Ders Adı Kodu Yarıyıl T+U Saat Kredi AKTS
Pazarlamada Güncel Konular GBA 510 0 3 + 0 3 6
Ön Koşul Dersleri
Önerilen Seçmeli Dersler
Dersin Dili Türkçe
Dersin Seviyesi YUKSEK_LISANS
Dersin Türü Seçmeli
Dersin Koordinatörü Dr.Öğr.Üyesi KAZIM MERT
Dersi Verenler Dr.Öğr.Üyesi KAZIM MERT,
Dersin Yardımcıları
Dersin Kategorisi Diğer
Dersin Amacı

Pazarlama ile ilgili hem akademik hem de sektörel gelişmeleri takip etmek. Bu gelişmelerin 

Dersin İçeriği
# Ders Öğrenme Çıktıları Öğretim Yöntemleri Ölçme Yöntemleri
1 Pazarlama Güncel değişimleri takip etme Beyin Fırtınası,
2 Pazarlama alanında pazar analizi yapma Anlatım,
3 Pazarlama alanında dijital dönüşümü izlemek Anlatım,
4 Pazarlama alanında yönetsel katkı Anlatım,
Hafta Ders Konuları Ön Hazırlık
Kaynaklar
Ders Notu
Ders Kaynakları
Sıra Program Çıktıları Katkı Düzeyi
1 2 3 4 5
1 İşletme temellerini ve ekonomi, finans, pazarlama, muhasebe ve yönetim dahil olmak üzere işletme işlevlerini anladığınızı gösterme X
2 Bir kuruluşun stratejik yönünü ve kurumsal entegrasyonunu değerlendirme X
3 Verilerin ve / veya bilgilerin mantığını, geçerliliğini ve alaka düzeyini tanımlayın ve değerlendirme X
4 Bilgiye dayalı ve uygulanabilir sonuçlar ve öneriler yapıma X
5 Anlaşılır, özlü ve mantıklı iş belgeleri yazma. X
6 Etkili ve anlaşılır sözlü iletişim becerileri geliştirme X
7 Organizasyonların sürdürülebilirliklerine ve sosyal sorumluluk çalışmalarına yönelik öneriler geliştirmek. X
8 Etik çatışmaları analiz etmek ve etkili çözümler üretmek. X
9 Bireysel liderlik tarzlarına göre diğerlerine liderlik yapmak için güçlü yaklaşımlar formüle etmek X
10 Takımlar halinde etkin olarak etkileşimde bulunabilmek. X
Değerlendirme Sistemi
Yarıyıl Çalışmaları Katkı Oranı
1. Ödev 100
Toplam 100
1. Final 60
1. Yıl İçinin Başarıya 40
Toplam 100
AKTS - İş Yükü Etkinlik Sayı Süre (Saat) Toplam İş Yükü (Saat)