Ders - Program Çıktıları İlişkileri

Zorunlu Dersler

Ders 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
SOSYAL BİLİMLERDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ 4 3 4 4 5 5 5 5 5 3
SEMİNER (YL) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
TEZ ÇALIŞMASI 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0

Seçmeli Dersler

Ders 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
HALKLA İLİŞKİLER PLANLAMASI VE İLETİŞİM YÖNETİMİ 4 5 4 0 5 4 5 5 5 5
GÖRME BİÇİMLERİ, GÖRÜNTÜ KÜLTÜRÜ VE MODERNİTE 3 2 3 2 4 4 2 3 3 3
HALKLA İLİŞKİLERDE KRİZ YÖNETİMİ VE SORUN ÇÖZME 0 5 5 4 4 4 0 4 0 4
MEDYA YÖNETİMİ VE PLANLANMASI 5 4 5 5 5 5 5 4 5 5
KAMUOYU ARAŞTIRMALARI VE SPSS UYGULAMALARI 5 5 1 5 1 1 3 1 1 1
SİYASAL İLETİŞİM KAMPANYALARI 4 4 5 5 4 5 4 5 5 4
ETKİNLİK YÖNETİMİ 4 4 4 4 4 5 5 5 5 5
KURUMSAL KİMLİK, İMAJ VE İTİBAR YÖNETİMİ 5 5 4 5 4 4 5 4 5 5
YENİ MEDYA, SOSYAL AĞLAR VE HALKLA İLİŞKİLER 5 5 4 5 5 5 5 5 4 5
ALGI VE İKNA YÖNETİMİ 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI VE SATINALMA SÜRECİ 3 3 3 3 3 3 3 4 4 5
KÜLTÜRLERARASI İLETİŞİM 4 4 4 3 4 4 3 4 3 0
BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA İLETİŞİMİ 3 3 3 3 3 3 3 4 4 5
MARKA İLETİŞİMİ VE YÖNETİMİ 3 4 5 4 5 5 5 5 5 5
REKLAM ANALİZLERİ 5 4 5 5 3 5 5 5 4 5
ELEŞTİREL İLETİŞİM KURAMLARI 4 4 2 4 3 3 3 5 3 3
STRATEJİK MARKA YÖNETİMİ 5 5 4 5 5 4 4 5 5 5
İŞ YAŞAMINDA BEDEN DİLİ 5 4 5 4 5 4 5 4 5 5
REKLAM SOSYOLOJİSİ 5 5 5 4 5 4 4 5 5 5
REKLAMCILIKTA TOPLUMSAL TRENDLER VE YAŞAM TARZLARI 5 5 5 4 4 4 4 4 5 5

Zorunlu Dersler

Ders 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
SOSYAL BİLİMLERDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ Ç O Ç Ç Ç Ç Ç Ç Ç O
SEMİNER (YL) Y Y Y Y Y Y Y Y Y Y
TEZ ÇALIŞMASI Y Y Y Y Y Y Y Y Y Y

Seçmeli Dersler

Ders 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
HALKLA İLİŞKİLER PLANLAMASI VE İLETİŞİM YÖNETİMİ Ç Ç Ç Y Ç Ç Ç Ç Ç Ç
GÖRME BİÇİMLERİ, GÖRÜNTÜ KÜLTÜRÜ VE MODERNİTE O O O O Ç Ç O O O O
HALKLA İLİŞKİLERDE KRİZ YÖNETİMİ VE SORUN ÇÖZME Y Ç Ç Ç Ç Ç Y Ç Y Ç
MEDYA YÖNETİMİ VE PLANLANMASI Ç Ç Ç Ç Ç Ç Ç Ç Ç Ç
KAMUOYU ARAŞTIRMALARI VE SPSS UYGULAMALARI Ç Ç A Ç A A O A A A
SİYASAL İLETİŞİM KAMPANYALARI Ç Ç Ç Ç Ç Ç Ç Ç Ç Ç
ETKİNLİK YÖNETİMİ Ç Ç Ç Ç Ç Ç Ç Ç Ç Ç
KURUMSAL KİMLİK, İMAJ VE İTİBAR YÖNETİMİ Ç Ç Ç Ç Ç Ç Ç Ç Ç Ç
YENİ MEDYA, SOSYAL AĞLAR VE HALKLA İLİŞKİLER Ç Ç Ç Ç Ç Ç Ç Ç Ç Ç
ALGI VE İKNA YÖNETİMİ Y Y Y Y Y Y Y Y Y Y
TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI VE SATINALMA SÜRECİ O O O O O O O Ç Ç Ç
KÜLTÜRLERARASI İLETİŞİM Ç Ç Ç O Ç Ç O Ç O Y
BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA İLETİŞİMİ O O O O O O O Ç Ç Ç
MARKA İLETİŞİMİ VE YÖNETİMİ O Ç Ç Ç Ç Ç Ç Ç Ç Ç
REKLAM ANALİZLERİ Ç Ç Ç Ç O Ç Ç Ç Ç Ç
ELEŞTİREL İLETİŞİM KURAMLARI Ç Ç O Ç O O O Ç O O
STRATEJİK MARKA YÖNETİMİ Ç Ç Ç Ç Ç Ç Ç Ç Ç Ç
İŞ YAŞAMINDA BEDEN DİLİ Ç Ç Ç Ç Ç Ç Ç Ç Ç Ç
REKLAM SOSYOLOJİSİ Ç Ç Ç Ç Ç Ç Ç Ç Ç Ç
REKLAMCILIKTA TOPLUMSAL TRENDLER VE YAŞAM TARZLARI Ç Ç Ç Ç Ç Ç Ç Ç Ç Ç

Zorunlu Dersler

Ders 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
SOSYAL BİLİMLERDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ + + + + + + + + + +
SEMİNER (YL)
TEZ ÇALIŞMASI

Seçmeli Dersler

Ders 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
HALKLA İLİŞKİLER PLANLAMASI VE İLETİŞİM YÖNETİMİ + + + + + + + + +
GÖRME BİÇİMLERİ, GÖRÜNTÜ KÜLTÜRÜ VE MODERNİTE + + + + + + + + + +
HALKLA İLİŞKİLERDE KRİZ YÖNETİMİ VE SORUN ÇÖZME + + + + + + +
MEDYA YÖNETİMİ VE PLANLANMASI + + + + + + + + + +
KAMUOYU ARAŞTIRMALARI VE SPSS UYGULAMALARI + + + + + + + + + +
SİYASAL İLETİŞİM KAMPANYALARI + + + + + + + + + +
ETKİNLİK YÖNETİMİ + + + + + + + + + +
KURUMSAL KİMLİK, İMAJ VE İTİBAR YÖNETİMİ + + + + + + + + + +
YENİ MEDYA, SOSYAL AĞLAR VE HALKLA İLİŞKİLER + + + + + + + + + +
ALGI VE İKNA YÖNETİMİ
TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI VE SATINALMA SÜRECİ + + + + + + + + + +
KÜLTÜRLERARASI İLETİŞİM + + + + + + + + +
BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA İLETİŞİMİ + + + + + + + + + +
MARKA İLETİŞİMİ VE YÖNETİMİ + + + + + + + + + +
REKLAM ANALİZLERİ + + + + + + + + + +
ELEŞTİREL İLETİŞİM KURAMLARI + + + + + + + + + +
STRATEJİK MARKA YÖNETİMİ + + + + + + + + + +
İŞ YAŞAMINDA BEDEN DİLİ + + + + + + + + + +
REKLAM SOSYOLOJİSİ + + + + + + + + + +
REKLAMCILIKTA TOPLUMSAL TRENDLER VE YAŞAM TARZLARI + + + + + + + + + +
; ;