1 |
İngilizce Öğretmenliği alanında detaylı bilgiye sahiptir. |
|
|
|
|
|
2 |
İngilizce Öğretmenliği alanındaki son yenilikleri kavrar ve tanır. |
|
|
|
|
|
3 |
Edindiği bilgilerin sınıf ortamında nasıl kulanılması gerektiğini bilir. |
|
|
|
|
|
4 |
İngilizce Öğretmenliği alanındaki literatürü tarar ve bilgiye ulaşma yolunu kavrar. |
|
|
|
|
|
5 |
Alanınyla ilgili yeni öneriler sunar ve uygulamaya yönelik çalışmalar yapar. |
|
|
|
|
|
6 |
Araştırma yöntem ve tekniklerini kavrar ve yapacağı çalışmalarda bunlardan yararlanır. |
|
|
|
|
|
7 |
İngilizce Öğretmenliği alanında pratik ve teorik bilgilerin sentezi konusunda yeterli bilgiye sahiptir. |
|
|
|
|
|
8 |
İngilizce Öğretmenliği´ndeki ölçme ve değerlendirme yaklaşımlarını ve yöntemlerini kavrar. |
|
|
|
|
|
9 |
Dilin temel yapısının ve edinimsel boyutunun öğretimdeki yerini sentezler. |
|
|
|
|
|
10 |
Eleştirel düşünme becerisiyle dil öğretimi literatüründeki eksikleri bilir ve gidermek üzere çalışmalar yapar. |
|
|
|
|
|
11 |
Alanı ile ilgili verilerin toplanması, yorumlanması, duyurulması aşamalarını toplumsal, bilimsel ve etik değerler temelinde gerçekleştirir. |
|
|
|
|
|
12 |
Alanı ile ilgili disiplinler arasındaki etkileşimi kullanabilme yetisini edinmek ve bu bilgiler senteziyle yeni işlevsel bilgiler oluşturur. |
|
|
|
|
|
13 |
Yaşam boyu öğrenmeye karşı olumlu bir tutum içinde, İngilizce öğretimine ilişkin kişisel ve mesleki gelişim hedefleri belirlemek, fırsatlar kollamak ve mesleki gelişime yönelik araştırma yöntem ve tekniklerinden yararlanabilir. |
|
|
|
|
|
14 |
Anadil ile yabancı dili dilbilgisel, dilbilimsel ve yazınsal açılardan irdeler; benzerlik ve farklılıklardan didaktik olarak yararlanabilme becerilerini kazanır. |
|
|
|
|
|
15 |
Ulusal ve uluslararası toplantılarda bilimsel içerikli sunular yapabilme becerilerinin kazandırılır. |
|
|
|
|
|