal öğrenme kavramlarının duyuşsal alan eğitimi bağlamında incelenmesi | |
5 | Duyuşsal alan için eğitim yaklaşımları | |
6 | Değerler eğitiminin tarihsel gelişimi | |
7 | Geçmişten günümüze Türk Milli Eğitim sisteminde değerler eğitimi | |
8 | Ara sınav | |
9 | Karakter eğitimi | |
10 | Karakter eğitimi eleştirileri | |
11 | Bir karakter eğitimi programı geliştirilmesi | |
12 | Bir karakter eğitimi programı geliştirilmesi | |
13 | Karakter eğitimi programlarının değerlendirilmesi | |
14 | Karakter eğitimi programlarının değerlendirilmesi |
Kaynaklar | |
---|---|
Ders Notu | |
Ders Kaynakları |
Ekşi, H. ve Katılmış, A. (2010) Karakter Eğitimi El Kitabı. Ankara Nobel. |
Sıra | Program Çıktıları | Katkı Düzeyi | |||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | |||
1 | Eğitim programları ve öğretimle ilgili temel kavramları tanımlama | ||||||
2 | Program geliştirmenin kuramsal temelleri (tarihi, felsefi, psikolojik, toplumsal, ekonomik, bireysel, konu alanı) arasında ilişki kurma | ||||||
3 | Program tasarım yaklaşımlarını karşılaştırma | ||||||
4 | İhtiyaca uygun program geliştirme modellerini seçme | ||||||
5 | Program tasarısı hazırlama | ||||||
6 | Bir eğitim programının bütün boyutlarını değerlendirme yeterliklerini kazanma | ||||||
7 | Farklı ülkelerdeki eğitim sistemlerini eleştirel bir bakış açısıyla değerlendirme | ||||||
8 | Eğitim programları ve öğretim alanında gelişmeleri izleme | ||||||
9 | Toplumda sosyal ekonomik ve kültürel boyutlarda gerçekleşen değişmelerin eğitim programlarına etkisini değerlendirme | ||||||
10 | Öğretim yöntem teknik ve stratejilerini alanının öğretiminde kullanma | ||||||
11 | Eğitim programları ve öğretime ilişkin kavramları ve kuramları eleştirel bakış açısıyla değerlendirme | ||||||
12 | Kendi çalışmalarında uygun bilimsel araştırma yöntemlerini seçme ve kullanma | ||||||
13 | Eğitim programları ve öğretim alanında bağımsız, özgün ve yayınlanabilecek araştırmalar yapma. |
# | Ders Öğrenme Çıktılarının Program Çıktılarına Katkısı | PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 | PÇ 11 | PÇ 12 | PÇ 13 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | Duyuşsal alan eğitimi ve duyuşsal öğrenme ile ilgili temel kavramları kullanabilme | |||||||||||||
2 | Duyuşsal alan eğitimi ve duyuşsal öğrenme süreci ile ilgili ölçütler açısından değerlendirebilme | |||||||||||||
3 | Duyuşsal alan eğitimi ve duyuşsal öğrenme süreci ile ilgili teorik temelleri ilişkilendirebilme |
Değerlendirme Sistemi | |
---|---|
Yarıyıl Çalışmaları | Katkı Oranı |
1. Ara Sınav | 60 |
1. Ödev | 40 |
Toplam | 100 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Final | 50 |
Toplam | 100 |
AKTS - İş Yükü Etkinlik | Sayı | Süre (Saat) | Toplam İş Yükü (Saat) |
---|