Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | Kredi | AKTS |
---|---|---|---|---|---|
Uygulama Atölyesi II (Deneysel Dokuma II) | HKE 412 | 8 | 2 + 4 | 4 | 10 |
Ön Koşul Dersleri | |
Önerilen Seçmeli Dersler | |
Dersin Dili | Türkçe |
Dersin Seviyesi | Lisans |
Dersin Türü | Seçmeli |
Dersin Koordinatörü | Prof. KADRİYE DİDEM ATİŞ |
Dersi Verenler | Prof. KADRİYE DİDEM ATİŞ, |
Dersin Yardımcıları | |
Dersin Kategorisi | Diğer |
Dersin Amacı | Bir tasarımın uygulanması. |
Dersin İçeriği | Tasarımların çeşitli malzeme ve kirkitli dokuma teknikleri ile uygulanması. |
# | Ders Öğrenme Çıktıları | Öğretim Yöntemleri | Ölçme Yöntemleri |
---|---|---|---|
1 | Kirkitli dokuma tekniklerini ayırt eder. | ||
2 | Tasarımını kirkitli dokuma teknikleri ile uygular. | ||
3 | Sanatsal üretim yapar. | ||
4 | Tasarladığı projenin üretimini planlar. | ||
5 | Malzeme tanır. |
Hafta | Ders Konuları | Ön Hazırlık |
---|---|---|
1 | Geleneksel Türk Sanatları ile ilgili bir tasarım konusunun tasarımlarının bitmesi. | |
2 | Renk eskizleri. | |
3 | Renk eskizleri. | |
4 | Renk eskizleri. | |
5 | Uygulanacak tasarımın boyut ve malzemelerinin tespiti. | |
6 | Tezgahların hazırlaması. | |
7 | Dokuma aşaması. | |
8 | vize | |
9 | Dokuma aşaması. | |
10 | Dokuma aşaması. | |
11 | Dokuma aşaması. | |
12 | Dokuma aşaması. | |
13 | Dokuma aşaması. | |
14 | Dokuma aşaması. |
Kaynaklar | |
---|---|
Ders Notu | |
Ders Kaynakları |
Değerlendirme Sistemi | |
---|---|
Yarıyıl Çalışmaları | Katkı Oranı |
1. Proje / Tasarım | 100 |
Toplam | 100 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Final | 50 |
Toplam | 100 |
AKTS - İş Yükü Etkinlik | Sayı | Süre (Saat) | Toplam İş Yükü (Saat) |
---|---|---|---|
Ders Süresi (Sınav haftası dahildir: 16x toplam ders saati) | 16 | 6 | 96 |
Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi(Ön çalışma, pekiştirme) | 16 | 8 | 128 |
Ara Sınav | 1 | 1 | 1 |
Ödev | 1 | 3 | 3 |
Proje / Tasarım | 1 | 10 | 10 |
Performans Görevi (Uygulama) | 1 | 15 | 15 |
Final | 1 | 1 | 1 |
Toplam İş Yükü | 254 | ||
Toplam İş Yükü / 25 (Saat) | 10,16 | ||
Dersin AKTS Kredisi | 10 |