1 |
Alanında sorgulayıcı bakış açısını kapsayacak düzeyde teorik ve metodolojik bilgiye sahiptir. |
|
|
|
|
|
2 |
Çocuğun gelişim alanlarını tüm boyutlarıyla kapsamlı bir şekilde kavrar. |
|
|
|
|
|
3 |
Bireysel farklılıkları dikkate alarak çocuklara uygun eğitim ortamları hazırlar, öğrenme sürecini etkili bir şekilde yürütür, uygun öğrenme yaklaşımlarını kullanır ve değerlendirir. |
|
|
|
|
|
4 |
Çocuk eğitimine uygun uygulamalı etkinlikler geliştirir, planlar hazırlar, materyaller oluşturur ve bunları uygular. |
|
|
|
|
|
5 |
Farklı gelişim gösteren çocukları tanır, özelliklerini bilir ve bu çocukları evde ve okulda desteklemek için özel uygulamalar yapar. |
|
|
|
|
|
6 |
Öz değerlendirme yapar ve kişisel ve mesleki gelişim faaliyetlerine katılır. |
|
|
|
|
|
7 |
Alanıyla ilgili mevzuat hakkında bilgi sahibi olur ve bunları takip eder. |
|
|
|
|
|
8 |
Türkçeyi kurallarına uygun kullanır ve bu çerçevede çocuklarla etkili iletişim kurar. |
|
|
|
|
|
9 |
Çocukların gelişimini desteklemek için teknolojiyi her yönüyle etkin kullanmayı ve çocuklara kullanma fırsatları sunmayı öğrenir. |
|
|
|
|
|
10 |
Alanındaki mesleki eğitim ve kariyer kaynaklarını takip edebilecek ve ilgili konularda meslektaşlarıyla iletişim kurabilecek düzeyde yabancı dil bilgisine sahip olur. |
|
|
|
|
|
11 |
Sosyal hakların evrenselliği, sosyal adalet ve kültürel değerlerin korunması ilkesiyle hareket eder, çevrenin korunması, iş sağlığı ve güvenliği konularında doğru davranır. |
|
|
|
|
|
12 |
Öğrenmeyi öğrenme, öz düzenleme, yaşam boyu öğrenme, eleştirel düşünme, yaratıcı düşünme ve problem çözme becerilerine sahiptir ve bu becerileri yeni bilgilere erişmek için kullanır. |
|
|
|
|
|
13 |
Toplumsal ve politik yapılar hakkında bilgi sahibi olur, demokratik ve aktif katılım taahhüdüne dayalı olarak sivil hayata katılır. |
|
|
|
|
|