Yazdır

Ders Tanımı

Ders Kodu Yarıyıl T+U Saat Kredi AKTS
REVIEWING THE LITERATURE UBT 513 0 3 + 0 3 7
Ön Koşul Dersleri
Önerilen Seçmeli Dersler
Dersin Dili Türkçe
Dersin Seviyesi Yüksek Lisans
Dersin Türü SECMELI
Dersin Koordinatörü Prof.Dr. MÜBİN KIYICI
Dersi Verenler
Dersin Yardımcıları Ress. Assist. Nazire Burçin HAMUTOĞLU
Dersin Kategorisi
Dersin Amacı
Aim of this course to observe the articles which has written in computer and instructional technology education field.
Dersin İçeriği
Content of the course, investigate,compare and evaulate the articles written in the CEIT field.
Dersin Öğrenme Çıktıları Öğretim Yöntemleri Ölçme Yöntemleri
1 - Arrange the types of articles written in CEIT field 2 - 3 - 1 - D - A -
2 - Compare the types of CEIT articles written in field 1 - 2 - 3 - A - D -
3 - Prepare a new article about CEIT 3 - 1 - 2 - A - D -
4 - Evaulate the articles written in CEIT field 1 - 2 - 3 - D - A -
Öğretim Yöntemleri: 2:Question-Answer 3:Discussion 1:Lecture
Ölçme Yöntemleri: D:Project / Design A:Testing

Ders Akışı

Hafta Konular ÖnHazırlık
1 Compare the types of articles written in CEIT field.
2 CEIT written descriptive articles in the field and sampling stages
3 CEIT review articles written in the field investigation and sampling stages
4 CEIT and compilation of articles written in the field in terms of content analysis, descriptive articles
5 CEIT descriptive articles and review articles written in the field using the principles of screening and detection of the source
6 Examination of CEIT research articles written in the field
7 Submission of research articles written in the field of statistics and the use of CEIT
8 Commemorate CEIT research articles written in the field of data across
9 Examination of interpreting the information in the field of research articles written in CEIT
10 Article Writing Techniques
11 Introduction-Development-Conclusion Parts preparation stage of preparing the article for publication
12 Abstract-article examination of the differences
13 Translation of article format, poster presentations
14 Homogeneous area of research-based articles in the meta-analysis of the contents of the subject

Kaynaklar

Ders Notu
Ders Kaynakları

Döküman Paylaşımı


Dersin Program Çıktılarına Katkısı

No Program Öğrenme Çıktıları KatkıDüzeyi
1 2 3 4 5
1 X
2 X
3 X
4
5
6 X
7 X
8
9
10
11

Değerlendirme Sistemi

YARIYIL İÇİ ÇALIŞMALARI SIRA KATKI YÜZDESİ
AraSinav 1 100
Toplam 100
Yıliçinin Başarıya Oranı 20
Finalin Başarıya Oranı 80
Toplam 100

AKTS - İş Yükü

Etkinlik Sayısı Süresi(Saat) Toplam İş yükü(Saat)
Course Duration (Including the exam week: 16x Total course hours) 16 3 48
Hours for off-the-classroom study (Pre-study, practice) 16 6 96
Final examination 1 30 30
Toplam İş Yükü 174
Toplam İş Yükü /25(s) 6.96
Dersin AKTS Kredisi 6.96
; ;