| Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | Kredi | AKTS | 
|---|---|---|---|---|---|
| Bitirme Projesi II (Resim Atölyesi) | RSM 408 | 8 | 0 + 2 | 2 | 5 | 
| Ön Koşul Dersleri | RES 401 Atölye V | 
| Önerilen Seçmeli Dersler | |
| Dersin Dili | Türkçe | 
| Dersin Seviyesi | Lisans | 
| Dersin Türü | Seçmeli | 
| Dersin Koordinatörü | Dr.Öğr.Üyesi GÜLSEREN BUDUMLU İLDEŞ | 
| Dersi Verenler | Dr.Öğr.Üyesi GÜLSEREN BUDUMLU İLDEŞ, | 
| Dersin Yardımcıları | |
| Dersin Kategorisi | Diğer | 
| Dersin Amacı | Bir fikirden hareketle bir sanat projesi oluşturmak | 
| Dersin İçeriği | Öğrencinin geliştirdiği proje kapsamında, düşünme, tasarlama, eskiz, malzeme araştırması ve proje oluşturmak. | 
| # | Ders Öğrenme Çıktıları | Öğretim Yöntemleri | Ölçme Yöntemleri | 
|---|---|---|---|
| 1 | Bir fikirden hareketle taslak hazırlar | Alıştırma ve Uygulama, Bireysel Çalışma, Proje Temelli Öğrenme , | Proje / Tasarım, Portfolyo, | 
| 2 | Taslağa uygun teknik beceriyi geliştirir | Alıştırma ve Uygulama, Proje Temelli Öğrenme , | Proje / Tasarım, Portfolyo, | 
| 3 | Taslağa uygun malzemeyi belirler | Bireysel Çalışma, Proje Temelli Öğrenme , | Proje / Tasarım, Portfolyo, | 
| 4 | Kavram ve taslak arasındaki ilişkiyi yapılandırır | Alıştırma ve Uygulama, Bireysel Çalışma, Proje Temelli Öğrenme , | Proje / Tasarım, Portfolyo, | 
| 5 | Kendi problematiğini artistik düzeyde önerir | Alıştırma ve Uygulama, Bireysel Çalışma, Proje Temelli Öğrenme , | Proje / Tasarım, Portfolyo, | 
| 6 | Artistik beceri doğrultusunda seçilen kavramı yaşamla ilişkilendirir | Alıştırma ve Uygulama, Proje Temelli Öğrenme , | Proje / Tasarım, Portfolyo, | 
| Hafta | Ders Konuları | Ön Hazırlık | 
|---|---|---|
| 1 | Proje konusunun tespiti için gereken araştırmaya yönlendirilir | |
| 2 | Proje konusunun tespiti için gereken araştırmaya yönlendirilir | |
| 3 | Öğenci projeleri atölyede toplu bir eleştiriden sonra onaylanır | |
| 4 | Öğrenci sunumları ve eleştrilere devam edilir. | |
| 5 | Onaylanan öğrenci projeleri için kuramsal araştırmalar, eskizler yapılır | |
| 6 | Onaylanan öğrenci projeleri için kuramsal araştırmalar, eskizler yapılır | |
| 7 | Öğrenci proje çalışmaları için ilk eskizlerin kıyaslanması | |
| 8 | Öğrenci proje çalışmaları için ilk eskizlerin kıyaslanması | |
| 9 | Projeler için uygun olan malzemelrin araştırlması ve konuya uygun seçimi | |
| 10 | Ara Sınav | |
| 11 | Proje uygulaması | |
| 12 | Proje uygulaması ve ortak eleştri | |
| 13 | Proje uygulaması | |
| 14 | Sunum ve değerlendirme | 
| Kaynaklar | |
|---|---|
| Ders Notu | Sanat kitapları, Çağdaş sergi broşür ve katalogları | 
| Ders Kaynakları | Sergiler, Müzeler, Sanat Etkinlikleri | 
| # | Ders Öğrenme Çıktılarının Program Çıktılarına Katkısı | 
|---|---|
| 1 | Bir fikirden hareketle taslak hazırlar | 
| 2 | Taslağa uygun teknik beceriyi geliştirir | 
| 3 | Taslağa uygun malzemeyi belirler | 
| 4 | Kavram ve taslak arasındaki ilişkiyi yapılandırır | 
| 5 | Kendi problematiğini artistik düzeyde önerir | 
| 6 | Artistik beceri doğrultusunda seçilen kavramı yaşamla ilişkilendirir | 
| Değerlendirme Sistemi | |
|---|---|
| Yarıyıl Çalışmaları | Katkı Oranı | 
| 1. Proje / Tasarım | 100 | 
| Toplam | 100 | 
| 1. Yıl İçinin Başarıya | 60 | 
| 1. Final | 40 | 
| Toplam | 100 | 
| AKTS - İş Yükü Etkinlik | Sayı | Süre (Saat) | Toplam İş Yükü (Saat) | 
|---|---|---|---|
| Ders Süresi (Sınav haftası dahildir: 16x toplam ders saati) | 14 | 6 | 84 | 
| Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi(Ön çalışma, pekiştirme) | 16 | 2 | 32 | 
| Kısa Sınav | 1 | 4 | 4 | 
| Sözlü Sınav | 2 | 4 | 8 | 
| Proje / Tasarım | 2 | 2 | 4 | 
| Toplam İş Yükü | 132 | ||
| Toplam İş Yükü / 25 (Saat) | 5,28 | ||
| dersAKTSKredisi | 5 | ||