Ders - Program Çıktıları İlişkileri

Zorunlu Dersler

Ders 1 1 2 2 3 3 4 4 5 5 6 6 7 7 8 8 9 9 10 10 11 11 12 12
TÜRK DİLİ 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ 0 4 0 4 0 4 0 5 0 5 5 0 4 3 3 0 0 3 2 3 0 3 0 3
SİYER VE İSLAM TARİHİ 3 2 4 0 4 1 0 4 0 4 1 4 3 1 3 2 1 3 2 4 2 1 2
DİN EĞİTİMİ 5 3 5 2 4 3 4 4 0 3 0 5
ARAPÇA I 5 5 2 2 3 3 3 3 2 2 3 3
KUR´AN OKUMA BİLGİ VE BECERİSİ I 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
SOSYOLOJİYE GİRİŞ 3 5 4 5 3 5 3 4 2 4 3 4
TEMEL DİNİ BİLGİLER 5 4 4 3 4 3 4 3 2 2 3 2 3 2 4 3 2 4 5 3 2
AHLAK VE DEĞERLER EĞİTİMİ 5 2 4 3 5 4 2 4 0 0 3 0 3 2 4 3 4 4 5 3 0 2 0
EĞİTİM PSİKOLOJİSİ 3 4 2 5 2 5 4 0 5 4 5 0 4 5 5 0 3 3 0 0 3 0 3
ARAPÇA II 5 5 5 5 5 5 5 5 2 2 2 2
İNGİLİZCE 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
FELSEFEYE GİRİŞ 5 4 4 3 3 3 2 3 3 3 2 2
DİN PSİKOLOJİSİ 3 5 3 5 4 4 5 3 0 3 4 3
TEFSİR VE USULÜ 4 5 3 4 3 2 3 0 3 3 3 3 0 3 5 3 0 3 0 3
TEMEL BİLGİ TEKNOLOJİSİ KULLANIMI 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
KU´RAN OKUMA BİLGİ VE BECERİSİ II 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3
ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILÂP TARİHİ 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
HADİS VE USULÜ 4 0 2 3 0 1 2 0 5 0 5 1
DİN SOSYOLOJİSİ 4 5 3 5 4 5 5 4 3 4 4 4
KUR´AN´DA ANA TEMALAR 5 0 5 0 3 0 5 0 2 0 4 0
ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI 3 3 3 3 5 5 5 5 4 3 4 3
AHLAK FELSEFESİ 0 0 0 2 0 2 0 2 0 2 0 2
ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ 4 5 5 4 4 4 4 4 4 4 4 4
SINIF VE OKUL YÖNETİMİ 0 4 0 3 0 3 0 3 0 3 0 2
KELAM 3 0 3 0 0 2 2 2 3 4 3 0
DİN FELSEFESİ 3 0 3 0 0 0 3 2 2 0 0 0
MEZHEPLER TARİHİ 4 2 2 3 2 5 3 0 3 0 3 0 3 1 0 0 1 0 1 0 1 0 2
İSLAM HUKUKU VE USÛLÜ 4 3 3 3 3 3 3 4 5 5 5 5
ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME 3 3 3 2 2 4 3 3 0 3 4 3
TASAVVUF TARİHİ VE FELSEFESİ 1 3 3 1 1 3 3 1 3 1 3 1 3 1 3 1 3 1 3 2 3 3
YAŞAYAN DÜNYA DİNLERİ 0 0 5 5 0 0 5 5 0 0 3 3
OKUL DENEYİMİ 5 3 4 3 5 5 5 5 5 5 3 3
ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I 5 5 5 5 5 5 5 5 5 4 5 1
REHBERLİK 5 4 5 4 4 4 4 5 3 5 4 5
ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II 5 5 5 5 4 1 1 2 2 5 3 3

Seçmeli Dersler

Ders 1 1 2 2 3 3 4 4 5 5 6 6 7 7 8 8 9 9 10 10 11 11 12 12
DİNLERDE AHLAK 1 3 2 1 0 0 0 2 0 4 0 0 0 2 4 0 3 0 3
GÜNCEL DİNİ KONULAR 2 5 4 0 2 1 0 2 1 2 0 0 3 1 4 0 0 4 5 4 1 4
İSLAM FELSEFESİ 0 0 0 4 0 0 0 4 0 0 4 0
İSLAM MEDENİYETİ VE KURUMLARI 5 4 3 2 3 2 0 3 4 0 0 4 3 4 1 4 0 4 1 4 0 5 1 5
İSLAM’DA MİSTİK DÜŞÜNCE YAKLAŞIMLARI 0 4 0 4 2 4 0 3 0 3 2 3 0 3 2 4 2 4 2 2 4 2
KURAN METİN ANALİZİ 5 5 4 4 3 3 3 5 3 5 4 4
SOSYO-PSİKOLOJİK AÇIDAN YAŞ VE DİN İLİŞKİSİ 0 0 0 1 0 0 0 2 0 0 1 0
KUR´AN´A ÇAĞDAŞ YAKLAŞIMLAR 4 5 5 0 0 5 5 3 0 3 3 3 4 0 4 0 5 4 3 0 3
ÇAĞDAŞ İSLAM DÜŞÜNCESİ 0 2 0 5 4 0 5 0 4 0 0 3 0 3 2 0 0 3 4 0 0 4
DİNİ MUSİKİ 3 1 0 1 1 4 0 4 0 0 0 3 0 3 0 3 0 3 0 3 3 5
TÜRK İSLAM DÜŞÜNCE TARİHİ 3 4 3 2 3 5 1 4 2 4 4 2 3 3 4 3 3 4 3
İSLAMİ TÜRK EDEBİYATI 4 3 4 4 3 4 4 2 4 5 0 0
ALEVİLİK VE BEKTAŞİLİK 4 4 2 2 3 1 5 3 0 0 0 0
GÜNÜMÜZ FIKIH PROBLEMLERİ 5 5 2 4 1 4 0 4 0 2 0 2
HZ. PEYGAMBER´İN HADİSLERİ VE ÖĞRETİLERİ 3 3 4 3 1 1 1 3 3 5 5 3
KARŞILAŞTIRMALI DİN EĞİTİMİ TARİHİ 0 4 2 4 4 4 3 4 0 4 0 4
SOSYAL PROBLEMLER VE DİN 3 5 3 5 4 5 4 5 2 3 3 3
YETİŞKİN DİN EĞİTİMİ 0 0 0 2 3 2 0 0 0 2 0 1
AYET VE HADİSLERLE ÇALIŞMA YÖNTEMLERİ 5 5 5 5 4 4 4 4 0 0 4 4
DİN ÖĞRETİMİNDE KUR’AN KISSALARI 4 4 3 3 5 3 4 3 2 3 3 4
EĞİTİM FELSEFESİ 0 3 0 3 0 3 3 3 0 5 2 5
EĞİTİMDE PROGRAM GELİŞTİRME 5 3 3 3 5 4 2 3 1 5 2 5
EĞİTİMDE YENİ YÖNELİMLER 2 4 3 3 4 3 2 3 4 4 3 5
YARATICI DRAMA 5 4 4 3 3 3 3 2 1 5 5 4
ÇOCUK EDEBİYATINDA DİNİ MOTİFLER 3 1 0 0 0 0 0 2 0 3 0 0
DİNİ GELİŞİM KURAMLARI 1 0 2 4 2 0 3 0 2 0 2 0
İSLAMDA BİLİM VE TARİHİ 0 0 1 1 2 2 0 0 2 2 1 1
MANTIK 0 2 0 0 0 1 3 1 0 1 4 1
MEDYA VE İLETİŞİM 3 0 2 0 3 4 1 0 3 0 3 0
ÖZEL EĞİTİM 1 1 1 0 1 1 3 4 4 3 5 2
PSİKOLOJİYE GİRİŞ 0 2 0 3 2 3 1 4 0 2 3 3
SOSYAL PSİKOLOJİ 2 2 4 4 0 0 2 2 1 1 1 1
TÜRK EĞİTİM TARİHİ 1 0 2 0 3 4 3 0 3 0 3 0
AHLAK VE SOSYAL YAŞAM 5 5 5 3 5 4 4 5 4 3 4 1
BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ 5 0 4 2 3 0 5 3 4 0 3 3
ÇOCUK VE DİN 5 4 5 4 5 4 4 4 0 4 3 4
ÇOCUK VE ERGENLERDE RUH SAĞLIĞI 3 1 5 2 3 2 4 0 4 0 4 2
DİNİ GRUPLARIN SOSYOLOJİK ANALİZİ 0 0 0 1 0 0 0 0 1 2 2 0
DİNİ İLETİŞİM VE REHBERLİK 4 5 4 5 3 4 3 4 0 4 0 4
GÜNÜMÜZ KELAM PROBLEMLERİ 1 1 1 1 0 2 2 2 2 2 0 0
HZ. MUHAMMED’E ÇAĞDAŞ VE EVRENSEL YAKLAŞIMLAR 5 3 1 3 1 3 1 3 0 3 0 3
İSLAM EĞİTİM TARİHİ 0 4 0 4 1 4 0 4 0 4 0 4
KUR’AN VE ANLAMI 5 5 0 5 5 5 4 5 0 3 0 3
KÜLTÜRLER ARASI DİN ÖĞRETİMİ 3 2 2 4 1 1 1 3 3 4 5 2
MODERN DÖNEM DİN EĞİTİMİ TEORİLERİ 3 4 3 4 4 4 3 4 0 5 0 5
OSMANLI TÜRKÇESİ 0 0 0 2 0 2 0 2 0 3 0 0
SOSYAL DEĞİŞİM VE DİN ÖĞRETİMİ 2 2 3 2 4 4 4 4 4 0 3 4

Zorunlu Dersler

Ders 1 1 2 2 3 3 4 4 5 5 6 6 7 7 8 8 9 9 10 10 11 11 12 12
TÜRK DİLİ Y Y Y Y Y Y Y Y Y Y Y Y
EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ Y Ç Y Ç Y Ç Y Ç Y Ç Ç Y Ç O O Y Y O O O Y O Y O
SİYER VE İSLAM TARİHİ O O Ç Y Ç A Y Ç Y Ç A Ç O A O O A O O Ç O A O
DİN EĞİTİMİ Ç O Ç O Ç O Ç Ç Y O Y Ç
ARAPÇA I Ç Ç O O O O O O O O O O
KUR´AN OKUMA BİLGİ VE BECERİSİ I Y Y Y Y Y Y Y Y Y Y Y Y
SOSYOLOJİYE GİRİŞ O Ç Ç Ç O Ç O Ç O Ç O Ç
TEMEL DİNİ BİLGİLER Ç Ç Ç O Ç O Ç O O O O O O O Ç O O Ç Ç O O
AHLAK VE DEĞERLER EĞİTİMİ Ç O Ç O Ç Ç O Ç Y Y O Y O O Ç O Ç Ç Ç O Y O Y
EĞİTİM PSİKOLOJİSİ O Ç O Ç O Ç Ç Y Ç Ç Ç Y Ç Ç Ç Y O O Y Y O Y O
ARAPÇA II Ç Ç Ç Ç Ç Ç Ç Ç O O O O
İNGİLİZCE Y Y Y Y Y Y Y Y Y Y Y Y
FELSEFEYE GİRİŞ Ç Ç Ç O O O O O O O O O
DİN PSİKOLOJİSİ O Ç O Ç Ç Ç Ç O Y O Ç O
TEFSİR VE USULÜ Ç Ç O Ç O O O Y O O O O Y O Ç O Y O Y O
TEMEL BİLGİ TEKNOLOJİSİ KULLANIMI Y Y Y Y Y Y Y Y Y Y Y Y
KU´RAN OKUMA BİLGİ VE BECERİSİ II O O O O O O O O O O O O
ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILÂP TARİHİ Y Y Y Y Y Y Y Y Y Y Y Y
HADİS VE USULÜ Ç Y O O Y A O Y Ç Y Ç A
DİN SOSYOLOJİSİ Ç Ç O Ç Ç Ç Ç Ç O Ç Ç Ç
KUR´AN´DA ANA TEMALAR Ç Y Ç Y O Y Ç Y O Y Ç Y
ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI O O O O Ç Ç Ç Ç Ç O Ç O
AHLAK FELSEFESİ Y Y Y O Y O Y O Y O Y O
ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ Ç Ç Ç Ç Ç Ç Ç Ç Ç Ç Ç Ç
SINIF VE OKUL YÖNETİMİ Y Ç Y O Y O Y O Y O Y O
KELAM O Y O Y Y O O O O Ç O Y
DİN FELSEFESİ O Y O Y Y Y O O O Y Y Y
MEZHEPLER TARİHİ Ç O O O O Ç O Y O Y O Y O A Y Y A Y A Y A Y O
İSLAM HUKUKU VE USÛLÜ Ç O O O O O O Ç Ç Ç Ç Ç
ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME O O O O O Ç O O Y O Ç O
TASAVVUF TARİHİ VE FELSEFESİ A O O A A O O A O A O A O A O A O A O O O O
YAŞAYAN DÜNYA DİNLERİ Y Y Ç Ç Y Y Ç Ç Y Y O O
OKUL DENEYİMİ Ç O Ç O Ç Ç Ç Ç Ç Ç O O
ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I Ç Ç Ç Ç Ç Ç Ç Ç Ç Ç Ç A
REHBERLİK Ç Ç Ç Ç Ç Ç Ç Ç O Ç Ç Ç
ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II Ç Ç Ç Ç Ç A A O O Ç O O

Seçmeli Dersler

Ders 1 1 2 2 3 3 4 4 5 5 6 6 7 7 8 8 9 9 10 10 11 11 12 12
DİNLERDE AHLAK A O O A Y Y Y O Y Ç Y Y Y O Ç Y O Y O
GÜNCEL DİNİ KONULAR O Ç Ç Y O A Y O A O Y Y O A Ç Y Y Ç Ç Ç A Ç
İSLAM FELSEFESİ Y Y Y Ç Y Y Y Ç Y Y Ç Y
İSLAM MEDENİYETİ VE KURUMLARI Ç Ç O O O O Y O Ç Y Y Ç O Ç A Ç Y Ç A Ç Y Ç A Ç
İSLAM’DA MİSTİK DÜŞÜNCE YAKLAŞIMLARI Y Ç Y Ç O Ç Y O Y O O O Y O O Ç O Ç O O Ç O
KURAN METİN ANALİZİ Ç Ç Ç Ç O O O Ç O Ç Ç Ç
SOSYO-PSİKOLOJİK AÇIDAN YAŞ VE DİN İLİŞKİSİ Y Y Y A Y Y Y O Y Y A Y
KUR´AN´A ÇAĞDAŞ YAKLAŞIMLAR Ç Ç Ç Y Y Ç Ç O Y O O O Ç Y Ç Y Ç Ç O Y O
ÇAĞDAŞ İSLAM DÜŞÜNCESİ Y O Y Ç Ç Y Ç Y Ç Y Y O Y O O Y Y O Ç Y Y Ç
DİNİ MUSİKİ O A Y A A Ç Y Ç Y Y Y O Y O Y O Y O Y O O Ç
TÜRK İSLAM DÜŞÜNCE TARİHİ O Ç O O O Ç A Ç O Ç Ç O O O Ç O O Ç O
İSLAMİ TÜRK EDEBİYATI Ç O Ç Ç O Ç Ç O Ç Ç Y Y
ALEVİLİK VE BEKTAŞİLİK Ç Ç O O O A Ç O Y Y Y Y
GÜNÜMÜZ FIKIH PROBLEMLERİ Ç Ç O Ç A Ç Y Ç Y O Y O
HZ. PEYGAMBER´İN HADİSLERİ VE ÖĞRETİLERİ O O Ç O A A A O O Ç Ç O
KARŞILAŞTIRMALI DİN EĞİTİMİ TARİHİ Y Ç O Ç Ç Ç O Ç Y Ç Y Ç
SOSYAL PROBLEMLER VE DİN O Ç O Ç Ç Ç Ç Ç O O O O
YETİŞKİN DİN EĞİTİMİ Y Y Y O O O Y Y Y O Y A
AYET VE HADİSLERLE ÇALIŞMA YÖNTEMLERİ Ç Ç Ç Ç Ç Ç Ç Ç Y Y Ç Ç
DİN ÖĞRETİMİNDE KUR’AN KISSALARI Ç Ç O O Ç O Ç O O O O Ç
EĞİTİM FELSEFESİ Y O Y O Y O O O Y Ç O Ç
EĞİTİMDE PROGRAM GELİŞTİRME Ç O O O Ç Ç O O A Ç O Ç
EĞİTİMDE YENİ YÖNELİMLER O Ç O O Ç O O O Ç Ç O Ç
YARATICI DRAMA Ç Ç Ç O O O O O A Ç Ç Ç
ÇOCUK EDEBİYATINDA DİNİ MOTİFLER O A Y Y Y Y Y O Y O Y Y
DİNİ GELİŞİM KURAMLARI A Y O Ç O Y O Y O Y O Y
İSLAMDA BİLİM VE TARİHİ Y Y A A O O Y Y O O A A
MANTIK Y O Y Y Y A O A Y A Ç A
MEDYA VE İLETİŞİM O Y O Y O Ç A Y O Y O Y
ÖZEL EĞİTİM A A A Y A A O Ç Ç O Ç O
PSİKOLOJİYE GİRİŞ Y O Y O O O A Ç Y O O O
SOSYAL PSİKOLOJİ O O Ç Ç Y Y O O A A A A
TÜRK EĞİTİM TARİHİ A Y O Y O Ç O Y O Y O Y
AHLAK VE SOSYAL YAŞAM Ç Ç Ç O Ç Ç Ç Ç Ç O Ç A
BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ Ç Y Ç O O Y Ç O Ç Y O O
ÇOCUK VE DİN Ç Ç Ç Ç Ç Ç Ç Ç Y Ç O Ç
ÇOCUK VE ERGENLERDE RUH SAĞLIĞI O A Ç O O O Ç Y Ç Y Ç O
DİNİ GRUPLARIN SOSYOLOJİK ANALİZİ Y Y Y A Y Y Y Y A O O Y
DİNİ İLETİŞİM VE REHBERLİK Ç Ç Ç Ç O Ç O Ç Y Ç Y Ç
GÜNÜMÜZ KELAM PROBLEMLERİ A A A A Y O O O O O Y Y
HZ. MUHAMMED’E ÇAĞDAŞ VE EVRENSEL YAKLAŞIMLAR Ç O A O A O A O Y O Y O
İSLAM EĞİTİM TARİHİ Y Ç Y Ç A Ç Y Ç Y Ç Y Ç
KUR’AN VE ANLAMI Ç Ç Y Ç Ç Ç Ç Ç Y O Y O
KÜLTÜRLER ARASI DİN ÖĞRETİMİ O O O Ç A A A O O Ç Ç O
MODERN DÖNEM DİN EĞİTİMİ TEORİLERİ O Ç O Ç Ç Ç O Ç Y Ç Y Ç
OSMANLI TÜRKÇESİ Y Y Y O Y O Y O Y O Y Y
SOSYAL DEĞİŞİM VE DİN ÖĞRETİMİ O O O O Ç Ç Ç Ç Ç Y O Ç

Zorunlu Dersler

Ders 1 1 2 2 3 3 4 4 5 5 6 6 7 7 8 8 9 9 10 10 11 11 12 12
TÜRK DİLİ
EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ + + + + + + + + + + + + + +
SİYER VE İSLAM TARİHİ + + + + + + + + + + + + + + + + + + + +
DİN EĞİTİMİ + + + + + + + + + +
ARAPÇA I + + + + + + + + + + + +
KUR´AN OKUMA BİLGİ VE BECERİSİ I
SOSYOLOJİYE GİRİŞ + + + + + + + + + + + +
TEMEL DİNİ BİLGİLER + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + +
AHLAK VE DEĞERLER EĞİTİMİ + + + + + + + + + + + + + + + + + +
EĞİTİM PSİKOLOJİSİ + + + + + + + + + + + + + + + + +
ARAPÇA II + + + + + + + + + + + +
İNGİLİZCE
FELSEFEYE GİRİŞ + + + + + + + + + + + +
DİN PSİKOLOJİSİ + + + + + + + + + + +
TEFSİR VE USULÜ + + + + + + + + + + + + + + + +
TEMEL BİLGİ TEKNOLOJİSİ KULLANIMI
KU´RAN OKUMA BİLGİ VE BECERİSİ II + + + + + + + + + + + +
ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILÂP TARİHİ
HADİS VE USULÜ + + + + + + + +
DİN SOSYOLOJİSİ + + + + + + + + + + + +
KUR´AN´DA ANA TEMALAR + + + + + +
ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI + + + + + + + + + + + +
AHLAK FELSEFESİ + + + + +
ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ + + + + + + + + + + + +
SINIF VE OKUL YÖNETİMİ + + + + + +
KELAM + + + + + + + +
DİN FELSEFESİ + + + + +
MEZHEPLER TARİHİ + + + + + + + + + + + + + + +
İSLAM HUKUKU VE USÛLÜ + + + + + + + + + + + +
ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME + + + + + + + + + + +
TASAVVUF TARİHİ VE FELSEFESİ + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + +
YAŞAYAN DÜNYA DİNLERİ + + + + + +
OKUL DENEYİMİ + + + + + + + + + + + +
ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I + + + + + + + + + + + +
REHBERLİK + + + + + + + + + + + +
ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II + + + + + + + + + + + +

Seçmeli Dersler

Ders 1 1 2 2 3 3 4 4 5 5 6 6 7 7 8 8 9 9 10 10 11 11 12 12
DİNLERDE AHLAK + + + + + + + + + +
GÜNCEL DİNİ KONULAR + + + + + + + + + + + + + + + +
İSLAM FELSEFESİ + + +
İSLAM MEDENİYETİ VE KURUMLARI + + + + + + + + + + + + + + + + + + +
İSLAM’DA MİSTİK DÜŞÜNCE YAKLAŞIMLARI + + + + + + + + + + + + + + + + +
KURAN METİN ANALİZİ + + + + + + + + + + + +
SOSYO-PSİKOLOJİK AÇIDAN YAŞ VE DİN İLİŞKİSİ + + +
KUR´AN´A ÇAĞDAŞ YAKLAŞIMLAR + + + + + + + + + + + + + + +
ÇAĞDAŞ İSLAM DÜŞÜNCESİ + + + + + + + + + + +
DİNİ MUSİKİ + + + + + + + + + + + + +
TÜRK İSLAM DÜŞÜNCE TARİHİ + + + + + + + + + + + + + + + + + + +
İSLAMİ TÜRK EDEBİYATI + + + + + + + + + +
ALEVİLİK VE BEKTAŞİLİK + + + + + + + +
GÜNÜMÜZ FIKIH PROBLEMLERİ + + + + + + + + +
HZ. PEYGAMBER´İN HADİSLERİ VE ÖĞRETİLERİ + + + + + + + + + + + +
KARŞILAŞTIRMALI DİN EĞİTİMİ TARİHİ + + + + + + + + +
SOSYAL PROBLEMLER VE DİN + + + + + + + + + + + +
YETİŞKİN DİN EĞİTİMİ + + + + +
AYET VE HADİSLERLE ÇALIŞMA YÖNTEMLERİ + + + + + + + + + +
DİN ÖĞRETİMİNDE KUR’AN KISSALARI + + + + + + + + + + + +
EĞİTİM FELSEFESİ + + + + + + + +
EĞİTİMDE PROGRAM GELİŞTİRME + + + + + + + + + + + +
EĞİTİMDE YENİ YÖNELİMLER + + + + + + + + + + + +
YARATICI DRAMA + + + + + + + + + + + +
ÇOCUK EDEBİYATINDA DİNİ MOTİFLER + + + +
DİNİ GELİŞİM KURAMLARI + + + + + + +
İSLAMDA BİLİM VE TARİHİ + + + + + + + +
MANTIK + + + + + + +
MEDYA VE İLETİŞİM + + + + + + +
ÖZEL EĞİTİM + + + + + + + + + + +
PSİKOLOJİYE GİRİŞ + + + + + + + + +
SOSYAL PSİKOLOJİ + + + + + + + + + +
TÜRK EĞİTİM TARİHİ + + + + + + +
AHLAK VE SOSYAL YAŞAM + + + + + + + + + + + +
BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ + + + + + + + + +
ÇOCUK VE DİN + + + + + + + + + + +
ÇOCUK VE ERGENLERDE RUH SAĞLIĞI + + + + + + + + + +
DİNİ GRUPLARIN SOSYOLOJİK ANALİZİ + + + +
DİNİ İLETİŞİM VE REHBERLİK + + + + + + + + + +
GÜNÜMÜZ KELAM PROBLEMLERİ + + + + + + + + +
HZ. MUHAMMED’E ÇAĞDAŞ VE EVRENSEL YAKLAŞIMLAR + + + + + + + + + +
İSLAM EĞİTİM TARİHİ + + + + + + +
KUR’AN VE ANLAMI + + + + + + + + +
KÜLTÜRLER ARASI DİN ÖĞRETİMİ + + + + + + + + + + + +
MODERN DÖNEM DİN EĞİTİMİ TEORİLERİ + + + + + + + + + +
OSMANLI TÜRKÇESİ + + + +
SOSYAL DEĞİŞİM VE DİN ÖĞRETİMİ + + + + + + + + + + +
; ;