Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | Kredi | AKTS |
---|---|---|---|---|---|
System Analysıs and Desıgn For Corporatıons | ISL 348 | 6 | 2 + 0 | 2 | 5 |
# | Ders Öğrenme Çıktıları | Öğretim Yöntemleri | Ölçme Yöntemleri |
---|---|---|---|
1 | Explaining what is system and gaining familarity with the terminology | Anlatım, Soru-Cevap, Beyin Fırtınası, Tartışma, | |
2 | Systems analysis and breakdown of a system into smaller components | Anlatım, Soru-Cevap, Beyin Fırtınası, Tartışma, | |
3 | Interpreting the stages of new system development | Anlatım, Soru-Cevap, Beyin Fırtınası, Tartışma, | |
4 | Describing and recognizing system development stages and techniques | Anlatım, Soru-Cevap, Beyin Fırtınası, Tartışma, | |
5 | Applying learnings to a real-life project | Anlatım, Soru-Cevap, Beyin Fırtınası, Tartışma, | |
6 | Comparing system analysis and design steps |
Hafta | Ders Konuları | Ön Hazırlık |
---|---|---|
1 | Modern Systems Analysis and Design | |
2 | Information Systems Capabilities | |
3 | Identifying Information System Projects | |
4 | Systems Development Methodologies | |
5 | Project proposal presentations * | |
6 | The Systems Analysis Process | |
7 | The Systems Analysis Techniques | |
8 | Midterm | |
9 | Process Modeling | |
10 | Data Modeling | |
11 | System Design | |
12 | Information System Project Management | |
13 | Final Project Presentations * | |
14 | Final Project Presentations * |
Kaynaklar | |
---|---|
Ders Notu | System Analysis and Design, Kenneth E. Kendall & Julie e. Kendall, Prentice Hall, 2002 Modern Systems Analysis and Design, J.S.Valacich&J.F. George & J. Hoffer, Prentice Hall Systems Analysis and Design Methods, Jeffrey L. Whitten, Lonnie D. Bentley & Kevin Dittman Systems Analysis and Design for the Global Enterprise, Lonnie D. Bentley & Jeffrey L. Whitten |
Ders Kaynakları | Case Studies |
Sıra | Program Çıktıları | Katkı Düzeyi | |||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | |||
1 | Öğrencilerimiz işletme yönetimi konusunda temel bilgilere sahip olacaklar. | X | |||||
2 | Öğrencilerimiz ekipler halinde çalışabilecek ve işletme yönetimi görevlerinde ekip üyeleriyle bilgi paylaşabilecekler. | X | |||||
3 | Öğrencilerimiz, işletme yönetiminin görevlerinde çözümler sunmak için sorunları belirleyecek ve analiz edecekler. | X | |||||
4 | Öğrencilerimiz işletme süreci ve görevleri ile ilgili projelerde yer alacaklardır. | X | |||||
5 | Öğrencilerimiz iş idaresinin görevlerini tamamlamak için sorumluluk kabul edeceklerdir. | X | |||||
6 | Öğrencilerimiz çalışma ortamındaki etik sorunları tanımlayacak ve çözümler üreteceklerdir. | X | |||||
7 | Öğrencilerimiz bilgi ve önerilerini teknoloji destekli araçlar ve yazılı iletişim becerileri ile aktarabilirler. | X | |||||
8 | Öğrencilerimiz bilgi ve önerilerini yazılı ve sözlü iletişim becerileri ile aktarabilirler. | X |
Değerlendirme Sistemi | |
---|---|
Yarıyıl Çalışmaları | Katkı Oranı |
1. Ara Sınav | 40 |
1. Ödev | 10 |
2. Ödev | 10 |
3. Ödev | 10 |
4. Ödev | 10 |
5. Ödev | 10 |
6. Ödev | 10 |
Toplam | 100 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 60 |
1. Final | 40 |
Toplam | 100 |
AKTS - İş Yükü Etkinlik | Sayı | Süre (Saat) | Toplam İş Yükü (Saat) |
---|---|---|---|
Ders Süresi (Sınav haftası dahildir: 16x toplam ders saati) | 16 | 3 | 48 |
Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi(Ön çalışma, pekiştirme) | 16 | 2 | 32 |
Ara Sınav | 1 | 10 | 10 |
Kısa Sınav | 2 | 7 | 14 |
Sözlü Sınav | 1 | 5 | 5 |
Proje / Tasarım | 1 | 10 | 10 |
Final | 1 | 15 | 15 |
Toplam İş Yükü | 134 | ||
Toplam İş Yükü / 25 (Saat) | 5,36 | ||
Dersin AKTS Kredisi | 5 |