1 |
Küme kavramı ve özelliklerini açıklayarak küme işlemleri ile ilgili problemleri çözer. Sayılar kümelerine ilişkin problemleri çözer. Reel sayılardaki aralıkları ve sıralamaları yorumlar. |
Anlatım,
Soru-Cevap,
Beyin Fırtınası,
Tartışma,
Deney ve Laboratuvar,
Gezi / Gözlem,
|
|
2 |
Rasyonel sayılarda verilen dört işlem ve sıralama problemlerini çözer. Ondalık kesirlerle işlemleri yapar, devirli ondalık sayılardaki ve çok büyük- çok küçük sayılardaki dönüşümleri yapar. |
Beyin Fırtınası,
Tartışma,
Deney ve Laboratuvar,
Gezi / Gözlem,
Anlatım,
Soru-Cevap,
|
|
3 |
Üslü- köklü sayılarla işlemler yapar, üslü-köklü denklem ve eşitsizliklerle ilgili problemleri çözer. Mutlak değer ile işlemler yapar, mutlak değerli eşitsizlikler problemlerini çözer |
Anlatım,
Soru-Cevap,
Beyin Fırtınası,
Tartışma,
Deney ve Laboratuvar,
Gezi / Gözlem,
|
|
4 |
Sabit ve Değişken kavramını, nicelikleri, sayıları bilir, harflerle ifade eder. Çarpanlara ayırma yöntemlerini kullanarak ilgili problemleri çözer. Polinom çeşitleri ve polinomlarda dört işlem ile ilgili problemleri çözer. |
Anlatım,
Soru-Cevap,
Beyin Fırtınası,
Tartışma,
Deney ve Laboratuvar,
Gezi / Gözlem,
|
|
5 |
Kesirleri özdeşlikleri kullanarak çarpanlarına ayırıp sadeleştirir, rasyonel denklem problemlerini çözer. Oran ve orantı özelliklerini ilgili problemlere uygular, ortalamalarla ile ilgili hesaplamaları yapar. |
Anlatım,
Soru-Cevap,
Beyin Fırtınası,
Tartışma,
Deney ve Laboratuvar,
Gezi / Gözlem,
|
|
6 |
1. dereceden bir bilinm.ve çok bilinm.denklem çözümlerini gerçekleştirir. 2. dereceden bir bilinm. denklemin köklerini gösterir, kök-katsayı ilişkisini yorumlar. 1. dereceden bir bilinm.eşitsizliklerle ilgili problemleri çözer, bir bilinm. 2. derecede v |
Anlatım,
Soru-Cevap,
Beyin Fırtınası,
Tartışma,
Deney ve Laboratuvar,
Gezi / Gözlem,
|
|
7 |
Bir fonksiyonun tanım ile değer kümelerini bulur. Fonksiyon çeşitleri ile ilgili problemleri çözer. Fonksiyonlarla dört işlem yapar, bir fonksiyonun tersini bulur, bileşke işlemlerini fonksiyona uygular. |
Anlatım,
Soru-Cevap,
Beyin Fırtınası,
Tartışma,
Deney ve Laboratuvar,
Gezi / Gözlem,
|
|
8 |
Fonksiyon konusundaki temel özellikleri yorumlayarak doğrusal ve doğrusal olmayan fonksiyonlara ilişkin grafik problemlerini çözer. Verilen ikinci dereceden bir fonksiyon ile grafiğinin ilişkisini yorumlar. |
Anlatım,
Soru-Cevap,
Beyin Fırtınası,
Tartışma,
Deney ve Laboratuvar,
Gezi / Gözlem,
|
|
9 |
Üstel fonk. kavrayarak ilgili problemleri çözer, üstel fonk. grafiklerini yorumlar. Log. fonk.un üstel fonk.nun tersi olduğunu ilişkilendirir. Log. Fonk. grafiklerini yorumlar. Üstel ve log. denklem- eşitsizlik problemleri çözer, log. Alan hesabı yapar. |
Anlatım,
Soru-Cevap,
Beyin Fırtınası,
Tartışma,
Deney ve Laboratuvar,
Gezi / Gözlem,
|
|
10 |
Bir ve iki bilinmeyenli lineer denklemleri çözebilme, İki Bilinmeyenli lineer denklem sistemlerinin çözebilme ve grafiklerini çizebilme |
Anlatım,
Soru-Cevap,
Beyin Fırtınası,
Tartışma,
Deney ve Laboratuvar,
Gezi / Gözlem,
|
|
11 |
Matris kavramını öğrenebilme, Bir matrisin boyutunu ve adlandırılışını kavrayabilme, Uygun matrisler arasında toplama, çıkarma.çarpma ve bir skalerle çarpma işlemlerini yapabilme |
Anlatım,
Soru-Cevap,
Beyin Fırtınası,
Tartışma,
Deney ve Laboratuvar,
Gezi / Gözlem,
|
|
12 |
Türev kavramı kavrayabilme, çeşitli tipteki fonksiyonların türevlerini bulabilme, Yüksek mertebeden türev alabilme, Türevin geometrik yorumunu yapabilme, Türevi Mesleki alanlarda kullanabilme |
Anlatım,
Soru-Cevap,
Beyin Fırtınası,
Tartışma,
Deney ve Laboratuvar,
Gezi / Gözlem,
|
|
13 |
İntegral kavramını kavrayabilme, Çeşitli tipte fonksiyonların integralini alabilme, belirli İntegrali kavrayabilme, İntegralin mesleki uygulamalarını yapabilme |
Anlatım,
Soru-Cevap,
Beyin Fırtınası,
Tartışma,
Deney ve Laboratuvar,
Gezi / Gözlem,
|
|
14 |
|
|
|
15 |
|
|
|